Komunikaty PR

Premiera „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy”

2022-01-13  |  10:00
Biuro prasowe

Miętusowy Kamerdyner w serialu „Pora na przygodę” służy Królewnie Balonowej. Optymistyczny bohater zaraża energetycznością, ale ma też mroczną stronę. A jakie były jego początki? Widzowie poznają odpowiedź w ostatnim odcinku specjalnym miniserii „Pora na przygodę: Odległe krainy”, zatytułowanym „Miasto Czarodziejów”. Premierowa emisja już w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

 

Miasto Czarodziejów to magiczna lokalizacja na mapie Krainy Ooo – kontynentu, gdzie rozgrywa się akcja animacji „Pora na przygodę”. Właśnie tam trafia Miętusowy Kamerdyner, który w poprzednich sezonach występował jako entuzjastyczny, choć czasem nieco chaotyczny pomocnik Królewny Balonowej. W finałowym odcinku specjalnym miniserii „Odległe krainy”, twórcy serialu zabierają widzów do historii z przeszłości bohatera. W tej opowieści Miętus dopiero rozpoczyna naukę w szkole czarodziejów.

Poznaje nowe postaci, a wśród nich dziewczynkę Cadebrę, która zostaje jego dobrą przyjaciółką. Początkowo bohater beztrosko cieszy się z zabaw i czarów z innymi uczniami szkoły. Lecz pewnego dnia przyłapuje jedną z nauczycielek-czarodziejek na zakopywaniu świecącej korony. Czym jest ten przedmiot i jakie ma moce? Miętusowy Kamerdyner spróbuje rozwiązać zagadkę. Nie tylko po to, aby rozwikłać sprawę nietypowego zachowania Dr Caledonius, ale również po to, aby oczyścić się z zarzutów. Podejrzenia o wywołanie serii osobliwych wydarzeń padną właśnie na niego. Miętusowy Kamerdyner zawalczy o przyjaźń, prawdę i zmierzy się ze samym sobą.

 

 

Premiera odcinka specjalnego „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy” w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

Powtórna emisja w niedzielę 16 stycznia o 20:20.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.