Organizatorzy Orbit® „Dziel się Uśmiechem” dziękują za wsparcie programu
5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do dbania o zdrowie zębów w dedykowanym spocie.
Program „Dziel się Uśmiechem” realizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż przy wsparciu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej od 2013 roku. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym – uczenie jak w prosty sposób dbać o zdrowie zębów i zapobiegać próchnicy. Inicjatywa jest w całości finansowana przez Mars Polska, który przekazuje na jego realizację 1% ze sprzedaży stacjonarnej bezcukrowych gum Orbit®, we wrześniu i październiku. Firma dotychczas przeznaczyła na ten cel ponad 7,6 miliona złotych. Z okazji 10. edycji programu i dekady promowania troski o zdrowe i czyste zęby, na bazie dobrzej znanej już reklamy, powstał specjalny spot. Organizatorzy i partnerzy „Dziel się Uśmiechem” dziękują w nim wszystkim, którzy wspierają inicjatywę i przyczyniają się do promowania zasad profilaktyki próchnicy.
Jak zaznacza Beata Rożek, Dyrektorka ds. korporacyjnych Mars Polska: Cieszę się, że jako firma odpowiedzialna, która chce mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo, już dekadę pomagamy dbać o dziecięce uśmiechy. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej współpracy z naszymi partnerami - Polskim Czerwonym Krzyżem – współorganizatorem akcji – oraz ekspertami z Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego i Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej. A przede wszystkim – dzięki konsumentom, którzy kupują nasze bezcukrowe gumy Orbit®. To dzięki ich wyborom przy półce sklepowej, co roku możemy produkować atrakcyjne materiały edukacyjne dla uczniów i nauczycieli, a także higienistek szkolnych oraz realizować lekcje w szkołach. W trwającej w tym roku szkolnym edycji „Dziel się Uśmiechem” kolejne 100 tys. dzieci uczy się co robić, by mieć zdrowe zęby bez próchnicy.
Poprzez kampanię reklamową symbolicznie dziękujemy wszystkim, którzy wspierają realizację programu „Dziel się Uśmiechem". Nauczycielom i koordynatorom programu, uczniom i rodzicom oraz każdemu, kto sprawia, że możemy wspólnie realizować tę ważną inicjatywę edukacyjną. Chcemy też zwracać uwagę, że próchnica nadal stanowi poważny problem społeczny, a chorobie tej można skutecznie zapobiegać stosując 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów – dodaje Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w Polskim Czerwonym Krzyżu.
Realizowany od 10 lat ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” wspiera walkę z próchnicą wśród dzieci. Według badań problem ten dotyka bowiem blisko 82% sześciolatków w Polsce[1] i ponad 85% dwunastolatków. Tymczasem chorobie tej można skutecznie zapobiegać wdrażając w codzienną rutynę cztery proste kroki: szczotkowanie zębów przynajmniej dwa razy dziennie, używanie dodatkowych akcesoriów do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, sięganie po bezcukrową gumę do żucia, kiedy nie mam możliwości umycia zębów po jedzeniu i piciu oraz regularne kontrole u dentysty.
Problem próchnicy wśród najmłodszych niestety wciąż pozostaje aktualny. Realizowany w szkołach program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” poprzez zabawę uczy, jak dbać o zęby. Pamiętajmy natomiast, że to my – rodzice, opiekunowie – jesteśmy wzorem dla naszych dzieci. Warto więc, żeby w parze z pełnym miłości uśmiechem, utrwalać w domu te dobre nawyki – 4 proste kroki – podkreśla ambasadorka programu – Magdalena Różczka.
Kampania reklamowa w TV, kanałach VOD, ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na platformie YouTube oraz w social mediach potrwa do końca kwietnia.
Kreację i materiały przygotowała agencja Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest MediacomEssenc. Działaniami PR wspierającymi program Orbit „Dziel się Uśmiechem” zajmuje się grupa Garden of Words.
Link do spotu: https://youtu.be/LXsKcjAZkCQ
[1] Źródło: „Monitorowanie stanu zdrowia jamy ustnej populacji polskiej i jego uwarunkowań w latach 2016-2020. Ocena stanu zdrowia jamy ustnej i jego uwarunkowań w populacji polskiej w wieku 6, i 10 oraz 15 lat w 2018 roku” red. Dorota Olczak-Kowalczyk. Oficyna Wydawnicza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, 2019.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.
Gwiazdy
Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu
Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.
Media
Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.