Ostatni dzień promocji na zestawy LEGO w sklepach Lidl Polska!
Klocków LEGO nie trzeba nikomu przedstawiać. Są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych zabawek na świecie, które mają swoich fanów zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Od 31 października zestawy LEGO można kupić także w sklepach Lidl Polska – to doskonała okazja, aby zawczasu przygotować prezenty na mikołajki i święta!
Klockami można bawić się samemu albo z przyjaciółmi, rodzicami czy rodzeństwem. Zabawki tego typu stwarzają pole do współpracy, dzielenia się pomysłami, wymyślania angażujących historii, a także rozwijają zdolności manualne i uczą cierpliwości. Najmłodszym dużo radości sprawią klocki LEGO DUPLO, które można łączyć na nieograniczoną ilość sposobów. Swobodne dopasowywanie do siebie poszczególnych elementów pozytywnie wpływa na wyobraźnię dziecka i jego zapał do odkrywania świata. Klienci sklepów Lidl Polska mają do wyboru 5 zestawów z tej serii, różniących się tematyką, w tej samej cenie – 39,99 zł/ 1 zestaw. Starsze dzieci ucieszą się natomiast z zestawów LEGO Batman (54,90 zł/ 1 zestaw), LEGO Technic, LEGO Ninjago (109 zł/ 1 zestaw) czy LEGO Friends w cenie 39,99 zł, 54,99 zł lub 109 zł/ 1 zestaw (w zależności od rozmiaru). Mali miłośnicy zwierząt pokochają za to zestawy LEGO Creator 3 w 1, oferowane w cenie 39,99 zł lub 54,99 zł/ 1 zestaw.
Tylko od poniedziałku, 31 października, do środy, 2 listopada, w sklepach Lidl Polska obowiązuje specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch zestawów klocków LEGO, cena drugiego z nich (tańszego) zostanie obniżona o 30%[1]!
Przydatne akcesoria LEGO i zestawy Playmobil
Fani LEGO znajdą w sklepach Lidl Polska również przydatne akcesoria, takie jak pudełko do sortowania klocków ulubionej marki (49,99 zł/ 1 zestaw), pojemnik do ich przechowywania (29,99 zł/ zestaw) w kształcie głowy oraz gablotę na 8 minifigurek LEGO (59,90 zł/ 1 zestaw). W sklepach sieci dostępne są również książki LEGO Ninjago z figurką (19,99 zł/ 1 zestaw), a nawet skarpetki dziecięce z tej serii, sprzedawane w 3- pakach i rozmiarach 27-38 (7,99 zł/ 1 para).
Od poniedziałku 31 października klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić również klocki innego producenta – firmy Playmobil. Oferta obejmuje 4 duże zestawy z figurkami („budowa”, „piraci”, „księżniczka”, „wróżki”) za 89,90 zł/ 1 zestaw, oraz 4 małe („rycerze”, „piraci”, „na wsi”, „wróżki”) w cenie 49,99 zł/ 1 zestaw. Warto już teraz odwiedzić sklepy Lidl Polska, aby kupić wymarzone prezenty na mikołajki oraz święta: dla najmłodszych, jak i nieco starszych dzieci.
[1] W przypadku zakupu kilku zestawów klocków LEGO® (nie więcej niż 10), cena najtańszego z nich zostanie obniżona o 30%.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.