Komunikaty PR

Organizatorzy Orbit® „Dziel się Uśmiechem” dziękują za wsparcie programu

2023-03-07  |  08:00
Biuro prasowe

5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do dbania o zdrowie zębów w dedykowanym spocie. 

Program „Dziel się Uśmiechem” realizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż przy wsparciu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej od 2013 roku. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym – uczenie jak w prosty sposób dbać o zdrowie zębów i zapobiegać próchnicy. Inicjatywa jest w całości finansowana przez Mars Polska, który przekazuje na jego realizację 1% ze sprzedaży stacjonarnej bezcukrowych gum Orbit®, we wrześniu i październiku. Firma dotychczas przeznaczyła na ten cel ponad 7,6 miliona złotych. Z okazji 10. edycji programu i dekady promowania troski o zdrowe i czyste zęby, na bazie dobrzej znanej już reklamy, powstał specjalny spot. Organizatorzy i partnerzy „Dziel się Uśmiechem” dziękują w nim wszystkim, którzy wspierają inicjatywę i przyczyniają się do promowania zasad profilaktyki próchnicy. 

Jak zaznacza Beata Rożek, Dyrektorka ds. korporacyjnych Mars Polska: Cieszę się, że jako firma odpowiedzialna, która chce mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo, już dekadę pomagamy dbać o dziecięce uśmiechy. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej współpracy z naszymi partnerami - Polskim Czerwonym Krzyżem – współorganizatorem akcji – oraz ekspertami z Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego i Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej. A przede wszystkim – dzięki konsumentom, którzy kupują nasze bezcukrowe gumy Orbit®. To dzięki ich wyborom przy półce sklepowej, co roku możemy produkować atrakcyjne materiały edukacyjne dla uczniów i nauczycieli, a także higienistek szkolnych oraz realizować lekcje w szkołach. W trwającej w tym roku szkolnym edycji „Dziel się Uśmiechem” kolejne 100 tys. dzieci uczy się co robić, by mieć zdrowe zęby bez próchnicy. 

Poprzez kampanię reklamową symbolicznie dziękujemy wszystkim, którzy wspierają realizację programu „Dziel się Uśmiechem". Nauczycielom i koordynatorom programu, uczniom i rodzicom oraz każdemu, kto sprawia, że możemy wspólnie realizować tę ważną inicjatywę edukacyjną. Chcemy też zwracać uwagę, że próchnica nadal stanowi poważny problem społeczny, a chorobie tej można skutecznie zapobiegać stosując 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów – dodaje Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w Polskim Czerwonym Krzyżu.

Realizowany od 10 lat ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” wspiera walkę z próchnicą wśród dzieci. Według badań problem ten dotyka bowiem blisko 82% sześciolatków w Polsce[1] i ponad 85% dwunastolatków. Tymczasem chorobie tej można skutecznie zapobiegać wdrażając w codzienną rutynę cztery proste kroki: szczotkowanie zębów przynajmniej dwa razy dziennie, używanie dodatkowych akcesoriów do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, sięganie po bezcukrową gumę do żucia, kiedy nie mam możliwości umycia zębów po jedzeniu i piciu oraz regularne kontrole u dentysty.

Problem próchnicy wśród najmłodszych niestety wciąż pozostaje aktualny. Realizowany w szkołach program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” poprzez zabawę uczy, jak dbać o zęby. Pamiętajmy natomiast, że to my – rodzice, opiekunowie – jesteśmy wzorem dla naszych dzieci. Warto więc, żeby w parze z pełnym miłości uśmiechem, utrwalać w domu te dobre nawyki – 4 proste kroki – podkreśla ambasadorka programu – Magdalena Różczka.

Kampania reklamowa w TV, kanałach VOD, ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na platformie YouTube oraz w social mediach potrwa do końca kwietnia. 

Kreację i materiały przygotowała agencja Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest MediacomEssenc. Działaniami PR wspierającymi program Orbit „Dziel się Uśmiechem” zajmuje się grupa Garden of Words.

Link do spotu: https://youtu.be/LXsKcjAZkCQ

 


[1] Źródło: „Monitorowanie stanu zdrowia jamy ustnej populacji polskiej i jego uwarunkowań w latach 2016-2020. Ocena stanu zdrowia jamy ustnej i jego uwarunkowań w populacji polskiej w wieku 6, i 10 oraz 15 lat w 2018 roku” red. Dorota Olczak-Kowalczyk. Oficyna Wydawnicza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, 2019.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.