Komunikaty PR

Oswoić wirusa na K – Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia

2020-04-30  |  09:00
Biuro prasowe

Limitowana seria kolorowych maseczek poszerzyła asortyment odzieżowej marki Coccodrillo. Maseczki mają niezwykłą moc – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie. Marka pomaga i edukuje najmłodszych na temat koronawirusa – w przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat profilaktyki i obowiązujących środków bezpieczeństwa.

Kolorowe maseczki pełne pełne marzeń

Wygląda na to, że maseczki na jakiś czas staną się nieodłącznym elementem garderoby – również tej dziecięcej. Z myślą o najmłodszych, Coccodrillo wprowadziło do swojej oferty maski w wielu kolorowych wzorach – wszystko po to, aby dzieci łatwiej przystosowały się do nowych środków bezpieczeństwa. Dochód ze sprzedaży maseczek w całości zostanie przekazany Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomaga

Coccodrillo, oprócz sprzedaży maseczek na cele charytatywne, zapowiada również inne akcje wspierające dzieci i rodziców w tym trudnym czasie. Marka zachęca do dokonania zakupów w dniach od 1 do 3 maja – 10 proc zysku ze sprzedaży najnowszej kolekcji Wiosna-Lato 2020 zasili konto Fundacji Mam Marzenie.

Dlaczego wirus nosi koronę? – Coccodrillo edukuje

Koronawirus? Pandemia? Kwarantanna... Mnóstwo trudnych pojęć pojawiło się w dziecięcym świecie! W dodatku nie można chodzić do szkoły, a plac zabaw jest zamknięty! Aby umilić czas spędzany w domu, Coccodrillo we współpracy z Dinksy i Warsztaty dla Oświaty przygotowało filmiki edukacyjne - to seria 11 odcinków, w których bohaterka Hania odpowiada na trudne pytania nurtujące dziecięce głowy w czasie pandemii. Każdy odcinek wzbogacony jest o propozycję edukacyjnej zabawy.

Wszystkie materiały dostępne są na dedykowanej stronie coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.