Nowe odcinki „Ninja Express” w Boomerangu
Konpeki, Kiro i Aka są gotowi na dostarczenie kolejnych przesyłek! Jak zwykle w ich przypadku, nie będą to zwykłe zlecenia. Bohaterowie spotkają smoka, księżniczkę i inne niesamowite postaci. Boomerang zaprasza na zupełnie nowe odcinki serialu „Ninja Express”. Premiera już w poniedziałek 4 lipca o 18:30.
Trzej ninja-kurierzy są dla siebie jak bracia. A kiedy łączą wszystkie swoje supermoce, nic ich nie powstrzyma! Kiro może spoglądać w przyszłość i przenieść się w dowolne miejsce, żeby znaleźć to, czego życzy sobie klient. Konpeki posiada zdolność podróżowania w przestrzeni i czasie, zabierze w każde wybrane miejsce wojownicze trio. Aka jest w stanie pomniejszyć dowolny przedmiot. Jakby tego było mało, w zanadrzu mają też specjalne gadżety: dyspenser z taśmą klejącą, wózek i… chustkę w kropki, które pomagają im w codziennej pracy.
W premierowych odcinkach podejmą różne kurierskie wyzwania. Smok księżniczki będzie zirytowany i ukoić może go tylko piękna melodia. Bohaterka poprosi ninja o dostarczenie do królestwa muzycznego gwiazdora, Jeana Pascala. Wojownicy spróbują poskromić wielkiego stwora. A to nie jedyne magiczne przygody, jakie czekają ich w premierowych epizodach! Otrzymają zamówienie od czarodziejki Merliny na… magiczny trik, który podbije serca jurorów konkursu magii: ma zapewnić Merlinie zwycięstwo. Ninja będą musieli myśleć nieszablonowo. Na szczęście to ich mocna strona! Przed nimi również start w zawodach dla szkockich dudziarzy, poszukiwanie spodni dla giganta i królewskiego zastępstwa na tron dla znudzonego władcy-kosmity.
Premiera nowych odcinków „Ninja Express” już w poniedziałek 4 lipca o 18:30 w Boomerang.
Emisja codziennie o 18:30 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe Warner Bros. Discovery, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.