Komunikaty PR

Pluszowe misie na Dzień Dziecka od Galerii Zaspa

2023-05-23  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

W najbliższą sobotę 27 maja Galeria Zaspa zaprasza do udziału w atrakcji przygotowanej z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka. Tego dnia za dokonane w sklepach galerii zakupy otrzymać będzie można uwielbianą przez najmłodszych maskotkę – pluszowego misia! Dodatkowo każdy maluch weźmie udział w bezpłatnych warsztatach, podczas których ozdobi swojego misia.   

Stoisko prezentowe w Galerii Zaspa funkcjonować będzie 27 maja w godzinach 10:00 -18:00. To właśnie tu na dzieci wraz z rodzicami i opiekunami czekać będą przygotowane dla nich upominki – misie. Aby wrócić do domu z nowym pluszowym przyjacielem wystarczy okazać w punkcie eventowym paragon za dokonane tego dnia w sklepach Galerii Zaspa zakupy na kwotę minimum 80 zł (można połączyć dwa paragony).

Ale to nie koniec atrakcji! Każdy miś stanie się wyjątkowy i niepowtarzalny, ponieważ dla dzieci przygotowana została także twórcza zabawa, która pozwoli im stworzyć swoje własne, spersonalizowane pluszaki. Na zorganizowanych na najmłodszych bezpłatnych warsztatach milusińscy będą mogli ozdobić swoje misie pod czujnym okiem wykwalifikowanych animatorów. Maluchy ubiorą swoje misie w wybrane koszulki i sukienki, a także szaliczki z pomponami, dodatkowo każdy miś otrzyma przypinkę z wybranym przez dziecko imieniem.

Galeria Zaspa, 27 maja (sobota), godzina 10:00 – 18:00. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.