Komunikaty PR

Nowe odcinki „Ninja Express” w Boomerangu

2022-06-28  |  11:00
Biuro prasowe

Konpeki, Kiro i Aka są gotowi na dostarczenie kolejnych przesyłek! Jak zwykle w ich przypadku, nie będą to zwykłe zlecenia. Bohaterowie spotkają smoka, księżniczkę i inne niesamowite postaci. Boomerang zaprasza na zupełnie nowe odcinki serialu „Ninja Express”. Premiera już w poniedziałek 4 lipca o 18:30.

 

Trzej ninja-kurierzy są dla siebie jak bracia. A kiedy łączą wszystkie swoje supermoce, nic ich nie powstrzyma! Kiro może spoglądać w przyszłość i przenieść się w dowolne miejsce, żeby znaleźć to, czego życzy sobie klient. Konpeki posiada zdolność podróżowania w przestrzeni i czasie, zabierze w każde wybrane miejsce wojownicze trio. Aka jest w stanie pomniejszyć dowolny przedmiot. Jakby tego było mało, w zanadrzu mają też specjalne gadżety: dyspenser z taśmą klejącą, wózek i… chustkę w kropki, które pomagają im w codziennej pracy.

W premierowych odcinkach podejmą różne kurierskie wyzwania. Smok księżniczki będzie zirytowany i ukoić może go tylko piękna melodia. Bohaterka poprosi ninja o dostarczenie do królestwa muzycznego gwiazdora, Jeana Pascala. Wojownicy spróbują poskromić wielkiego stwora. A to nie jedyne magiczne przygody, jakie czekają ich w premierowych epizodach! Otrzymają zamówienie od czarodziejki Merliny na… magiczny trik, który podbije serca jurorów konkursu magii: ma zapewnić Merlinie zwycięstwo. Ninja będą musieli myśleć nieszablonowo. Na szczęście to ich mocna strona! Przed nimi również start w zawodach dla szkockich dudziarzy, poszukiwanie spodni dla giganta i królewskiego zastępstwa na tron dla znudzonego władcy-kosmity.

 

Premiera nowych odcinków „Ninja Express” już w poniedziałek 4 lipca o 18:30 w Boomerang.

Emisja codziennie o 18:30 w Boomerang.

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.

 

Biuro prasowe Warner Bros. Discovery, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa                                                          

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.