Nowe odcinki spin-offu „Totalnej Porażki” w Cartoon Network
Wielka tęcza, miś nad drzwiami – tak wygląda wejście do przedszkola, w którym zabawa trwa bez końca. Animowane przedszkolaki po raz kolejny przekroczą jego progi, by pod opieką Szefa Hatcheta przeżyć nowe przygody. 3. sezon i nieemitowane wcześniej odcinki 2. sezonu serialu „Totalna Porażka: Przedszkolaki” już od poniedziałku 24 października o 14:50 w Cartoon Network. Kolejne premierowe epizody pojawią się 21 listopada.
Wszystko zaczęło się od grupki nastolatków, uczestników reality show dziejącego się na wyspie w okolicach Ontario. W tej paczce znaleźli się m.in. Cody, Owen, Gwen, Heather czy Leshawma. Postaci na tyle podbiły serca fanów animacji, że twórcy zdecydowali się pokazać ich wcześniejsze losy. Kim byli charakterni bohaterowie, zanim występowali w telewizji? Kanadyjski spin-off „Totalna Porażka: Przedszkolaki” przynosi odpowiedź na to pytanie.
W nadchodzącym sezonie rozrabiać będą zarówno dzieciaki, jak i dorośli. Babcia Leshawny i mama Szefa Hatcheta zawiozą ich do przedszkola. Wtedy kobiety zaczną rywalizację w pomaganiu: która z nich jest lepszą opiekunką? Nieoficjalne zawody przyniosą wiele emocji. Nie tylko dorośli dostarczą widzom wrażeń. Przedszkolaki dadzą się we znaki opiekunowi, który będzie miał dosyć psikusów swoich wychowanków. Podopieczni wymyślają je, by… uszkodzić mu samochód: uważają, że to świetny żart. Bohater zaopatrzy się więc w pojazd z kompletnie niezniszczalnych materiałów. Dzieci będą musiały się nieźle wysilić, żeby wejść do środka! W premierowych odcinkach powróci też postać MacArthur, która w każdym epizodzie wykonuje inny zawód. Pracowała już w sklepie z sokami, w zoo, na budowie i dostarczała pizzę. Jest przekonana, że to przez żarty sprytnych dzieci traci każdą pracę. Teraz spróbuję się odegrać za ich psikusy!
Premiera 3. sezonu i nieemitowanych wcześniej odcinków 2. sezonu
„Totalna Porażka: Przedszkolaki” już w poniedziałek 24 października o 14:50 w Cartoon Network.
Kolejne premierowe odcinki od 21 listopada w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.