Komunikaty PR

Pakowanie i kraina słodyczy, czyli świąteczne atrakcje w Atrium Targówek

2022-12-05  |  16:30
Biuro prasowe

Świątecznym poszukiwaniom upominków w Atrium Targówek towarzyszyć będą rozmaite atrakcje! Prezenty zapakowane po kokardę, słodki rożek obfitości za zakupy, do samodzielnego napełniania w kolorowym Candy Barze oraz świąteczne dekoracje warszawskiej galerii z pewnością pomogą poczuć świąteczny nastrój i  będą miłym urozmaiceniem przygotowań.

 

Pięknie i oryginalnie zapakowany prezent potrafi wywołać szczery i wyczekiwany uśmiech na twarzy obdarowanej przez nas osoby. Dlatego w Atrium Targówek między 5 a 23 grudnia, w godzinach 11:00-19:00, pomocnice Świętego Mikołaja, zupełnie za darmo, będą ozdabiały podarki filcowymi rogami renifera, figurkami ze sklejki, suszu owocowego i papieru pakowego w różnej kolorystyce. Każdy kto okaże dwa paragony ze sklepów znajdujących się w galerii, na łączną minimalną kwotę 100 zł, będzie mógł skorzystać z pomocy profesjonalistek! Maksymalnie jeden paragon na minimum 50 zł może pochodzić ze sklepu Carrefour. Z kolei beneficjenci programu lojalnościowego #MaszOkazję dostaną do dyspozycji kupon na zapakowanie dwóch dodatkowych prezentów bez konieczności okazywania dowodów zakupu. 

 

Miłośników słodyczy i atmosfery rodem ze świątecznych baśni między 16 a 18 grudnia w godzinach 11:00-19:00 zachęcamy do odwiedzenia Candylandii. W tym czasie zakupy nagradzane będą słodkim poczęstunkiem. Klienci otrzymają uroczy retro rożek, który następnie będzie można samodzielnie napełnić żelkami, pierniczkami, cukrowymi laskami, lizakami, czy Mikołajami z czekolady.

 

Nie zabraknie też Świętego Mikołaja oczekującego na spotkanie z maluchami. Chętni będą mieli okazję zapozować do wspólnego zdjęcia na tle wielkiego, czerwonego tronu, a w prezencie każde dziecko otrzyma Voucher na rurkę z bitą śmietaną! Starsze dzieci zachęcamy natomiast do odwiedzenia cekinowej Insta-ścianki w kolorze złota. Roześmiane zdjęcia na tle świątecznej bramy balonowej będą miłą pamiątką i pomogą poczuć świąteczny nastrój.

 

Więcej szczegółów na temat grudniowych wydarzeń można znaleźć na stronie:

https://atrium-targowek.pl/slodki-candy-bar-w-atrium-targowek/

https://atrium-targowek.pl/zapakujemy-ci-prezentow-po-kokardki/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.