Komunikaty PR

„Pająk Lucas” debiutuje w Polsce w paśmie Cartoonito na kanale Boomerang!

2022-09-26  |  15:00
Biuro prasowe

Internetowy hit z ponad 980 milionami wyświetleń i 3,6 milionami subskrypcji trafia do nowego pasma dla przedszkolaków – Cartoonito – na kanale Boomerang. Premiera serialu „Pająk Lucas” w poniedziałek 3 października o 13:30.

 

 

Puchaty Lucas mieszka w starym wiktoriańskim domu. Ten zabytkowy budynek ma przytulne wnętrze, idealne jako miejsce akcji dla perypetii uroczych postaci z serialu „Pająk Lucas”. Główny bohater często rozpoczyna je od zadania pytania: „Zastanawiam się, czy…” i wskakuje w wir przygód, by znaleźć odpowiedź. Mali widzowie mogą bawić się z Lucasem, wspólnie śpiewając piosenki – bohater bardzo lubi je układać i zachęca tym samym odbiorców do poznawania świata przez muzykę.

 

Pajączek ma różnorodnych zwierzęcych przyjaciół: serial podkreśla wartość inkluzywności i wspólnoty. Te równie urocze zwierzątka przemawiają do dziecięcej wyobraźni. To Muszka Findley, trochę nerwowy, ale pełen entuzjazmu kolega Lucasa, który swoją energią mógłby obdzielić jeszcze kilkoro przyjaciół. Towarzyszy mu też buldożka Avocado, prawdziwy 3,5-letni maluch. Ma dokładnie takie nastawienie do świata jak przedszkolak: jest pełna zapału, troszkę niezdarna, a przy tym zabawna i zawsze szczera. Z kolei kameleonica Bodhi nie przepada za długimi przemyśleniami, woli rzucać się w wir przygody, a także uwielbia zastrzyk adrenaliny. Jednocześnie jest przyjacielska i potrafi zapewnić całą grupę, że wszystko będzie dobrze. W zabawach Lucasa uczestniczy też konik morski Łajbek, pszczoła Maizie, rybka Głębinka i sowa Arlo.

 

 

Premiera nowego serialu „Pająk Lucas” już w poniedziałek 3 października o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.

Emisja codziennie o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.

Pasmo Cartoonito codziennie od 8:00 do 14:00.

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.