Komunikaty PR

Premierowe odcinki 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w Cartoon Network!

2022-05-16  |  10:00
Biuro prasowe

Amerykańsko-brytyjska koprodukcja „Jabłko i Szczypior” wraca w nowych epizodach 2. sezonu. Twórcy utrzymali wielkomiejski klimat z 1. serii, dzięki czemu bohaterowie mogą ponownie mierzyć się z wyzwaniami metropolii. Jednocześnie postaci świetnie bawią się podczas kolejnych przygód. Premiera już w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.

 

Produkcja „Jabłko i Szczypior”, stworzona przez George’a Gendiego, to kreatywna i nowoczesna animacja. Tytułowi bohaterowie poznali się w 1. sezonie, podczas poszukiwań nowego domu w wielkim mieście. Od tego momentu są nierozłączni i razem wpadają w tarapaty, przeżywają wzruszenia i spotykają przyjaciół. Jabłko nie boi się wcielania w życie absurdalnych pomysłów. Szczypior bywa zachowawczy, ale dzięki temu umie powstrzymać kumpla, kiedy zbytnio ponosi go fantazja.

W nowych odcinkach zostaną wplątani w porachunki Burmistrza Majoneza, który będzie potrzebował kierowców do swojej limuzyny. Nielubiany urzędnik wrobi bohaterów w popełnienie drobnego przestępstwa, aby ukarać ich pracami społecznymi. W ramach tych prac każe im zostać swoimi szoferami. Przyjaciele nie będą zadowoleni z takiego obrotu spraw. Połączą siły, by przechytrzyć niesympatycznego Burmistrza.

Jabłko i Szczypior rozpoczną również własny biznes: dowóz pizzy. Nie przewidzą, że Jamajski Kurczak sprytnie wykorzysta specjalną promocję, aby otrzymać wiele bezpłatnych dostaw. W innym odcinku przebiegły Kurczak wrobi ich w zakup własnego domu. Bohaterowie przeżyją także romantyczne przygody, gdy Jabłko zwierzy się z miłości do Królowej Anglii.

 

 

Premiera nowych odcinków 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.

Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.