Komunikaty PR

Premiera nowego serialu LEGO Group „Monkie Kid” w Cartoon Network

2022-12-22  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Stacja zaprasza na pierwszą premierę na kanale w 2023 roku! Nowy serial LEGO Group, „Monkie Kid”, to historia chłopaka imieniem MK. Bohater zostaje powołany przez Króla Małp do złapania Demon Bull Kinga. U boku MK zawsze są przyjaciele – nietuzinkowe i unikatowe postaci! Muszą znaleźć broń Złoty Kostur i pokonać wroga. Początek wielkiej, magicznej podróży Monkie Kida już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network. 

MK pracuje w knajpie Pigsy’ego i dowozi jedzenie: w tej roli sprawdza się całkiem nieźle. Kiedy otrzymuje misję do wykonania, jego życie zmienia się całkowicie. To nie lada wzywanie! Musi odnaleźć uciekiniera z więzienia umieszczonego pod górą, gdyż złowrogi Demon Bull King wydostał się na wolność. Bohaterowi pomagają przyjaciele: jego krewki szef Pigsy, waleczna przyjaciółka Mei, dobroduszny olbrzym Sandy i znawca legend Tang. Serial pokazuje świeże spojrzenie na tradycyjny chiński mit o obdarzonym supermocami Królu Małp, znanym z powieści „Podróż na Zachód”.

 

W produkcji LEGO Group legenda o tej postaci została pokazana na nowo, w opartym na współczesnej animacji świecie pełnym wyrazistych barw. Cartoon Network zaprasza polskich widzów na rozpoczęcie wielkiej wędrówki z bohaterami, podczas której postaci poznają jeszcze lepiej siebie samych i swoich przyjaciół. Szybko okazuje się, że wzajemnie uzupełniająca się ekipa posiada wszystkie umiejętności niezbędne do złapania Demon Bull Kinga. Wielki i silny żołnierz Sandy pomaga im dostać się do góry, z której uciekł wróg. Wytrwały Pigsy jest gotów walczyć z demonami nawet wtedy, gdy Bycze Klony wroga napadają na jego knajpę. Silna i precyzyjna Mei chroni grupę przed każdym atakiem, a Tang zna wiele historii o Małpim Królu i może manipulować żółtą energią, aby wymiatać w pojedynkach. Wszyscy chcą zdobyć broń, Złotego Kostura, która pomoże im zwalczyć przeciwnika. Czas wkroczyć do akcji!

 

Premiera „Monkie Kid” już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.

Emisja codziennie o 16:40 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.

 

Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE,

Benelux and GSA 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.