Premiera nowego serialu LEGO Group „Monkie Kid” w Cartoon Network
Stacja zaprasza na pierwszą premierę na kanale w 2023 roku! Nowy serial LEGO Group, „Monkie Kid”, to historia chłopaka imieniem MK. Bohater zostaje powołany przez Króla Małp do złapania Demon Bull Kinga. U boku MK zawsze są przyjaciele – nietuzinkowe i unikatowe postaci! Muszą znaleźć broń Złoty Kostur i pokonać wroga. Początek wielkiej, magicznej podróży Monkie Kida już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.
MK pracuje w knajpie Pigsy’ego i dowozi jedzenie: w tej roli sprawdza się całkiem nieźle. Kiedy otrzymuje misję do wykonania, jego życie zmienia się całkowicie. To nie lada wzywanie! Musi odnaleźć uciekiniera z więzienia umieszczonego pod górą, gdyż złowrogi Demon Bull King wydostał się na wolność. Bohaterowi pomagają przyjaciele: jego krewki szef Pigsy, waleczna przyjaciółka Mei, dobroduszny olbrzym Sandy i znawca legend Tang. Serial pokazuje świeże spojrzenie na tradycyjny chiński mit o obdarzonym supermocami Królu Małp, znanym z powieści „Podróż na Zachód”.
W produkcji LEGO Group legenda o tej postaci została pokazana na nowo, w opartym na współczesnej animacji świecie pełnym wyrazistych barw. Cartoon Network zaprasza polskich widzów na rozpoczęcie wielkiej wędrówki z bohaterami, podczas której postaci poznają jeszcze lepiej siebie samych i swoich przyjaciół. Szybko okazuje się, że wzajemnie uzupełniająca się ekipa posiada wszystkie umiejętności niezbędne do złapania Demon Bull Kinga. Wielki i silny żołnierz Sandy pomaga im dostać się do góry, z której uciekł wróg. Wytrwały Pigsy jest gotów walczyć z demonami nawet wtedy, gdy Bycze Klony wroga napadają na jego knajpę. Silna i precyzyjna Mei chroni grupę przed każdym atakiem, a Tang zna wiele historii o Małpim Królu i może manipulować żółtą energią, aby wymiatać w pojedynkach. Wszyscy chcą zdobyć broń, Złotego Kostura, która pomoże im zwalczyć przeciwnika. Czas wkroczyć do akcji!
Premiera „Monkie Kid” już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.
Emisja codziennie o 16:40 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.
Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.