Premierowe odcinki 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w Cartoon Network!
Amerykańsko-brytyjska koprodukcja „Jabłko i Szczypior” wraca w nowych epizodach 2. sezonu. Twórcy utrzymali wielkomiejski klimat z 1. serii, dzięki czemu bohaterowie mogą ponownie mierzyć się z wyzwaniami metropolii. Jednocześnie postaci świetnie bawią się podczas kolejnych przygód. Premiera już w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Produkcja „Jabłko i Szczypior”, stworzona przez George’a Gendiego, to kreatywna i nowoczesna animacja. Tytułowi bohaterowie poznali się w 1. sezonie, podczas poszukiwań nowego domu w wielkim mieście. Od tego momentu są nierozłączni i razem wpadają w tarapaty, przeżywają wzruszenia i spotykają przyjaciół. Jabłko nie boi się wcielania w życie absurdalnych pomysłów. Szczypior bywa zachowawczy, ale dzięki temu umie powstrzymać kumpla, kiedy zbytnio ponosi go fantazja.
W nowych odcinkach zostaną wplątani w porachunki Burmistrza Majoneza, który będzie potrzebował kierowców do swojej limuzyny. Nielubiany urzędnik wrobi bohaterów w popełnienie drobnego przestępstwa, aby ukarać ich pracami społecznymi. W ramach tych prac każe im zostać swoimi szoferami. Przyjaciele nie będą zadowoleni z takiego obrotu spraw. Połączą siły, by przechytrzyć niesympatycznego Burmistrza.
Jabłko i Szczypior rozpoczną również własny biznes: dowóz pizzy. Nie przewidzą, że Jamajski Kurczak sprytnie wykorzysta specjalną promocję, aby otrzymać wiele bezpłatnych dostaw. W innym odcinku przebiegły Kurczak wrobi ich w zakup własnego domu. Bohaterowie przeżyją także romantyczne przygody, gdy Jabłko zwierzy się z miłości do Królowej Anglii.
Premiera nowych odcinków 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.