Premierowe odcinki serialu „Victor i Valentino” na Cartoon Network!
Przyrodni bracia spędzają wakacje w niewielkim, ale wyjątkowo tajemniczym Monte Macabre. Każdego dnia pomagają babci w rodzinnym interesie, a w wolnym czasie z pasją rozszyfrowują lokalne zagadki. W najnowszych odcinkach Victor postanowi powalczyć o swojego ukochanego karalucha, a także wyprawi z Valentino niezwykłą imprezę.
Drugi sezon kreskówki przynosi nieoczekiwane zwroty akcji – zachoruje ukochany karaluch Victora. Wówczas chłopiec zwróci się o pomoc do Charlene z nadzieją, że jej umiejętności przywrócą ukochanego pupila do życia. W innym odcinku chłopcy chcą odstraszyć pewnego łobuza i do tego zadania rekrutują ducha. Jednak sytuacja wymknie się spod kontroli… Jaki będzie finał tej historii?
W Monte Macabre odbywa się również co roku festiwal filmowy, który przypomina Victorowi o jego marzeniach związanych z karierą filmowca. Innym razem chłopiec uznaje, że jego największym talentem jest komunikacja z postaciami z zaświatów. Wśród tych wydarzeń nie zabraknie niezwykłej zabawy, ponieważ przyrodni bracia postanowią urządzić największą imprezę w historii miasteczka. Czy jednak w stoisku z taco nauczyli się, jak zabrać się za organizację takiego wydarzenia?
O kreskówce „Victor i Valentino”
„Victor i Valentino” to stworzona przez Cartoon Network Studios przygodowa komedia o dwóch braciach, którzy spędzają wakacje u babci Chaty. Każdego dnia chłopcy pomagają jej w prowadzeniu stoiska z wyśmienitymi tacos. Jednak ich serca rozpalają nie codzienne obowiązki, ale niezwykłe zdarzenia i nadprzyrodzone zjawiska, których świadkami przypadkowo się stają.
Stworzona przez Diego Molano środkowoamerykańska sceneria kreskówki wprowadza małych widzów w niezwykły nastrój. Motyw główny z niezwykłymi, nadprzyrodzonymi elementami, działa jako katalizator akcji i tajemnic, które serial zgłębia w każdym odcinku.
Premiera nowych odcinków serialu „Victor i Valentino” w poniedziałek 18 stycznia o 14:50. Emisja od poniedziałku do piątku na antenie Cartoon Network.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz
| Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.