Komunikaty PR

"PrzedszkolaBezOwsików.pl" – podsumowanie pilotażowej edycji programu edukacyjne

2024-12-09  |  09:00
Biuro prasowe

W listopadzie mija zaledwie drugi miesiąc programu „PrzedszkolaBezOwsików.pl” – wyjątkowej inicjatywy edukacyjnej, która w krótkim czasie osiągnęła niesamowite wyniki. W ramach tej edycji aż 120 przedszkoli z województwa pomorskiego podjęło wspólne działania, edukując ponad 8 tys. dzieci i przekazując im umiejętności w zakresie prawidłowej higieny rąk, co łącznie przełożyło się na ponad 16 786 umytych rączek!

Aby wspierać nauczycieli w przeprowadzaniu zajęć, do każdego przedszkola biorącego udział w programie trafiły specjalne paczki z materiałami edukacyjnymi, tzw. „Owsipaki”, stworzone z myślą o nauce przez zabawę. Zawarte w nich pomoce dydaktyczne wspierały kadry przedszkoli w zorganizowaniu warsztatów, które pozwoliły dzieciom w przystępny sposób zrozumieć znaczenie prawidłowej higieny rąk w kontekście zdrowia oraz urozmaiciły praktyczną naukę zdrowych nawyków.

Program został przygotowany we współpracy z doświadczonymi ekspertkami. Dominika Słowikowska, psycholog, stworzyła scenariusz lekcji dla nauczycieli oraz przygotowała wskazówki jak skutecznie oswajać temat owsików wśród rodziców, dzieci oraz kadry przedszkolnej. Dr n. med. Jolanta Popielska, pediatra, wsparła kampanię merytorycznymi poradami na temat profilaktyki i leczenia owsików, które zebrane zostały w broszurze informacyjnej. Obie ekspertki podzieliły się również swoją wiedzą w czasie specjalnego webinaru dla nauczycieli (zapis video jest dostępny na stronie akcji). Dzięki współpracy ze specjalistkami program odpowiedział na potrzeby edukacyjne zarówno dzieci, rodziców,  jak i nauczycieli i opiekunów.

Program wsparli także influencerzy, Jakob Kosel, Suchy Tata, Who’sYourDaddy, Kreatywne macierzyństwo i Oczekując, którzy dotarli z przekazem do szerokiego grona rodziców i opiekunów oraz aktywnie zachęcali do udziału w akcji „PrzedszkolaBezOwsików.pl”.

Wszystkie materiały, które powstały w ramach programu, są dostępne do pobrania na stronie internetowej akcji. Znajduje się tam również formularz, za pośrednictwem którego każdy rodzic oraz pracownik przedszkola, może zgłosić wybraną placówkę do programu.

Choć pilotażowa edycja dobiega końca, akcja będzie kontynuowana od stycznia, i to na jeszcze większą skalę. Obecnie prowadzony jest nabór do kolejnej edycji programu, która obejmie przedszkola w całej Polsce. Wysyłka materiałów edukacyjnych do placówek, które przystąpią do akcji, rozpocznie się już od stycznia 2025 roku. Aby zgłosić przedszkole do udziału, wystarczy odwiedzić stronę www.PrzedszkolaBezOwsików.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Regulamin akcji oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie:  www.PrzedszkolaBezOwsików.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.