Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Kasztanowa i weź udział w pszczelej akcji

2022-08-17  |  15:35
Biuro prasowe

Ile pszczół mieszka w ulu? Jak powstaje miód? Czy pszczoły ze sobą rozmawiają? Jeśli chcesz poznać sekretne życie tych owadów, odwiedź koniecznie Atrium Kasztanowa! Dla odkrywców pszczelich sekretów, w  ostatnim tygodniu sierpnia centrum handlowe zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Na gości czeka wystawa edukacyjna oraz bezpłatne warsztaty pszczelarskie, a towarzyszyć im będzie dobra zabawa. Dodatkowo, za zakupy zrobione w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł, każdy otrzyma nagrodę gwarantowaną - tematyczną wyprawkę szkolną, a za zapisanie się do newslettera – słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii!

 

Koniec sierpnia to nie tylko czas przygotowań do szkoły, ale także okres bardzo intensywnej pracy pszczół w ulach. O tym, jak wygląda codzienne życie pszczelej rodziny, będzie można przekonać się w dniach 22-28 sierpnia, w trakcie wakacyjnej akcji w Atrium Kasztanowa. Podczas wizyt w galerii, związanych z  kompletowaniem szkolnej wyprawki, dzieci i dorośli mogą wziąć udział w ciekawych, bezpłatnych atrakcjach.

 

Niezwykły świat owadów przybliży gościom wystawa „Pszczoła i przyjaciele”, którą będzie można oglądać każdego dnia trwania akcji, od 22 do 28 sierpnia, w godzinach otwarcia galerii.

 

Dodatkowo w sobotę, 27 sierpnia, w godz. 11.00-19.00, o każdej pełnej godzinie, odbywać się będą warsztaty pszczelarskie dla dzieci, podczas których lokalny pszczelarz opowie o zwyczajach pszczół i  pracy bartnika. Uczestnicy zajęć dowiedzą się m.in. o zwyczajach owadów i jakie sekrety skrywa królowa ula, a także poznają pana trutnia – leniuszka i dowiedzą się, jak należy zachowywać się w pasiece. Tego dnia każdy będzie mógł poczuć się jak pszczelarz - zajrzeć do ula, obejrzeć z bliska ramki z woskiem, założyć kapelusz pszczelarski i  wziąć do ręki podkurzacz. Warsztaty połączone będą z degustacją pszczelego pyłku i naturalnego miodu. Dodatkowo każdy uczestnik będzie mógł własnoręcznie stworzyć świeczkę z węzy pszczelej.

 

Również w sobotę odbywać się będą otwarte warsztaty kreatywne, podczas których każde dziecko będzie mogło wykazać się zdolnościami plastycznymi, tworząc niezwykłą pszczołę z tektury, papieru, kubeczków czy  balonów.

 

To nie wszystko. Każda osoba, która w dniach 27 i 28 sierpnia zrobi zakupy na kwotę minimum 100 zł, po  zarejestrowaniu paragonu w punkcie obsługi promocji, otrzyma nagrodę gwarantowaną - szkolną wyprawkę z niezbędnymi przyborami ( worek, tematyczna kolorowanka, kredki z pszczelego wosku, długopis z pszczółką). Dodatkowo dla tych, którzy zapiszą się do newslettera, czekać będą słoiczki naturalnego miodu z pasieki na dachu centrum handlowego.

 

Akcja „Pszczoła i przyjaciele wracają do szkoły” odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 22-28 sierpnia. Wystawa, strefa warsztatowa oraz punkt obsługi promocji umiejscowione będą w pobliżu salonu 50 Style, w głównym holu centrum.

 

„Pszczoła i przyjaciele wracają do szkoły” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa. –Jak wiadomo powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją dzieci i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. To również radość z nowych gadżetów, dlatego postanowiliśmy, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci szkolnych wyprawek – dodaje dyrektor centrum.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.