Komunikaty PR

Ostatni dzień promocji na zestawy LEGO w sklepach Lidl Polska!

2022-11-02  |  01:00
Biuro prasowe

Klocków LEGO nie trzeba nikomu przedstawiać. Są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych zabawek na świecie, które mają swoich fanów zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Od 31 października zestawy LEGO można kupić także w sklepach Lidl Polska – to doskonała okazja, aby zawczasu przygotować prezenty na mikołajki i święta!

Klockami można bawić się samemu albo z przyjaciółmi, rodzicami czy rodzeństwem. Zabawki tego typu stwarzają pole do współpracy, dzielenia się pomysłami, wymyślania angażujących historii, a także rozwijają zdolności manualne i uczą cierpliwości. Najmłodszym dużo radości sprawią klocki LEGO DUPLO, które można łączyć na nieograniczoną ilość sposobów. Swobodne dopasowywanie do siebie poszczególnych elementów pozytywnie wpływa na wyobraźnię dziecka i jego zapał do odkrywania świata. Klienci sklepów Lidl Polska mają do wyboru 5 zestawów z tej serii, różniących się tematyką, w tej samej cenie – 39,99  zł/  1  zestaw. Starsze dzieci ucieszą się natomiast z zestawów LEGO Batman (54,90  zł/  1  zestaw), LEGO Technic, LEGO Ninjago (109  zł/  1  zestaw) czy LEGO Friends w cenie 39,99 zł, 54,99 zł lub 109  zł/  1  zestaw (w zależności od rozmiaru). Mali miłośnicy zwierząt pokochają za to zestawy LEGO Creator 3 w 1, oferowane w cenie 39,99 zł lub 54,99 zł/ 1 zestaw.

Tylko od poniedziałku, 31  października, do środy, 2 listopada, w sklepach Lidl Polska obowiązuje specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch zestawów klocków LEGO, cena drugiego z nich (tańszego) zostanie obniżona o 30%[1]!


Przydatne akcesoria LEGO i zestawy Playmobil

Fani LEGO znajdą w sklepach Lidl Polska również przydatne akcesoria, takie jak pudełko do sortowania klocków ulubionej marki (49,99 zł/ 1 zestaw), pojemnik do ich przechowywania (29,99 zł/ zestaw) w kształcie głowy oraz gablotę na 8 minifigurek LEGO (59,90 zł/ 1 zestaw). W sklepach sieci dostępne są również książki LEGO Ninjago z figurką (19,99 zł/ 1 zestaw), a nawet skarpetki dziecięce z tej serii, sprzedawane w  3- pakach i rozmiarach 27-38 (7,99 zł/ 1 para).

Od poniedziałku 31 października klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić również klocki innego producenta – firmy Playmobil. Oferta obejmuje 4 duże zestawy z  figurkami („budowa”, „piraci”, „księżniczka”, „wróżki”) za 89,90 zł/ 1 zestaw, oraz 4  małe („rycerze”, „piraci”, „na wsi”, „wróżki”) w cenie 49,99  zł/ 1 zestaw. Warto już teraz odwiedzić sklepy Lidl Polska, aby kupić wymarzone prezenty na mikołajki oraz święta: dla najmłodszych, jak i nieco starszych dzieci.

 


[1] W przypadku zakupu kilku zestawów klocków LEGO® (nie więcej niż 10), cena najtańszego z nich zostanie obniżona o 30%.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.