„Pająk Lucas” debiutuje w Polsce w paśmie Cartoonito na kanale Boomerang!
Internetowy hit z ponad 980 milionami wyświetleń i 3,6 milionami subskrypcji trafia do nowego pasma dla przedszkolaków – Cartoonito – na kanale Boomerang. Premiera serialu „Pająk Lucas” w poniedziałek 3 października o 13:30.
Puchaty Lucas mieszka w starym wiktoriańskim domu. Ten zabytkowy budynek ma przytulne wnętrze, idealne jako miejsce akcji dla perypetii uroczych postaci z serialu „Pająk Lucas”. Główny bohater często rozpoczyna je od zadania pytania: „Zastanawiam się, czy…” i wskakuje w wir przygód, by znaleźć odpowiedź. Mali widzowie mogą bawić się z Lucasem, wspólnie śpiewając piosenki – bohater bardzo lubi je układać i zachęca tym samym odbiorców do poznawania świata przez muzykę.
Pajączek ma różnorodnych zwierzęcych przyjaciół: serial podkreśla wartość inkluzywności i wspólnoty. Te równie urocze zwierzątka przemawiają do dziecięcej wyobraźni. To Muszka Findley, trochę nerwowy, ale pełen entuzjazmu kolega Lucasa, który swoją energią mógłby obdzielić jeszcze kilkoro przyjaciół. Towarzyszy mu też buldożka Avocado, prawdziwy 3,5-letni maluch. Ma dokładnie takie nastawienie do świata jak przedszkolak: jest pełna zapału, troszkę niezdarna, a przy tym zabawna i zawsze szczera. Z kolei kameleonica Bodhi nie przepada za długimi przemyśleniami, woli rzucać się w wir przygody, a także uwielbia zastrzyk adrenaliny. Jednocześnie jest przyjacielska i potrafi zapewnić całą grupę, że wszystko będzie dobrze. W zabawach Lucasa uczestniczy też konik morski Łajbek, pszczoła Maizie, rybka Głębinka i sowa Arlo.
Premiera nowego serialu „Pająk Lucas” już w poniedziałek 3 października o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.
Emisja codziennie o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.
Pasmo Cartoonito codziennie od 8:00 do 14:00.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.