Komunikaty PR

Odkryj Rowerową Planetę Škody w Robloxie!

2023-11-15  |  13:00
Biuro prasowe

Już 8 listopada 2023 r. w popularnej grze Roblox rozpoczęła się rowerowa przygoda edukacyjna, w której na graczy czekają różne wyzwania. Škoda przygotowała serię misji rowerowych, a każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad ruchu drogowego podczas ich wykonywania. Przygoda kończy się quizem przypominającym test na kartę rowerową, a 200 graczy z najlepszym wynikiem wygrywa prawdziwy kask z logo Škody! Nagroda będzie czekała na zwycięzców w najbliższych salonach marki. 

Stworzona przez Škodę gra ma na celu edukację nastolatków w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w formie nauki przez zabawę. Opracowane misje przygotują młodych graczy do poruszania się po drogach i ścieżkach rowerowych, a także zaszczepią w nich zdrowe nawyki. Po przejściu zadań uczestnicy będą wiedzieli m.in. jak ważne jest diagnozowanie stanu roweru lub jak należy wskazywać kierunek jazdy. Rozgrywka opiera się na schemacie gry multiplayer z elementami role-play (RP) na podstawie licznych zadań i mini-gier zręcznościowych. Nie zabraknie w niej także elementu rywalizacji w postaci wyścigów rowerowych – oczywiście jedynie na przeznaczonych do tego, bezpiecznych torach.

– Temat rowerów, jak i bezpieczeństwa na drodze, jest częścią tożsamości naszej marki, dlatego też wprowadziliśmy ważne dla nas wartości do świata gry Roblox. "Rowerowa Planeta Škoda", to przede wszystkim promowanie kultury rowerowej oraz prawidłowych nawyków, które powinny być pielęgnowane od najmłodszych lat. W grze Roblox uczestnicy dostaną szansę utrwalić wiedzę oraz poznać nowe przepisy poprzez zabawę. – mówi Natalia Tomaśko, Specjalista ds. Komunikacji marki Škoda.

Przygoda – czas start!

Nowego gracza wita wiadomość, z której dowiaduje się, co to za świat i jakie panują w nim zasady. Pierwszym etapem jest udanie się do Salonu Škody i wyposażenie się w niezbędny ekwipunek. Na miejscu gracz dowiaduje się, że przechodząc przez kolejne kroki rozgrywki zawsze musi mieć na głowie kask, który zapewni mu bezpieczeństwo. Po poprawnym wykonaniu zadań gracz zbiera „kaskę”, którą może przeznaczyć na dedykowane kody w wirtualnym Salonie. Dla najlepszych 200 graczy czekać będzie nagroda w prawdziwym życiu, a o pozycji w rankingu decydują zdobywane punkty. Zwycięzcy zostają poinformowani o możliwości odebrania „trofeum”, a następnie otrzymują formularz do wypełnienia przez opiekuna. W najbliższym salonie marki będą mogli odebrać prawdziwy kask w wybranym kolorze: śliwkowym, błękitnym, białym lub oliwkowym.

Struktura świata i jego tajemnice

Rowerowa Planeta Škody dzieli się na: miasto i park rozrywki. Pierwsza z nich to strefa bezpieczeństwa i nauki na zasadach gry RP, gdzie znajdują się kluczowe elementy rozgrywki, takie jak: Salon Škody, Bike Shop, Garaż, czy „znajdźki”. Z kolei w strefie zabawy i szaleństwa obowiązuje tryb multiplayer. Park rozrywki przepełniony jest stoiskami z akcesoriami, dodatkowymi zadaniami i bramami kryjącymi tajemnice do odblokowania.

Dołącz do gry i rozpocznij eksplorowanie! Do udziału w wyzwaniach zachęcamy nie tylko młodszych graczy, ale również dorosłych, którzy będą mogli przetestować swoją dotychczasową wiedzę. Rozgrywka przyniesie każdemu świetną zabawę oraz wiele nauczy. Dołącz do nas i udowodnij, jak dobrze znasz zasady ruchu drogowego!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.