Komunikaty PR

Oswoić wirusa na K – Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia

2020-04-30  |  09:00
Biuro prasowe

Limitowana seria kolorowych maseczek poszerzyła asortyment odzieżowej marki Coccodrillo. Maseczki mają niezwykłą moc – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie. Marka pomaga i edukuje najmłodszych na temat koronawirusa – w przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat profilaktyki i obowiązujących środków bezpieczeństwa.

Kolorowe maseczki pełne pełne marzeń

Wygląda na to, że maseczki na jakiś czas staną się nieodłącznym elementem garderoby – również tej dziecięcej. Z myślą o najmłodszych, Coccodrillo wprowadziło do swojej oferty maski w wielu kolorowych wzorach – wszystko po to, aby dzieci łatwiej przystosowały się do nowych środków bezpieczeństwa. Dochód ze sprzedaży maseczek w całości zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomaga

Coccodrillo, oprócz sprzedaży maseczek na cele charytatywne, zapowiada również inne akcje wspierające dzieci i rodziców w tym trudnym czasie. Marka zachęca do dokonania zakupów w dniach od 1 do 3 maja – 10 proc zysku ze sprzedaży najnowszej kolekcji Wiosna-Lato 2020 zasili konto Fundacji Mam Marzenie.

Dlaczego wirus nosi koronę? – Coccodrillo edukuje

Koronawirus? Pandemia? Kwarantanna... Mnóstwo trudnych pojęć pojawiło się w dziecięcym świecie! W dodatku nie można chodzić do szkoły, a plac zabaw jest zamknięty! Aby umilić czas spędzany w domu, Coccodrillo we współpracy z Dinksy i Warsztaty dla Oświaty przygotowało filmiki edukacyjne - to seria 11 odcinków, w których bohaterka Hania odpowiada na trudne pytania nurtujące dziecięce głowy w czasie pandemii. Każdy odcinek wzbogacony jest o propozycję edukacyjnej zabawy.

Wszystkie materiały dostępne są na dedykowanej stronie coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.