Komunikaty PR

Pidżamersi opanują Atrium Targówek

2022-10-10  |  09:15
Biuro prasowe

Trójka dzielnych przyjaciół z kreskówki Pidżamersi opanuje Atrium Targówek, już w piątek. Kotboy i przyjaciele pojawią się w galerii z ważną misją w dniach 14 i 15 września. Wszystkich fanów popularnego serialu animowanego zapraszamy na wspólną zabawę, kreatywne zgadywanki i animacje z upominkami!

Już w najbliższy, piątek i sobotę w zaaranżowanych strefach na małych warszawiaków czekać będzie moc fascynujących przygód! Każdy wielbiciel Sowelli, Kotboya i Geksona będzie mógł samodzielnie przygotować dla siebie maskę ulubionego bohatera, a następnie, już, jako Pidżamers, przeżyć nie lada przygodę w kolejnych strefach tematycznych.

Na miłośników mocnych wrażeń czeka tor sprawnościowy, gdzie dzieciaki będą mogły śpiewać, tańczyć i uczestniczyć w konkursach z nagrodami! Po ukończeniu treningu na Superbohaterów, milusińscy będą mogli samodzielnie ratować miasto przed siłami nocy! Natomiast w strefie foto będzie można zrobić selfie z ulubionym Pidżamersem i przybić piątkę z prawdziwym Kotboyem, który wpadnie w odwiedziny do Warszawy.

W strefie Balonowe Laboratorium Romea mali goście będą mogli spotkać dmuchane zwierzaki i przekonać się czy balony naprawdę świecą w ciemnościach! Nie zabraknie też atrakcji dla wielbicieli mocnych wrażeń. Biorąc udział w cyber zawodach na tabletach, dzieci będą miały okazję sprawdzić swój refleks, a każdy uczestnik otrzyma świecącą bransoletkę.

Na spotkanie zapraszamy do Atrium Targówek w dniach 14 i 15 października (piątek i sobota) w godzinach 12:00 – 18:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Event z Pidżamersami w roli głównej to już drugie wydarzenie z cyklu październik jak z Bajki w Atrium Targówek! Galerię odwiedziły już czworonogi z Psiego Patrolu, a w kolejny weekend będzie można spotkać bohaterów kultowej bajki Świnka Peppa.

 

Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronach:

https://atrium-targowek.pl/2022-pidzamersi-w-atrium-targowek/

https://atrium-targowek.pl/pazdziernik-jak-z-bajki/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.