Premiera nowego serialu LEGO Group „Monkie Kid” w Cartoon Network
Stacja zaprasza na pierwszą premierę na kanale w 2023 roku! Nowy serial LEGO Group, „Monkie Kid”, to historia chłopaka imieniem MK. Bohater zostaje powołany przez Króla Małp do złapania Demon Bull Kinga. U boku MK zawsze są przyjaciele – nietuzinkowe i unikatowe postaci! Muszą znaleźć broń Złoty Kostur i pokonać wroga. Początek wielkiej, magicznej podróży Monkie Kida już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.
MK pracuje w knajpie Pigsy’ego i dowozi jedzenie: w tej roli sprawdza się całkiem nieźle. Kiedy otrzymuje misję do wykonania, jego życie zmienia się całkowicie. To nie lada wzywanie! Musi odnaleźć uciekiniera z więzienia umieszczonego pod górą, gdyż złowrogi Demon Bull King wydostał się na wolność. Bohaterowi pomagają przyjaciele: jego krewki szef Pigsy, waleczna przyjaciółka Mei, dobroduszny olbrzym Sandy i znawca legend Tang. Serial pokazuje świeże spojrzenie na tradycyjny chiński mit o obdarzonym supermocami Królu Małp, znanym z powieści „Podróż na Zachód”.
W produkcji LEGO Group legenda o tej postaci została pokazana na nowo, w opartym na współczesnej animacji świecie pełnym wyrazistych barw. Cartoon Network zaprasza polskich widzów na rozpoczęcie wielkiej wędrówki z bohaterami, podczas której postaci poznają jeszcze lepiej siebie samych i swoich przyjaciół. Szybko okazuje się, że wzajemnie uzupełniająca się ekipa posiada wszystkie umiejętności niezbędne do złapania Demon Bull Kinga. Wielki i silny żołnierz Sandy pomaga im dostać się do góry, z której uciekł wróg. Wytrwały Pigsy jest gotów walczyć z demonami nawet wtedy, gdy Bycze Klony wroga napadają na jego knajpę. Silna i precyzyjna Mei chroni grupę przed każdym atakiem, a Tang zna wiele historii o Małpim Królu i może manipulować żółtą energią, aby wymiatać w pojedynkach. Wszyscy chcą zdobyć broń, Złotego Kostura, która pomoże im zwalczyć przeciwnika. Czas wkroczyć do akcji!
Premiera „Monkie Kid” już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.
Emisja codziennie o 16:40 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.
Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.