Odkryjcie świat fantazji z Panem Kleksem w Westfield Arkadia
Już od 4 grudnia, klienci Westfield Arkadia będą mieli niepowtarzalną okazję przeżyć wyjątkowe emocje w trakcie jedynego w Warszawie wydarzenia promującego nową wersję filmu „Akademia Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego. Film wraca na ekrany kin po 40 latach, a współpraca przy okazji jego promocji potwierdza pozycję Westfield Arkadia nie tylko jako miejsca, w którym na klientów czekają flagowe sklepy polskich i światowych marek, ale także wyjątkowe wydarzenia.
Od 4 do 9 grudnia, w Westfield Arkadia, dzieci (i nie tylko) będą mogły puścić wodze fantazji i budować konstrukcje z klocków LEGO, realizując też różne zadania konkursowe oraz biorąc udział w warsztatach. Do ich dyspozycji zostanie oddanych kilka zróżnicowanych tematycznie stref: strefa tworzenia Akademii Pana Kleksa, strefa konkursowa, strefa warsztatowa, strefa swobodnego budowania LEGO i LEGO Duplo oraz strefa warsztatów dla szkół o historii wynalazków (dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:45, po wcześniejszym zapisaniu się pod adresem rzecznik@westfieldarkadia.pl). Kulminacją atrakcji będzie sobotnie spotkanie z twórcami i aktorami uwspółcześnionej ekranizacji bajki Jana Brzechwy. Udział w nim wezmą Antonina Litwiniak (Ada Niezgódka), Sebastian Stankiewicz (Ptak Mateusz), Daniel Walasek (Vincent), Daria Kalinchuk (Natasza) oraz reżyser i scenarzysta filmu Maciej Kawulski. Spotkanie odbędzie się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w godzinach 16:00 – 18:00.
– Westfield Arkadia od wielu lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku. Chcemy być nie tylko miejscem, w którym na klientów czeka wyjątkowa oferta, doskonała jakość usług, ale też niezapomniane wydarzenia. Zależy nam na tym, by dostarczać klientom „coś ekstra”. Takie wydarzenia jak promocja nowej wersji filmu „Akademia Pana Kleksa” to niepowtarzalna w Warszawie okazja na spotkanie z Panem Kleksem i innymi bohaterami filmu, i to w otoczeniu unikatowej scenografii z klocków LEGO. Zapraszam do Westfield Arkadia już od 4 grudnia! - mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Promocja wydarzenia będzie wsparta szeroką kampanią mediową (DOOH, radio, online) oraz na nośnikach własnych centrum. m.in. ekranach wielkoformatowych, za wynajem których (także partnerom zewnętrznym) odpowiedzialna jest agencja mediowo-eventowa Westfield Rise.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.