Premierowe odcinki, film i maraton „Młodzi Tytani: Akcja!”
Listopad to miesiąc celebracji dla wszystkich wielbicieli grupy Młodych Tytanów. Cartoon Network zaprasza na premierę 7. sezonu serialu, w tym pełnometrażowego filmu „Młodzi Tytani kontra Młodzi Tytani” i emisję weekendowych maratonów z nastoletnimi superbohaterami. Gościnnie pojawi się więcej znanych postaci, jak DC Super Hero Girls. Pierwsza, premierowa emisja już w poniedziałek 1 listopada w Cartoon Network.
Premiera pierwszego odcinka „Młodzi Tytani” odbyła się prawie 20 lat temu. Przez ten czas odważne nastolatki zdążyły na stałe zagościć w domach widzów. A przygód było jeszcze więcej, kiedy do animowanego świata wkroczyli „Młodzi Tytani: Akcja!” w nowej odsłonie serialu. Teraz obydwie grupy spotkają się w premierowym, pełnometrażowym filmie. Starsi Tytani przez przypadek spotkają swoich młodszych imienników. Początkowo obydwie grupy nie będą pałać do siebie sympatią, ale muszą zapomnieć o niesnaskach, by pokonać wspólnych wrogów.
W listopadzie rozpocznie się emisja 7. sezonu serialu „Młodzi Tytani: Akcja!”. W nowych odcinkach także pojawi się wielu gości. Już w pierwszym z nich Raven, Gwiazdka, Cyborg, Bestia i Robin zmierzą się Ligą Sprawiedliwych. Dorośli herosi zorganizują turniej tańca. Tytani muszą dać z siebie wszystko, by pokonać takie postaci jak Aquaman czy legendarny Batman. W kolejnych odcinkach polecą też w kosmos razem z DC Super Hero Girls.
A to nie wszystko! Cartoon Network zaprasza na weekendowe maratony z bohaterami serialu: „Młodzi Tytani przejmują kontrolę!”. Każdy sobotni i niedzielny poranek mali widzowie mogą powitać wraz z pełnymi energii postaciami kreskówki. To właśnie w ramach maratonu odbędzie się premiera filmu, a także emisja odcinków z poprzednich sezonów serialu.
Premiera 7. sezonu „Młodzi Tytani: Akcja!” w poniedziałek 1 listopada o 13:00 w Cartoon Network. Emisja codziennie o 13:00.
Premiera maratonu „Młodzi Tytani przejmują kontrolę!” w sobotę 6 listopada o 8:50. Emisja w soboty i niedziele o 8:50.
Premiera filmu „Młodzi Tytani kontra Młodzi Tytani” w sobotę 13 listopada o 8:50.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.