Ostatni dzień promocji -30% na mydło w piance Cien kids
Dzieci często zapominają o myciu rąk, tymczasem z mydłem w piance Cien stanie się ono doskonałą zabawą! Pianka nadaje się dla dzieci od 1. roku życia. Jest bezpieczna, pięknie pachnie i wykonana w aż 98% ze składników pochodzenia naturalnego. Już tylko dzisiaj klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić ją w specjalnej promocji, aż 30% taniej.
Pianka do mycia rąk marki Cien powstała w trosce o zdrowie dzieci. Nie zawiera mikroplastiku ani szkodliwych substancji i składa się w aż 98% ze składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu nie narusza mikrobiomu skóry. Bezpiecznie mogą stosować ją dzieci od 1. roku życia.
Produkt jest wyjątkowo wydajny. Jedna butelka o poj. 300 ml wystarczy na ok. 400 dozowań. Pianka dostępna jest w 4 wariantach zapachowych: „Cola”, „Bananowa Przygoda”, „Guma Balonowa” i neutralnym – „Sensitive”.
Do środy, 12 października, klienci Lidl Polska posiadający aplikację Lidl Plus kupią piankę do mycia rąk Cien kids za jedyne 4,19 zł/ 1 butelkę.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.