Od kultowej zabawki do gwiazdy świata pop kultury. BABY Born wkracza na ekrany!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka@briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Kultowe lalki BABY Born królują na rynku zabawek od 1995 roku. Przetrwały próbę czasu, zmiany trendów i zwyczajów, zdobywając wyjątkowe miejsce w świecie dziecięcej rozrywki. Od momentu swojego debiutu utrzymują niezmienną popularność i miejsce w sercach najmłodszych. Dla kolejnych pokoleń pozostają nieodłącznym elementem wspomnień z dzieciństwa oraz symbolem radości z zabawy. Idąc z duchem czasu BABY Born wkracza na ekrany, by towarzyszyć swoim miłośnikom podczas kreskówkowych seansów. Od 13 maja serial animowany BABY born®, który powstał we współpracy Zapf Creation i MGA Entertainment, zagości na MiniMini+.
Sekret sukcesu
Od ubierania, przez karmienie, do opieki i zabawy. Lalki BABY Born oferują nieograniczone możliwości interakcji, inspirując do rozwijania wyobraźni i empatii. Ich wszechstronność i jakość sprawiają, że są one niezastąpionym towarzyszem zabaw dla dzieci w każdym wieku. Lalki BABY Born zdobyły popularność, przede wszystkim, dzięki swojemu realizmowi. Od lat zachęcają dzieci do nauki dbania o maluszka, co wspomaga ich rozwój, umiejętności opiekuńcze i uczy właściwych wzorców zachowań. Z biegiem lat asortyment BABY Born został wzbogacony o liczne akcesoria, jak ubranka czy akcesoria domowe, co gwarantuje niezliczone godziny kreatywnej zabawy.
Ze sklepowych półek na ekrany
Czy kultowa marka mogła zrobić coś jeszcze dla swoich fanów? Tak! Odpowiedzią na potrzeby najmłodszych miłośników BABY Born jest animowany serial, dzięki którym marka stanie się im jeszcze bliższa. Widzowie zostają zaproszeni do uczestnictwa w życiu BABY born Emmy, pluszowego misia Teddy’ego, kaczki Berty i przyjaciół. Krótkie historie, pełne życiowych historii, angażują widzów w każdym wieku, gwarantując rozrywkę całej rodzinie.
Wierzymy, że wejście na ekrany kultowej BABY Born to milowy krok w historii marki, dający szansę na budowanie jeszcze silniejszych relacji z konsumentami. Jest to także dowód na to, jak długą drogę przebyła, zajmując stałe miejsce w świecie pop kultury. Jesteśmy pełni radości, mogąc jeszcze raz zaskoczyć naszych miłośników i podarować im zaproszenie do świata przygód BABY Born, które nie tylko bawią, lecz także edukują i inspirują – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.
Przygody BABY born®
Serial krótkometrażowy BABY born to pięciominutowe odcinki, pełne życiowych historii i przygód dziewczynki Emmy. Twórcy skupili się na tym, by zapewnić widzom edukującą formę rozrywki. Główna bohaterka przemierza świat razem z misiem Teddy’m i przyjaciółmi. Wspólnie stawiają czoła codziennym wyzwaniom, które pokonują dzięki zespołowemu działaniu, poznawaniu własnych emocji i nieszablonowemu myśleniu. Na potrzeby serialu została stworzona kolekcja 19 oryginalnych piosenek, które w rytmiczny sposób zapraszają do aktywności. Więc z odbiorcami buduje także fakt, że w serialu pojawiają się lalki i akcesoria, które są lub będą dostępne w sprzedaży, jak te, odzwierciedlające główne postacie, miś Teddy, rowerki, ubranka czy akcesoria domowe. Pozwoli to fanom serialu na odtworzenie ulubionych przygód Emmy w domowym zaciszu!
Pierwszy odcinek na MiniMini+ pojawi się już 13 maja, serial będzie emitowany codziennie. Przygody BABY born można śledzić także na YouTube, na kanale @BABYbornPoPolsku.
MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.