NOWOŚĆ! WYGŁADZAJĄCY SZAMPON MOMME!
Kąpiel dziecka jest bardzo ważną częścią każdego dnia. Wybierasz właściwy moment, dobierasz temperaturę wody, stosujesz delikatne kosmetyki pielęgnacyjne. Czy wśród nich znajduje się również odpowiedni szampon do włosów?
POZNAJCIE NOWOŚĆ MARKI MOMME! Wygładzający szampon do włosów dla dzieci od pierwszego dnia życia. Oparty na wyjątkowej kompozycji naturalnych składników aktywnych. Sprawia, że włosy Twojego malucha są nawilżone, nie podrażniając przy tym skóry głowy dziecka. Doskonale się rozczesują, są jedwabiście gładkie
i pełne blasku! #MUSTHAVE
Zawiera wyjątkowe składniki aktywne z certyfikatem naturalności:
Ekstrakt z błękitnej stokrotki* – od wieków wykorzystywany w tradycyjnej medycynie marokańskiej. Jest bogaty w substancje wykazujące właściwości łagodzące i przeciwutleniające. Pielęgnuje i koi delikatną, nawet podrażnioną skórę.
Betaina z buraka cukrowego* – działa silnie nawilżająco. Zapobiega elektryzowaniu się włosów
i ułatwia ich rozczesywanie.
Roślinne substancje myjące* – pochodzące między innymi z kokosa. Naturalne i bardzo delikatne surowce. Oprócz właściwości oczyszczających posiadają również działanie nawilżające.
Produkt testowany dermatologicznie!
SPOSÓB UŻYCIA: Na wilgotne włosy nanieś niewielką ilość szamponu, delikatnie wmasuj
w skórę głowy i na całą długość włosów. Dokładnie spłucz włosy czystą, ciepłą wodą.
CENA: 35 zł / 150 ml
KOSMETYKI MomMe dostępne są
w sklepie internetowym: mommecosmetics.com
Pierwsza przestrzeń edukacyjna poświęcona cyberbezpieczeństwu
Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie
Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.