Komunikaty PR

Premierowe odcinki 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w Cartoon Network!

2022-05-16  |  10:00
Biuro prasowe

Amerykańsko-brytyjska koprodukcja „Jabłko i Szczypior” wraca w nowych epizodach 2. sezonu. Twórcy utrzymali wielkomiejski klimat z 1. serii, dzięki czemu bohaterowie mogą ponownie mierzyć się z wyzwaniami metropolii. Jednocześnie postaci świetnie bawią się podczas kolejnych przygód. Premiera już w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.

 

Produkcja „Jabłko i Szczypior”, stworzona przez George’a Gendiego, to kreatywna i nowoczesna animacja. Tytułowi bohaterowie poznali się w 1. sezonie, podczas poszukiwań nowego domu w wielkim mieście. Od tego momentu są nierozłączni i razem wpadają w tarapaty, przeżywają wzruszenia i spotykają przyjaciół. Jabłko nie boi się wcielania w życie absurdalnych pomysłów. Szczypior bywa zachowawczy, ale dzięki temu umie powstrzymać kumpla, kiedy zbytnio ponosi go fantazja.

W nowych odcinkach zostaną wplątani w porachunki Burmistrza Majoneza, który będzie potrzebował kierowców do swojej limuzyny. Nielubiany urzędnik wrobi bohaterów w popełnienie drobnego przestępstwa, aby ukarać ich pracami społecznymi. W ramach tych prac każe im zostać swoimi szoferami. Przyjaciele nie będą zadowoleni z takiego obrotu spraw. Połączą siły, by przechytrzyć niesympatycznego Burmistrza.

Jabłko i Szczypior rozpoczną również własny biznes: dowóz pizzy. Nie przewidzą, że Jamajski Kurczak sprytnie wykorzysta specjalną promocję, aby otrzymać wiele bezpłatnych dostaw. W innym odcinku przebiegły Kurczak wrobi ich w zakup własnego domu. Bohaterowie przeżyją także romantyczne przygody, gdy Jabłko zwierzy się z miłości do Królowej Anglii.

 

 

Premiera nowych odcinków 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.

Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.