Odwiedź Atrium Kasztanowa i weź udział w pszczelej akcji
Ile pszczół mieszka w ulu? Jak powstaje miód? Czy pszczoły ze sobą rozmawiają? Jeśli chcesz poznać sekretne życie tych owadów, odwiedź koniecznie Atrium Kasztanowa! Dla odkrywców pszczelich sekretów, w ostatnim tygodniu sierpnia centrum handlowe zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Na gości czeka wystawa edukacyjna oraz bezpłatne warsztaty pszczelarskie, a towarzyszyć im będzie dobra zabawa. Dodatkowo, za zakupy zrobione w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł, każdy otrzyma nagrodę gwarantowaną - tematyczną wyprawkę szkolną, a za zapisanie się do newslettera – słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii!
Koniec sierpnia to nie tylko czas przygotowań do szkoły, ale także okres bardzo intensywnej pracy pszczół w ulach. O tym, jak wygląda codzienne życie pszczelej rodziny, będzie można przekonać się w dniach 22-28 sierpnia, w trakcie wakacyjnej akcji w Atrium Kasztanowa. Podczas wizyt w galerii, związanych z kompletowaniem szkolnej wyprawki, dzieci i dorośli mogą wziąć udział w ciekawych, bezpłatnych atrakcjach.
Niezwykły świat owadów przybliży gościom wystawa „Pszczoła i przyjaciele”, którą będzie można oglądać każdego dnia trwania akcji, od 22 do 28 sierpnia, w godzinach otwarcia galerii.
Dodatkowo w sobotę, 27 sierpnia, w godz. 11.00-19.00, o każdej pełnej godzinie, odbywać się będą warsztaty pszczelarskie dla dzieci, podczas których lokalny pszczelarz opowie o zwyczajach pszczół i pracy bartnika. Uczestnicy zajęć dowiedzą się m.in. o zwyczajach owadów i jakie sekrety skrywa królowa ula, a także poznają pana trutnia – leniuszka i dowiedzą się, jak należy zachowywać się w pasiece. Tego dnia każdy będzie mógł poczuć się jak pszczelarz - zajrzeć do ula, obejrzeć z bliska ramki z woskiem, założyć kapelusz pszczelarski i wziąć do ręki podkurzacz. Warsztaty połączone będą z degustacją pszczelego pyłku i naturalnego miodu. Dodatkowo każdy uczestnik będzie mógł własnoręcznie stworzyć świeczkę z węzy pszczelej.
Również w sobotę odbywać się będą otwarte warsztaty kreatywne, podczas których każde dziecko będzie mogło wykazać się zdolnościami plastycznymi, tworząc niezwykłą pszczołę z tektury, papieru, kubeczków czy balonów.
To nie wszystko. Każda osoba, która w dniach 27 i 28 sierpnia zrobi zakupy na kwotę minimum 100 zł, po zarejestrowaniu paragonu w punkcie obsługi promocji, otrzyma nagrodę gwarantowaną - szkolną wyprawkę z niezbędnymi przyborami ( worek, tematyczna kolorowanka, kredki z pszczelego wosku, długopis z pszczółką). Dodatkowo dla tych, którzy zapiszą się do newslettera, czekać będą słoiczki naturalnego miodu z pasieki na dachu centrum handlowego.
Akcja „Pszczoła i przyjaciele wracają do szkoły” odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 22-28 sierpnia. Wystawa, strefa warsztatowa oraz punkt obsługi promocji umiejscowione będą w pobliżu salonu 50 Style, w głównym holu centrum.
– „Pszczoła i przyjaciele wracają do szkoły” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa. –Jak wiadomo powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją dzieci i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. To również radość z nowych gadżetów, dlatego postanowiliśmy, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci szkolnych wyprawek – dodaje dyrektor centrum.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.