Komunikaty PR

Poczuj sportowe emocje na sobotnim rodzinnym pikniku

2021-09-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Przejazd zabytkowym tramwajem, znakowanie rowerów oraz międzykulturowy turniej piłki nożnej. Te i wiele innych atrakcji czeka na rodziny z dziećmi podczas pikniku „Bezpieczny powrót do szkoły”. Udział jest bezpłatny.

 

Przed nami wyjątkowe emocje podczas sportowej rywalizacji między najmłodszymi graczami piłki nożnej. W turnieju wystąpią drużyny składające się z dzieci w wieku szkolnym, do 4 klasy szkoły podstawowej włącznie. Obowiązują wcześniejsze zapisy. Na uczestników czeka dobra zabawa, zdrowa rywalizacji i cenne nagrody.

 

Międzykulturowy Turniej Piłki Nożnej dla Dzieci to serce zaplanowanego pikniku rodzinnego „Bezpieczny powrót do szkoły” organizowanego przez Magnolia Park. – Serdecznie zachęcamy do przyjścia i kibicowania najmłodszym. Zapowiada się dobra zabawa, zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Poza tym podczas pikniku odbędzie się wiele innych, ciekawych wydarzeń. To będzie wyjątkowo rodzinna sobota – dodaje.

 

Przejedź się Gustawem

Co jeszcze czeka na uczestników podczas pikniku? Warto skorzystać z okazji i wybrać się na przejażdżkę zabytkowym tramwajem Gustaw. W trakcie podróży policjant przypomni dzieciom o zasadach bezpiecznego poruszania się komunikacją miejską. Obowiązują zapisy na stoisku Komendy Miejskiej Policji, która przygotowała na ten dzień wiele atrakcji. Na terenie pikniku stanie miasteczko ruchu drogowego. Będzie także możliwość oznakowania rowerów. To dobry sposób na zabezpieczenie swojej własności przed kradzieżą. Co więcej, policja wraz ze Strażą Pożarną, Strażą Graniczną, Wojskami Obrony Terytorialnej i Żandarmerią Wojskową przedstawi specjalne pokazy, w tym pierwszej pomocy.

 

Atrakcje dla dzieci

Dla najmłodszych przygotowane zostaną stanowiska, na których będą malowane twarze i plecione warkoczyki. Czekają także kolorowanki w formacie XXL. Dla amatorów sportów innych niż piłka nożna rozstawiona zostanie ścianka wspinaczkowa. Ponadto dla dzieci przewidziano przekąski, m.in. watę cukrową, jabłka i ciastka. Wśród atrakcji nie zabraknie licznych konkursów z nagrodami.

 

Zaszczep się

Podczas pikniku będzie też możliwość zaszczepienia się przeciw COVID-19. Od godziny 10.00 przed wejściem od ulicy Legnickiej stanie mobilny punkt szczepień – Szczepciobus. – To dobra okazja, aby zaszczepić się podczas rodzinnej imprezy czy sobotnich zakupów. Szczepciobus będzie czekał pod Magnolia Park na tych, którzy do tej pory nie przyjęli jeszcze szczepionki – zaprasza Joanna Sawaśko-Duda. Nie trzeba się wcześniej zapisywać. Wystarczy mieć ze sobą dowód osobisty. Podana zostanie jednodawkowa szczepionka Johnson&Johnson.

 

Piknik rodzinny „Bezpieczny powrót do szkoły” odbędzie się na zewnątrz centrum handlowego Magnolia Park, przed wejściem od ulicy Legnickiej, w godzinach od 10.00 do 16.00. Partnerami wydarzenia są: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, Starosta Powiatu Wrocławskiego Roman Potocki, Tauron Polska Energia SA, PKO Bank Polski SA, MPK Wrocław.

 

Udział w pikniku i turnieju jest bezpłatny.

 

Piknik rodzinny – sobota, 18 września, od 10.00 do 16.00, plac przed Magnolia Park od ulicy Legnickiej

Międzykulturowy Turniej Piłki Nożnej dla Dzieci, znakowanie rowerów, przejazd zabytkowym tramwajem Gustaw, artystyczne malowanie twarzy, gigantyczne kolorowanki, konkursy z nagrodami, pokazy pierwszej pomocy, szczepienia przeciw COVID-19.

 

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Niezwykła przygoda w świecie starożytności Biuro prasowe
2021-10-22 | 06:00

Niezwykła przygoda w świecie starożytności

„Przygoda w Rzymie” to świetna zabawa w otoczeniu muzealnych rekwizytów i pod okiem profesjonalnych animatorów. Wydarzenie, które jest skierowane do dzieci w
Dziecko Na co zwrócić uwagę wybierając czapkę dla dziecka?
2021-10-21 | 17:00

Na co zwrócić uwagę wybierając czapkę dla dziecka?

Kiedy dni stają się coraz chłodniejsze, nadchodzi czas, żeby sięgnąć po czapki, które zapewnią naszym pociechom odpowiedni komfort termiczny. Przeczytaj, na co zwrócić
Dziecko BRAK ZDJĘCIA
2021-10-21 | 09:50

Skala wykorzystywania seksualnego dzieci i niegodziwego traktowania nieletnich w

·Raport Global Threat Assessment 2021 przygotowany przez WeProtect Global Alliance wzywa do radykalnej zmiany międzynarodowego podejścia do wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie ·Pandemia COVID-19 przyczyniła się do

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.