„Pająk Lucas” debiutuje w Polsce w paśmie Cartoonito na kanale Boomerang!
Internetowy hit z ponad 980 milionami wyświetleń i 3,6 milionami subskrypcji trafia do nowego pasma dla przedszkolaków – Cartoonito – na kanale Boomerang. Premiera serialu „Pająk Lucas” w poniedziałek 3 października o 13:30.
Puchaty Lucas mieszka w starym wiktoriańskim domu. Ten zabytkowy budynek ma przytulne wnętrze, idealne jako miejsce akcji dla perypetii uroczych postaci z serialu „Pająk Lucas”. Główny bohater często rozpoczyna je od zadania pytania: „Zastanawiam się, czy…” i wskakuje w wir przygód, by znaleźć odpowiedź. Mali widzowie mogą bawić się z Lucasem, wspólnie śpiewając piosenki – bohater bardzo lubi je układać i zachęca tym samym odbiorców do poznawania świata przez muzykę.
Pajączek ma różnorodnych zwierzęcych przyjaciół: serial podkreśla wartość inkluzywności i wspólnoty. Te równie urocze zwierzątka przemawiają do dziecięcej wyobraźni. To Muszka Findley, trochę nerwowy, ale pełen entuzjazmu kolega Lucasa, który swoją energią mógłby obdzielić jeszcze kilkoro przyjaciół. Towarzyszy mu też buldożka Avocado, prawdziwy 3,5-letni maluch. Ma dokładnie takie nastawienie do świata jak przedszkolak: jest pełna zapału, troszkę niezdarna, a przy tym zabawna i zawsze szczera. Z kolei kameleonica Bodhi nie przepada za długimi przemyśleniami, woli rzucać się w wir przygody, a także uwielbia zastrzyk adrenaliny. Jednocześnie jest przyjacielska i potrafi zapewnić całą grupę, że wszystko będzie dobrze. W zabawach Lucasa uczestniczy też konik morski Łajbek, pszczoła Maizie, rybka Głębinka i sowa Arlo.
Premiera nowego serialu „Pająk Lucas” już w poniedziałek 3 października o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.
Emisja codziennie o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.
Pasmo Cartoonito codziennie od 8:00 do 14:00.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.