Nowe potworne perypetie na wyspie Iki-Iki! Premierowe odcinki „Monster Beach” w
Banda kolorowych potworków z serialu „Monster Beach” nawet najzwyklejsze czynności zamienia w szaloną zabawę. Występ w konkursie piosenki? Ich zespół muzyczny zrobi niezły bałagan. Misja ratunkowa? Mają na nią całkiem potworny plan! Wszystkie te przygody pojawią się w premierowych odcinkach 1. sezonu „Monster Beach”. Premiera w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network.
Gdyby nie wyluzowany wujek surfer Woody, ich przygody mogłoby wyglądać nieco inaczej. Rodzeństwo Dean i Jan przyjechało do niego na kolorową wyspę Iki-Iki. Znajdują się na niej nie tylko plaże, drzewa i wszechobecny szum oceanu – żyją tam kolorowe potwory, a każdy z nich jest inny. Amphibia mieszka pod wodą, zrzędliwa Madge prowadzi stołówkę, a czerwony Brainfreeze i niebieski wilkołak Mutt są surferami. Kreskówka została stworzona przez animatorów z Australii – kraju, który słynie z miłości do surfowania.
W nadchodzących odcinkach straszni mieszkańcy wyspy postanowią wziąć udział w talent show. Założą zespół o nazwie Dzikość Buntu Gniew Bestii: taka nieposkromiona energia mogłaby rozgromić konkurs. Dean i Jan uznają, że potwory potrzebują poskromienia i zostaną ich menadżerami, lecz wtedy udział w konkursie nie pójdzie po myśli żadnego z nich. Zorganizują też misję ratunkową, aby uratować Mutta, który został pojmany przez służby porządkowe. Brainfreeze obwinia siebie o sytuację przyjaciela przez to, że wspólnie rozrabiali podczas zabawy, jednak rodzeństwo wie, jak rozwiązać sytuację. Wszystkie postacie będą musiały także odwrócić zaklęcie, które w złości rzuci na nie Doktor Knutt: w mig zmniejszy mieszkańców wyspy! Będzie to jeszcze trudniejsze, gdy Dean i Jan utkną w innym wymiarze.
Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Monster Beach” już w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network.
Emisja codziennie o 15:20 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.