Raport „Toys Poland RMDR”
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Pomimo trwających wakacji, pierwsze półrocze każdego roku to czas intensywnych działań dla wielu firm. Branża zabawek również się do nich zalicza. Według majowego raportu niezależnej firmy badawczej RDM Research „TOYS Poland RMDR” MGA Entertainment znalazło się na trzecim miejscu wśród wszystkich producentów zabawek! Notując tym samym wzrost z szóstego miejsca względem poprzedniego miesiąca. Czy branża utrzyma trend wzrostowy i co obecnie liczy się dla konsumentów?
Według raportu Market Hub, sektor zabawek ma się bardzo dobrze, a dynamiczny wzrost będzie kontynuowany jeszcze przez około 4 lata. Prognozy przychodów tego sektora notują nieustający wzrost aż do 2028 r., kiedy to przewiduje się przekroczenie wartości 230 miliardów USD.
Główną rolę we wzroście sprzedaży notują zabawki edukacyjne, które mają pozytywny wpływ na stymulację rozwoju dzieci. Nie dziwi więc fakt, że konsumenci chętnie stawiają na świadome wybory podczas zakupów. Firma MGA w swoich działaniach wpasowuje się w obecny trend i stawia na zasadę play value, która charakteryzuje się wartością i uniwersalnością. Zabawki, które są nie tylko atrakcyjne, ale także angażują i zachęcają dzieci do kreatywnej, pełnej przygód i wrażeń zabawy wiele dziś zyskują. Wysokie noty w raporcie „TOYS Poland RMDR” to potwierdzenie zaufania konsumentów i otwartości na nietuzinkowe możliwości zabawy.
Przykładem takich produktów jest np. lalka Rainbow High Classic, która nieustannie zyskuje coraz większe grono fanek, już trzeci miesiąc z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce w kategorii „Lalki” (w maju numer siedem w całej kategorii „Zabawki”). O jej wyjątkowości świadczą dodatkowe funkcje. Poza klasycznym zastosowaniem, dzieci mogą dowolnie zmieniać jej akcesoria i dać popis swojej kreatywności podczas projektowania indywidualnego stylu. Na miejscu szóstym w swojej kategorii znalazły się kolejne produkty MGA – L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Tots, które dostępne są w dziewięciu wyjątkowych odsłonach wraz z przesłodkimi akcesoriami. To kolejny dowód, że niestandardowe zabawki, stworzone z pasji i pomysłem, a także we współpracy z kultowymi markami są lubiane przez dzieci (i nie tylko).
Duże wzrosty (60% względem poprzedniego miesiąca) zanotowały również kultowe lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty, które powstały z okazji 50. rocznicy uroczego kociaka. Liczby potwierdzają, że seria kolekcjonerska spotkała się z dużym uznaniem. Miesiąc z powodzeniem zakończyła także seria L.O.L. Surprise! Water Balloon, która podskoczyła w liczbie sprzedanych sztuk aż o 20%, podobnie jak kultowy już produkt Miniverse, który zanotował wzrost o 8%.
Obserwując dane wynikające z raportu, potwierdzają się nasze założenia, że zabawki licencjonowane będą cieszyć się nieustającą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ produkty te cieszą zarówno małych, jak i dużych odbiorców. Współprace ze znanymi markami obfitują w sukcesy, ponieważ dają kupującym możliwość zobaczenia produktów, które znają i uwielbiają w odświeżony wydaniu. Rozumiejąc, że współprace marek mogą być kluczowe w utrzymaniu silnej pozycji na rynku, już we wrześniu na sklepowych półkach pojawią się produkty Miniverse w serii Harry Potter oraz Władcy Pierścieni. Czujemy, że będzie to prawdziwy sukces – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland – Dziękujemy naszym odbiorcom za zaufanie, to dzięki Wam liczby zawarte w raporcie są tak satysfakcjonujące – dodaje.
MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.