Premierowe odcinki 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w Cartoon Network!
Amerykańsko-brytyjska koprodukcja „Jabłko i Szczypior” wraca w nowych epizodach 2. sezonu. Twórcy utrzymali wielkomiejski klimat z 1. serii, dzięki czemu bohaterowie mogą ponownie mierzyć się z wyzwaniami metropolii. Jednocześnie postaci świetnie bawią się podczas kolejnych przygód. Premiera już w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Produkcja „Jabłko i Szczypior”, stworzona przez George’a Gendiego, to kreatywna i nowoczesna animacja. Tytułowi bohaterowie poznali się w 1. sezonie, podczas poszukiwań nowego domu w wielkim mieście. Od tego momentu są nierozłączni i razem wpadają w tarapaty, przeżywają wzruszenia i spotykają przyjaciół. Jabłko nie boi się wcielania w życie absurdalnych pomysłów. Szczypior bywa zachowawczy, ale dzięki temu umie powstrzymać kumpla, kiedy zbytnio ponosi go fantazja.
W nowych odcinkach zostaną wplątani w porachunki Burmistrza Majoneza, który będzie potrzebował kierowców do swojej limuzyny. Nielubiany urzędnik wrobi bohaterów w popełnienie drobnego przestępstwa, aby ukarać ich pracami społecznymi. W ramach tych prac każe im zostać swoimi szoferami. Przyjaciele nie będą zadowoleni z takiego obrotu spraw. Połączą siły, by przechytrzyć niesympatycznego Burmistrza.
Jabłko i Szczypior rozpoczną również własny biznes: dowóz pizzy. Nie przewidzą, że Jamajski Kurczak sprytnie wykorzysta specjalną promocję, aby otrzymać wiele bezpłatnych dostaw. W innym odcinku przebiegły Kurczak wrobi ich w zakup własnego domu. Bohaterowie przeżyją także romantyczne przygody, gdy Jabłko zwierzy się z miłości do Królowej Anglii.
Premiera nowych odcinków 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.