Komunikaty PR

Puść wodze fantazji w Dzień Marzyciela.

2024-09-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Wewnętrzne piękno i dziecięca radość mieszkają w nas, dokładnie tak samo, jak baśniowe postacie w swoich twierdzach. Kluczem do bram naszych największych pragnień są właśnie marzenia. Towarzyszą nam one od najmłodszych lat, inspirują, motywują i wskazują kierunek. Dzień Marzyciela przypadający na 8 września jest idealnym momentem na bycie bohaterem marzeń swojego dziecka, ale także otwarcie magicznych drzwi i podróż w głąb siebie.

Rola Marzeń

Marzenia przynoszą nadzieję, ukazując wizję przyszłości, w której chcielibyśmy żyć. Dodają motywacji i determinacji w dążeniu do ich realizacji. Są swoistym perpetuum mobile – pojawiając się, sprawiają, że rozwijamy się, chcąc dalej poszerzać swoje horyzonty. Moment spełnienia marzenia jest przepełniony radością, także dlatego, że nie oznacza końca, a dopiero początek przygody. Łatwo wytłumaczyć to na przykładzie dziecka, które marzy np. o lalce z możliwością stylizacji włosów. A co, jeśli, po jej otrzymaniu zacznie myśleć o zastaniu najlepszą stylistką? Możliwe, że to właśnie dzięki spełnieniu tego małego marzenia zacznie dążyć do realizacji bardziej ambitnego celu.

Dziecięce marzenia są magiczne, ponieważ jedyne co je ogranicza to wyobraźnia – która jak wie każdy rodzic, może być naprawdę nieograniczona. Zdajemy sobie sprawę, że często te najmniejsze marzenia, np. o zabawce mogą mieć swoje odzwierciedlenie w przyszłości dziecka, dlatego projektujemy nasze produkty tak, aby wspomagały rozwój intelektualny, motorykę i wyobraźnię. Nasze produkty mogą zainspirować i spełnić marzenia każdej grupy wiekowej – tłumaczy Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. 

Posiadanie karocy zaprzęganej jednorożcami, odkrycie nieznanej cywilizacji i wiele, wiele innych… Dorośli, wspierając te – mogłoby się wydawać – irracjonalne dążenia, przyczyniają się do realizacji nie tylko marzeń, ale przede wszystkim pomysłu na siebie, jaki zaczyna kiełkować w głowie dziecka. W spełnianiu marzeń nie zawsze chodzi przecież o to, aby zrealizować je w pełni, a tylko wymyślić kreatywną formę realizacji. Oczywiście są też marzenia, które możemy spełnić dużo łatwiej – tych szczególnie starajmy się nie blokować, ponieważ…

Może dziewczynka aranżująca domek dla lalek Rainbow High Townhouse za kilka lat będzie światowej sławy architektką wnętrz? Chłopiec bawiącym się Miniverse Make It Mini Food – wybitnym mistrzem kuchni? A projektująca ubrania dla lalki Rainbow High Color & Create pociecha zawładnie światem mody?

Dowiemy się, kiedy dorosną! Dziś wspierajmy młode pokolenia w realizacji ich marzeń i miejmy na uwadze, że czasem wystarczy najmniejszy bodziec, który zdefiniuje ich przyszłość.  

Czy marzenia mają wiek?

Właśnie, a co z marzeniami rodziców? Czy przekroczenie progu dorosłości oznacza konieczność wyrośnięcia z „bujania w obłokach”? Oczywiście, że nie! Nikt też nie powiedział, że dorosłość oznacza zakaz zabaw lub kupowania zabawek – tych niebędących prezentem dla najmłodszych. Termin "kidult" to połączenie słów 'kid' (dziecko) i 'adult' (dorosły). Kidulci to osoby dorosłe, które zachowały w sobie radość i fascynację elementami tradycyjnie zarezerwowanymi dla dzieci, takimi jak zabawki, gry czy kreskówki.

W MGA staramy się dawać radość nie tylko dzieciom, ale także dorosłym. Jeśli ktoś lubi serię o Harrym Potterze lub jest fanem Władcy Pierścieni, to zapewne polubi figurki z nią związane, niezależnie od wieku. Produkty z serii Miniverse polecają się do spełniania marzeń każdej kategorii wiekowej – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. 

Trend kidultów to więcej niż tylko chwilowa moda — to prawdziwa rewolucja w sposobie myślenia o zabawie i relaksie, a także sposobność do znalezienia własnego, niepowtarzalnego sposobu na odpoczynek po pracy. Zabawki, gry, kreskówki – wszystko, co daje nam radość i pozwala spełniać (być może dziecięce?) marzenia jest dozwolone, nie tylko od święta! Pomyślmy o nich tak beztrosko, jak robią to dzieci – w ich realizacji niech ogranicza nas tylko wyobraźnia!
 


MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.