Odcinek specjalny i maraton „Craig znad Potoku” w Cartoon Network
W lutym w Cartoon Network prym będą wieźć przyjaciele. Stery przejmuje ekipa z Herkleton: stacja zaprasza na maraton „Przyjaciele znad Potoku”, a także na emisję odcinka specjalnego „Wojna o flagę”, który jest finałem najnowszego, 3. sezonu kreskówki. Maraton startuje już w sobotę 5 lutego o 10:45, a premiera odcinka specjalnego odbędzie się w sobotę 12 lutego o 10:45 – tylko w Cartoon Network.
Fabuła serialu „Craig znad Potoku” zmienia się z odcinka na odcinek: w jednym z nich bohaterowie próbują odnaleźć się w zaśnieżonym miasteczku, gdzie zaspy pokryły krajobraz Herkleton. W innym przygotowują w tajemnicy specjalne prezenty na Dzień Ojca. W poszukiwaniu tych prezentów przechodzą nawet przez skąpany w ciemności most nad Przepustem, aby niespodziewanie dotrzeć do ukrytej Drugiej Strony Potoku.
Tytułowy Craig może zawsze liczyć na trójkę kumpli: charakterną Kelsey wraz z jej kompanem ptaszkiem Mortimorem i optymistycznego J.P. Dzięki emisji maratonu „Przyjaciele znad Potoku” widzowie mogą spędzać lutowe soboty i niedziele z odcinkami serialu. Cała trójka połączy siły, aby do spółki wraz z młodszą siostrą Craiga założyć domowe przedszkole i opiekować się młodszymi kolegami i koleżankami.
W drugi weekend trwania maratonu odbędzie się premiera 5-częściowego odcinka specjalnego „Wojna o flagę”, który jest wielkim finałem 3. sezonu kreskówki. To historia pojedynków odbywających się nad Potokiem. Różne drużyny, jak grupa Króla Xaviera i grupa Craiga, mobilizują swoich członków do udziału w bitwie o zdobycie cennej flagi. Dlaczego toczą się zacięte walki? Wszystko przez to, że już w latach 70. utarczki rozpoczęli Pierwsi Potokersi: dzieciaki, które w przeszłości królowały w tamtym regionie. Główni bohaterowie muszą znaleźć sposób na zakończenie potyczek i odkrycie, co wywołało pierwotne bitwy w czasie Pierwszych Potokersów.
Premiera maratonu „Przyjaciele znad Potoku” już w sobotę 5 lutego o 10:45 w Cartoon Network. Emisja w soboty i niedziele o 10:45.
Premiera 5-częściowego odcinka specjalnego „Wojna o flagę” w sobotę 12 lutego o 10:45.
Emisje powtórne 13 lutego o 12:30, 19 lutego o 11:40 i 27 lutego o 11:40.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.