Ostatni weekend wakacji w Porcie Łódź pełen atrakcji!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zbliża się koniec wakacji, ale w Porcie Łódź nie ma mowy o nudzie! Centrum przy Pabianickiej zaprasza na pełne emocji wydarzenia, które umilą czas zarówno najmłodszym, jak i całym rodzinom. W planach filmowy wieczór, edukacyjne miasteczko przedsiębiorczości oraz mnóstwo zabawy na świeżym powietrzu.
Dobranocka pod chmurką i filmowe przygody z Dr. Dolittle
W czwartek, 29 sierpnia, o godz. 21:00 zapraszamy na wieczór filmowy w ramach TME Polówka. Na dużym ekranie na Patio Portu Łódź wyświetlony zostanie pełen humoru i przygód film „Doktor Dolittle” z 2020 roku. Ta adaptacja klasycznej opowieści o ekscentrycznym lekarzu, który rozumie język zwierząt, przeniesie widzów w magiczny świat egzotycznych zwierząt i niezapomnianych przygód. Film, pełen humoru i wzruszeń, z pewnością spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym. To doskonała okazja, aby spędzić ostatni wakacyjny czwartkowy wieczór na atrakcji „pod chmurką” w gronie najbliższych.
Miasteczko Przedsiębiorczości
W Porcie Łódź trwa Miasteczko Przedsiębiorczości – interaktywna atrakcja dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. To wyjątkowa szansa, by mali goście wcielili się w różne zawody i zrozumieli, jak funkcjonuje prawdziwe miasto. Wcielając się w role lekarzy, sprzedawców czy pracowników fabryki, dzieci nie tylko zdobywają „moneciaki” za swoją pracę, ale także uczą się zarządzać finansami, płacić podatki i rachunki. To fantastyczna zabawa, ale również cenna lekcja przedsiębiorczości. Miasteczko czynne jest codziennie (z wyjątkiem niedzieli niehandlowej 1 września) do 7 września w godz. 11.00-19.00.
Atrakcje na Patio
Port Łódź przygotował także wiele aktywności na swoim Patio. W czwartek, piątek i sobotę od 16:00 do 21:00 czeka mnóstwo zabawy w różnych strefach tematycznych. M.in. w Strefie Bąbelkowej dzieci i dorośli będą mogli podziwiać olbrzymie, kolorowe bańki mydlane oraz spróbować wyjątkowej atrakcji – zamknięcia w gigantycznej bańce mydlanej.
Z kolei Strefa Gier Piknikowych przeniesie nas w czasy dzieciństwa, oferując klasyczne zabawy takie jak gra w klasy, animacje z chustą edukacyjną, skakanie na skakance czy hulahop. Sportowe konkurencje również będą dostarczać mnóstwa emocji, a miłośnicy gier logicznych mogą spróbować swoich sił w Mega Jendze lub wciągającej grze o emocjach.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.