Komunikaty PR

NOWOŚĆ! Poznaj 18 smakowitych propozycji BoboVita Bio

2020-05-18  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.72 MB )

W trosce o prawidłowy rozwój dziecka i z myślą o jego przyszłości rodzice dokonują coraz bardziej świadomych wyborów żywieniowych. Podążając za ich oczekiwaniami, BoboVita poszerzyła swoją ofertę i wprowadziła smakowitą linię BoboVita Bio ze składnikami pochodzącymi z certyfikowanych upraw i hodowli ekologicznych. Dowiedz się, dlaczego warto wypróbować je z maluchem!

Nowości BoboVita Bio to:

  • 18 smakowitych nowości – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w tubkach, które zawierają odpowiedniej jakości i bezpieczne składniki, dopasowane do potrzeb niemowląt i małych dzieci,
  • starannie wyselekcjonowane warzywa, owoce oraz mięso, które pochodzą wyłącznie ze 100% certyfikowanych ekologicznych upraw i 100% certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt,
  • produkty bez konserwantów*, bez barwników* i bez wzmacniaczy smaku*,
  • unikalne receptury o pysznym smaku, dzięki czemu maluch od początku dostaje to, co dla niego dobre – z troską o środowisko naturalne i z myślą o jego przyszłości.

* Zgodnie z przepisami prawa.

Posiłki BoboVita Bio:

  • BoboVita Bio marchewka z kalafiorem po 4. miesiącu życia
  • BoboVita Bio pasternak po 4. miesiącu życia
  • BoboVita Bio brokuły z batatami po 4. miesiącu życia
  • BoboVita Bio cielęcinka z brokułami i ziemniaczkami po 5. miesiącu życia

Opakowanie 125 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł

Ważne informacje: Te produkty przeznaczone są do uzupełnienia diety, której podstawą jest mleko kobiece lub modyfikowane. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

  • BoboVita Bio kurczaczek z marchewką i groszkiem po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio wołowinka z pomidorem i cukinią po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio cielęcinka z pomidorem i pasternakiem po 8. miesiącu życia

Opakowanie 190 g, cena rekomendowana: ok. 5,99 zł

Przeciery owocowe BoboVita Bio

  • BoboVita Bio banan z jabłkami i kiwi po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio czarna porzeczka z jabłkami po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio gruszka z jabłkiem po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio jabłka z ananasem po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio jabłka z nektarynką i bananem po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio jabłka z truskawkami po 5. miesiącu życia
  • BoboVita Bio suszona śliwka z jabłkami po 5. miesiącu życia

Opakowanie 125 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł

Ważne informacje: Te produkty przeznaczone są do uzupełnienia diety, której podstawą jest mleko kobiece lub modyfikowane. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Musy owocowe w tubkach BoboVita Bio

  • BoboVita Bio gruszka z jabłkiem i jagodami po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio jabłko z morelą i mango po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio jabłko z brzoskwinią i pigwą po 6. miesiącu życia
  • BoboVita Bio gruszka z suszoną śliwką po 6. miesiącu życia

Opakowanie 80 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł

Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Więcej informacji o nowościach BoboVita Bio można znaleźć na www.bobovita.pl.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.