Komunikaty PR

Nowe musy owocowe BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź

2020-11-18  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.4 MB )

W drugim półroczu życia niemowlęcia mleko z piersi mamy lub mleko modyfikowane nie stanowi już zazwyczaj jedynego pokarmu zaspokajającego jego potrzeby żywieniowe. Opanowanie umiejętności siedzenia i kierowania rączki do buzi pozwala dziecku na próbowanie posiłków o nowej konsystencji oraz zdobywanie kolejnych doświadczeń. To czas na naukę samodzielności! Dzięki nowym musom owocowym w tubkach BoboVita z bohaterami kultowej bajki Masza i Niedźwiedź mali smakosze mogą ją doskonalić, świetnie się przy tym bawiąc. Poznaj 4 pyszne nowości w poręcznych opakowaniach, które idealnie uzupełnią jadłospis malucha.

Sposób mam na mniam z Maszą i Niedźwiedziem to:

  • 4 smakowite owocowe kompozycje dopasowane do potrzeb najmłodszych już po 6. miesiącu życia,
  • produkty, które nie zawierają dodatku cukru*, a zgodnie z przepisami prawa także konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku,
  • różnorodne owoce, w tym morele, truskawki, jabłka czy gruszki, które spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości oraz pochodzą wyłącznie ze starannie wybranych i kontrolowanych pól i sadów,
  • wygodne i dopasowane do małej rączki kolorowe opakowania wypełnione aż 100 gramami smakowitego musu – idealne dla dziecka, które doskonali umiejętność samodzielnego jedzenia,
  • bezpieczne propozycje, które sprawdzą się zarówno w domu, jak i podczas aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.
     

Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź

  • BoboVita Masza i Niedźwiedź jabłko z mango i pomarańczą po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Masza i Niedźwiedź jagody i jabłka z bananem po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Masza i Niedźwiedź morele z jabłkiem i gruszką po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Masza i Niedźwiedź truskawki i wiśnie z bananem po 6. miesiącu życia


Opakowanie 100 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł

Więcej informacji o nowościach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.

* Zawierają naturalnie występujące cukry.

Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.