Komunikaty PR

Oswoić wirusa na K – Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia

2020-04-30  |  09:00
Biuro prasowe

Limitowana seria kolorowych maseczek poszerzyła asortyment odzieżowej marki Coccodrillo. Maseczki mają niezwykłą moc – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie. Marka pomaga i edukuje najmłodszych na temat koronawirusa – w przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat profilaktyki i obowiązujących środków bezpieczeństwa.

Kolorowe maseczki pełne pełne marzeń

Wygląda na to, że maseczki na jakiś czas staną się nieodłącznym elementem garderoby – również tej dziecięcej. Z myślą o najmłodszych, Coccodrillo wprowadziło do swojej oferty maski w wielu kolorowych wzorach – wszystko po to, aby dzieci łatwiej przystosowały się do nowych środków bezpieczeństwa. Dochód ze sprzedaży maseczek w całości zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomaga

Coccodrillo, oprócz sprzedaży maseczek na cele charytatywne, zapowiada również inne akcje wspierające dzieci i rodziców w tym trudnym czasie. Marka zachęca do dokonania zakupów w dniach od 1 do 3 maja – 10 proc zysku ze sprzedaży najnowszej kolekcji Wiosna-Lato 2020 zasili konto Fundacji Mam Marzenie.

Dlaczego wirus nosi koronę? – Coccodrillo edukuje

Koronawirus? Pandemia? Kwarantanna... Mnóstwo trudnych pojęć pojawiło się w dziecięcym świecie! W dodatku nie można chodzić do szkoły, a plac zabaw jest zamknięty! Aby umilić czas spędzany w domu, Coccodrillo we współpracy z Dinksy i Warsztaty dla Oświaty przygotowało filmiki edukacyjne - to seria 11 odcinków, w których bohaterka Hania odpowiada na trudne pytania nurtujące dziecięce głowy w czasie pandemii. Każdy odcinek wzbogacony jest o propozycję edukacyjnej zabawy.

Wszystkie materiały dostępne są na dedykowanej stronie coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.