Komunikaty PR

Nowe odcinki „Ninja Express” w Boomerangu

2022-06-28  |  11:00
Biuro prasowe

Konpeki, Kiro i Aka są gotowi na dostarczenie kolejnych przesyłek! Jak zwykle w ich przypadku, nie będą to zwykłe zlecenia. Bohaterowie spotkają smoka, księżniczkę i inne niesamowite postaci. Boomerang zaprasza na zupełnie nowe odcinki serialu „Ninja Express”. Premiera już w poniedziałek 4 lipca o 18:30.

 

Trzej ninja-kurierzy są dla siebie jak bracia. A kiedy łączą wszystkie swoje supermoce, nic ich nie powstrzyma! Kiro może spoglądać w przyszłość i przenieść się w dowolne miejsce, żeby znaleźć to, czego życzy sobie klient. Konpeki posiada zdolność podróżowania w przestrzeni i czasie, zabierze w każde wybrane miejsce wojownicze trio. Aka jest w stanie pomniejszyć dowolny przedmiot. Jakby tego było mało, w zanadrzu mają też specjalne gadżety: dyspenser z taśmą klejącą, wózek i… chustkę w kropki, które pomagają im w codziennej pracy.

W premierowych odcinkach podejmą różne kurierskie wyzwania. Smok księżniczki będzie zirytowany i ukoić może go tylko piękna melodia. Bohaterka poprosi ninja o dostarczenie do królestwa muzycznego gwiazdora, Jeana Pascala. Wojownicy spróbują poskromić wielkiego stwora. A to nie jedyne magiczne przygody, jakie czekają ich w premierowych epizodach! Otrzymają zamówienie od czarodziejki Merliny na… magiczny trik, który podbije serca jurorów konkursu magii: ma zapewnić Merlinie zwycięstwo. Ninja będą musieli myśleć nieszablonowo. Na szczęście to ich mocna strona! Przed nimi również start w zawodach dla szkockich dudziarzy, poszukiwanie spodni dla giganta i królewskiego zastępstwa na tron dla znudzonego władcy-kosmity.

 

Premiera nowych odcinków „Ninja Express” już w poniedziałek 4 lipca o 18:30 w Boomerang.

Emisja codziennie o 18:30 w Boomerang.

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.

 

Biuro prasowe Warner Bros. Discovery, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa                                                          

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Rozmowa lepsza od kar i nagród Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

Rozmowa lepsza od kar i nagród

Żyjemy w czasach, kiedy wszystko pędzi do przodu, a to z kolei sprawia, że wielu z nas wychowując swoje dzieci korzysta z systemów kar i nagród, które przynoszą
Dziecko Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
2024-04-24 | 13:00

Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze

W najbliższy czwartek – 25 kwietnia 2024 roku, w Auli im. Kazimierza Lepszegow budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach o godz. 11.00
Dziecko Przygoda – nie może jej zabraknąć podczas zabawy z dzieckiem
2024-04-24 | 01:00

Przygoda – nie może jej zabraknąć podczas zabawy z dzieckiem

Otaczający nas świat to obszar nieograniczonych możliwości, który najlepiej poznawać poprzez małe i duże przygody! Poszukiwanie skarbów, podchody, biwaki czy wycieczki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.