Odkryj tajemnice Minecraft Legends i spotkaj się z youtuberką Miss Agą w Atrium
Minecraft Legends to nowa, strategiczna gra akcji osadzona w świecie Minecraft. Choć premiera odbyła się w tym roku, tytuł zdążył już podbić serca graczy na całym globie. Niespodziankę dla fanów przygotowało warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek, które w dniach 14 – 16 września zaprasza do wspólnej zabawy w uniwersum Minecraft. Wśród atrakcji przewidziano m.in. rozgrywki w Minecraft Legends, planszówki i spotkanie z popularną youtuberką Miss Agą.
Zanurz się w świat Minecraft Legends i poznaj krainę Nadziemia, które stoi na skraju zniszczenia. Poprowadź strategiczne bitwy i obroń je przed niszczycielskimi piglinami. Weź udział we wspólnej przygodzie – od 14 do 16 września w Centrum Handlowym Atrium Targówek odbędzie się wyjątkowy event! Fani gry będą mogli nie tylko zapoznać się z nowością w świecie gamingu, ale także wziąć udział w fantastycznych aktywnościach zaplanowanych przez organizatorów.
Już w sobotę, 16 września w godzinach od 14:00 do 18:00, w strefie Meet&Greet na fanów będzie czekać Miss Aga – największa w Polsce kolekcjonerka lalek i figurek, youtuberka i testerka zabawek. Odwiedzający będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, odebrać autograf i porozmawiać z idolką.
W centrum czeka wiele atrakcji. Gracze będą mogli spróbować swoich sił w rozgrywce Minecraft Legends i stoczyć walkę z piglinami. Uczestnicy zabawy będą mieli również okazję do zobaczenia uniwersum z nowej perspektywy za pomocą gogli VR. Nie zabraknie także ciekawostek dla miłośników analogowych rozrywek – wśród propozycji przygotowano planszówki Minecraft i klocki Cardblocks, za pomocą których będzie można stworzyć oryginalne formy przestrzenne. Gratką dla komputerowych maniaków będą również warsztaty z podstaw programowania w Minecraft.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne! Strefa Minecraft czynna będzie od czwartku do soboty, w godzinach 11:00 – 19:00.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronie: https://atrium-targowek.pl/wejdz-do-swiata-minecraft%f0%9f%92%bb/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.