Nowy rok szkolny z nowym piórnikiem od Focus Bydgoszcz

Wielkimi krokami zbliża się rok szkolny, a wraz z nim przygotowania do rozpoczęcia nauki i kompletowanie wyprawki. Plecak, zeszyty, książki i strój na w-f, to tylko część niezbędnych rzeczy. Nie można zapomnieć też o piórniku, który pomieści wiele skarbów, a do tego ołówki, długopisy i ulubioną gumkę do ścierania. Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego bydgoska galeria rozdaje piórniki! Już 27 i 28 sierpnia rusza specjalna promocja dla klientów CH Focus, w której do zdobycia są kolorowe piórniki!
Focus Bydgoszcz pomoże skompletować szkolną wyprawkę! W bydgoskim centrum handlowym znajduje się wiele sklepów, w których rodzice oraz dzieci mogą zrobić zakupy przygotowujące do powrotu do szkoły. Na klientów poszukujących ubrań idealnych na wrzesień, czekają takie marki jak Smyk, Sinsay, H&M, Reserved Kids czy House. Natomiast w papiernicze wyroby można zaopatrzyć się w Empiku, księgarni Świat Książki oraz w Inmedio. To nie wszystko. Robiąc zakupy w dniach 27 i 28 września br. można zgarnąć specjalny prezent od CH Focus – piórnik z limitowanej kolekcji! Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów znajdujących się na terenie centrum handlowego za min. 100 złotych na jednym paragonie i być klubowiczem programu #maszokazje. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Akcji, który będzie znajdował się na parterze centrum handlowego w pobliżu salonu iDream oraz okazać paragon i odebrać nagrodę.
- Nieuchronnie zbliża się jesień, a wraz z nią powroty do szkolnych ławek. Obserwujemy już trwające przygotowania do nowego roku szkolnego. Chcąc ułatwić to zadanie rodzicom i sprawić przyjemność przyszłym uczniom, przygotowaliśmy specjalną niespodziankę w postaci praktycznego piórnika z limitowanej kolekcji. Mamy nadzieję, że ten artykuł umili najmłodszym czas spędzony w szkole. Zapraszamy do zakupów – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja odbędzie się w dniach 27 i 28 sierpnia br. w godzinach 11:00-20:00. Klient, w zamian za jeden rachunek może otrzymać jeden upominek, a w czasie trwania całej akcji maksymalnie dwie nagrody.
Program #maszokazje
Program kuponowy #maszokazje oferuje wiele wyjątkowych okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Klienci zyskują dostęp do promocyjnych ofert, dostępnych wyłącznie w sklepach znajdujących się w Focus Bydgoszcz, a także możliwość skorzystania ze zniżek. Zapisani klubowicze jako pierwsi dowiadują się o akcjach zniżkowych, czy organizowanych wydarzeniach w centrum handlowym. Dodatkowym benefitem dla klubowiczów jest możliwość skorzystania z kolejnych bezpłatnych godzin parkowania w centrum handlowym. Zarejestrowani klubowicze po wpisaniu numeru rejestracyjnego w aplikacji #maszokazje otrzymują 1 godzinę gratis od poniedziałku do piątku oraz 2 dodatkowe godziny podczas weekendowego pobytu w Focus Bydgoszcz. Do programu #maszokazje można dołączyć w każdej chwili. Więcej informacji znajduje się na stronie www.focusbydgoszcz.pl/maszokazje/.
Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.