Nowe odcinki „Ninja Express” w Boomerangu
Konpeki, Kiro i Aka są gotowi na dostarczenie kolejnych przesyłek! Jak zwykle w ich przypadku, nie będą to zwykłe zlecenia. Bohaterowie spotkają smoka, księżniczkę i inne niesamowite postaci. Boomerang zaprasza na zupełnie nowe odcinki serialu „Ninja Express”. Premiera już w poniedziałek 4 lipca o 18:30.
Trzej ninja-kurierzy są dla siebie jak bracia. A kiedy łączą wszystkie swoje supermoce, nic ich nie powstrzyma! Kiro może spoglądać w przyszłość i przenieść się w dowolne miejsce, żeby znaleźć to, czego życzy sobie klient. Konpeki posiada zdolność podróżowania w przestrzeni i czasie, zabierze w każde wybrane miejsce wojownicze trio. Aka jest w stanie pomniejszyć dowolny przedmiot. Jakby tego było mało, w zanadrzu mają też specjalne gadżety: dyspenser z taśmą klejącą, wózek i… chustkę w kropki, które pomagają im w codziennej pracy.
W premierowych odcinkach podejmą różne kurierskie wyzwania. Smok księżniczki będzie zirytowany i ukoić może go tylko piękna melodia. Bohaterka poprosi ninja o dostarczenie do królestwa muzycznego gwiazdora, Jeana Pascala. Wojownicy spróbują poskromić wielkiego stwora. A to nie jedyne magiczne przygody, jakie czekają ich w premierowych epizodach! Otrzymają zamówienie od czarodziejki Merliny na… magiczny trik, który podbije serca jurorów konkursu magii: ma zapewnić Merlinie zwycięstwo. Ninja będą musieli myśleć nieszablonowo. Na szczęście to ich mocna strona! Przed nimi również start w zawodach dla szkockich dudziarzy, poszukiwanie spodni dla giganta i królewskiego zastępstwa na tron dla znudzonego władcy-kosmity.
Premiera nowych odcinków „Ninja Express” już w poniedziałek 4 lipca o 18:30 w Boomerang.
Emisja codziennie o 18:30 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe Warner Bros. Discovery, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.