Nowe odcinki spin-offu „Totalnej Porażki” w Cartoon Network
Wielka tęcza, miś nad drzwiami – tak wygląda wejście do przedszkola, w którym zabawa trwa bez końca. Animowane przedszkolaki po raz kolejny przekroczą jego progi, by pod opieką Szefa Hatcheta przeżyć nowe przygody. 3. sezon i nieemitowane wcześniej odcinki 2. sezonu serialu „Totalna Porażka: Przedszkolaki” już od poniedziałku 24 października o 14:50 w Cartoon Network. Kolejne premierowe epizody pojawią się 21 listopada.
Wszystko zaczęło się od grupki nastolatków, uczestników reality show dziejącego się na wyspie w okolicach Ontario. W tej paczce znaleźli się m.in. Cody, Owen, Gwen, Heather czy Leshawma. Postaci na tyle podbiły serca fanów animacji, że twórcy zdecydowali się pokazać ich wcześniejsze losy. Kim byli charakterni bohaterowie, zanim występowali w telewizji? Kanadyjski spin-off „Totalna Porażka: Przedszkolaki” przynosi odpowiedź na to pytanie.
W nadchodzącym sezonie rozrabiać będą zarówno dzieciaki, jak i dorośli. Babcia Leshawny i mama Szefa Hatcheta zawiozą ich do przedszkola. Wtedy kobiety zaczną rywalizację w pomaganiu: która z nich jest lepszą opiekunką? Nieoficjalne zawody przyniosą wiele emocji. Nie tylko dorośli dostarczą widzom wrażeń. Przedszkolaki dadzą się we znaki opiekunowi, który będzie miał dosyć psikusów swoich wychowanków. Podopieczni wymyślają je, by… uszkodzić mu samochód: uważają, że to świetny żart. Bohater zaopatrzy się więc w pojazd z kompletnie niezniszczalnych materiałów. Dzieci będą musiały się nieźle wysilić, żeby wejść do środka! W premierowych odcinkach powróci też postać MacArthur, która w każdym epizodzie wykonuje inny zawód. Pracowała już w sklepie z sokami, w zoo, na budowie i dostarczała pizzę. Jest przekonana, że to przez żarty sprytnych dzieci traci każdą pracę. Teraz spróbuję się odegrać za ich psikusy!
Premiera 3. sezonu i nieemitowanych wcześniej odcinków 2. sezonu
„Totalna Porażka: Przedszkolaki” już w poniedziałek 24 października o 14:50 w Cartoon Network.
Kolejne premierowe odcinki od 21 listopada w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.