Pidżamersi opanują Atrium Targówek
Trójka dzielnych przyjaciół z kreskówki Pidżamersi opanuje Atrium Targówek, już w piątek. Kotboy i przyjaciele pojawią się w galerii z ważną misją w dniach 14 i 15 września. Wszystkich fanów popularnego serialu animowanego zapraszamy na wspólną zabawę, kreatywne zgadywanki i animacje z upominkami!
Już w najbliższy, piątek i sobotę w zaaranżowanych strefach na małych warszawiaków czekać będzie moc fascynujących przygód! Każdy wielbiciel Sowelli, Kotboya i Geksona będzie mógł samodzielnie przygotować dla siebie maskę ulubionego bohatera, a następnie, już, jako Pidżamers, przeżyć nie lada przygodę w kolejnych strefach tematycznych.
Na miłośników mocnych wrażeń czeka tor sprawnościowy, gdzie dzieciaki będą mogły śpiewać, tańczyć i uczestniczyć w konkursach z nagrodami! Po ukończeniu treningu na Superbohaterów, milusińscy będą mogli samodzielnie ratować miasto przed siłami nocy! Natomiast w strefie foto będzie można zrobić selfie z ulubionym Pidżamersem i przybić piątkę z prawdziwym Kotboyem, który wpadnie w odwiedziny do Warszawy.
W strefie Balonowe Laboratorium Romea mali goście będą mogli spotkać dmuchane zwierzaki i przekonać się czy balony naprawdę świecą w ciemnościach! Nie zabraknie też atrakcji dla wielbicieli mocnych wrażeń. Biorąc udział w cyber zawodach na tabletach, dzieci będą miały okazję sprawdzić swój refleks, a każdy uczestnik otrzyma świecącą bransoletkę.
Na spotkanie zapraszamy do Atrium Targówek w dniach 14 i 15 października (piątek i sobota) w godzinach 12:00 – 18:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Event z Pidżamersami w roli głównej to już drugie wydarzenie z cyklu październik jak z Bajki w Atrium Targówek! Galerię odwiedziły już czworonogi z Psiego Patrolu, a w kolejny weekend będzie można spotkać bohaterów kultowej bajki Świnka Peppa.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronach:
https://atrium-targowek.pl/2022-pidzamersi-w-atrium-targowek/
https://atrium-targowek.pl/pazdziernik-jak-z-bajki/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.