Odkryjcie świat fantazji z Panem Kleksem w Westfield Arkadia
Już od 4 grudnia, klienci Westfield Arkadia będą mieli niepowtarzalną okazję przeżyć wyjątkowe emocje w trakcie jedynego w Warszawie wydarzenia promującego nową wersję filmu „Akademia Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego. Film wraca na ekrany kin po 40 latach, a współpraca przy okazji jego promocji potwierdza pozycję Westfield Arkadia nie tylko jako miejsca, w którym na klientów czekają flagowe sklepy polskich i światowych marek, ale także wyjątkowe wydarzenia.
Od 4 do 9 grudnia, w Westfield Arkadia, dzieci (i nie tylko) będą mogły puścić wodze fantazji i budować konstrukcje z klocków LEGO, realizując też różne zadania konkursowe oraz biorąc udział w warsztatach. Do ich dyspozycji zostanie oddanych kilka zróżnicowanych tematycznie stref: strefa tworzenia Akademii Pana Kleksa, strefa konkursowa, strefa warsztatowa, strefa swobodnego budowania LEGO i LEGO Duplo oraz strefa warsztatów dla szkół o historii wynalazków (dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:45, po wcześniejszym zapisaniu się pod adresem rzecznik@westfieldarkadia.pl). Kulminacją atrakcji będzie sobotnie spotkanie z twórcami i aktorami uwspółcześnionej ekranizacji bajki Jana Brzechwy. Udział w nim wezmą Antonina Litwiniak (Ada Niezgódka), Sebastian Stankiewicz (Ptak Mateusz), Daniel Walasek (Vincent), Daria Kalinchuk (Natasza) oraz reżyser i scenarzysta filmu Maciej Kawulski. Spotkanie odbędzie się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w godzinach 16:00 – 18:00.
– Westfield Arkadia od wielu lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku. Chcemy być nie tylko miejscem, w którym na klientów czeka wyjątkowa oferta, doskonała jakość usług, ale też niezapomniane wydarzenia. Zależy nam na tym, by dostarczać klientom „coś ekstra”. Takie wydarzenia jak promocja nowej wersji filmu „Akademia Pana Kleksa” to niepowtarzalna w Warszawie okazja na spotkanie z Panem Kleksem i innymi bohaterami filmu, i to w otoczeniu unikatowej scenografii z klocków LEGO. Zapraszam do Westfield Arkadia już od 4 grudnia! - mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Promocja wydarzenia będzie wsparta szeroką kampanią mediową (DOOH, radio, online) oraz na nośnikach własnych centrum. m.in. ekranach wielkoformatowych, za wynajem których (także partnerom zewnętrznym) odpowiedzialna jest agencja mediowo-eventowa Westfield Rise.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.