Komunikaty PR

Powrót do szkoły z Atrium Plejada!

2022-08-18  |  09:32
Biuro prasowe

Powrót do szkoły nie musi być trudny! Atrium Plejada przygotowało dla wszystkich uczniów i ich rodziców wyjątkową niespodziankę. Klienci robiący zakupy w dniach 25–28 sierpnia będą mogli wziąć udział w akcji „Najlepsza tyta w mieście”, w której do zdobycia jest tyta ze szkolną wyprawką!

 

Wakacje dobiegają końca, a to oznacza powrót do nauki. Przed dziećmi nowy rok szkolny pełen pracy i wyzwań związanych ze zdobywaniem wiedzy, ale również czas nawiązywania nowych przyjaźni i odnoszenia sukcesów szkolnych. Nieodłącznym elementem rozpoczęcia roku szkolnego jest przygotowanie wyprawki szkolnej, z której dziecko będzie korzystać przez wiele długich miesięcy. Okazją do tego, aby wyposażyć ucznia w niezbędne przybory, będzie wakacyjna akcja w Atrium Plejada.

 

W akcji „Najlepsza tyta w mieście”, która odbędzie się w dniach 25–28 sierpnia w bytomskim centrum handlowym, mogą wziąć udział klienci, którzy zrobią zakupy za min. 150 zł (na maksimum dwóch paragonach) na terenie centrum, a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się w pobliżu sklepu Jysk i drogerii Rossmann. Do zdobycia są tyty z przyborami szkolnymi, niezbędnymi dla uczniów w trakcie nauki. Każdego dnia do rozdania jest 50 tyt. W przypadku wyczerpania tyt w danej godzinie, uczestnicy akcji otrzymają nagrodę gwarantowaną w postaci artykułów piśmienniczych. W codziennej puli do rozdania jest aż 80 sztuk!

 

Kończą się wakacje, zaczyna szkoła – to czas, aby zacząć kompletować wyprawkę szkolną. Z tej okazji przygotowaliśmy niespodziankę, dzięki której start w nowy rok nauki będzie zdecydowanie ciekawszy. Robiąc zakupy w naszym centrum pod koniec sierpnia, będzie można wziąć udział w akcji „Najlepsza tyta w mieście”. Dla dzieci przygotowaliśmy upominek, który wywoła na ich twarzach uśmiech i sprawi, że będą mogli powitać rok szkolny w dobrych humorach i z pozytywną energiąmówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.

 

Akcja „Najlepsza tyta w mieście” w Atrium Plejada odbędzie się w dniach 25-28 sierpnia, w godzinach 11.00-19.00. Więcej informacji na stronie: https://atrium-plejada.pl/

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.