Komunikaty PR

Raport „Toys Poland RMDR”

2024-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Pomimo trwających wakacji, pierwsze półrocze każdego roku to czas intensywnych działań dla wielu firm. Branża zabawek również się do nich zalicza. Według majowego raportu niezależnej firmy badawczej RDM Research „TOYS Poland RMDR” MGA Entertainment znalazło się na trzecim miejscu wśród wszystkich producentów zabawek! Notując tym samym wzrost z szóstego miejsca względem poprzedniego miesiąca. Czy branża utrzyma trend wzrostowy i co obecnie liczy się dla konsumentów?

Według raportu Market Hub, sektor zabawek ma się bardzo dobrze, a dynamiczny wzrost będzie kontynuowany jeszcze przez około 4 lata. Prognozy przychodów tego sektora notują nieustający wzrost aż do 2028 r., kiedy to przewiduje się przekroczenie wartości 230 miliardów USD.

Główną rolę we wzroście sprzedaży notują zabawki edukacyjne, które mają pozytywny wpływ na stymulację rozwoju dzieci. Nie dziwi więc fakt, że konsumenci chętnie stawiają na świadome wybory podczas zakupów. Firma MGA w swoich działaniach wpasowuje się w obecny trend i stawia na zasadę play value, która charakteryzuje się wartością i uniwersalnością. Zabawki, które są nie tylko atrakcyjne, ale także angażują i zachęcają dzieci do kreatywnej, pełnej przygód i wrażeń zabawy wiele dziś zyskują. Wysokie noty w raporcie „TOYS Poland RMDR” to potwierdzenie zaufania konsumentów i otwartości na nietuzinkowe możliwości zabawy.

Przykładem takich produktów jest np. lalka Rainbow High Classic, która nieustannie zyskuje coraz większe grono fanek, już trzeci miesiąc z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce w kategorii „Lalki” (w maju numer siedem w całej kategorii „Zabawki”). O jej wyjątkowości świadczą dodatkowe funkcje. Poza klasycznym zastosowaniem, dzieci mogą dowolnie zmieniać jej akcesoria i dać popis swojej kreatywności podczas projektowania indywidualnego stylu. Na miejscu szóstym w swojej kategorii znalazły się kolejne produkty MGA – L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Tots, które dostępne są w dziewięciu wyjątkowych odsłonach wraz z przesłodkimi akcesoriami. To kolejny dowód, że niestandardowe zabawki, stworzone z pasji i pomysłem, a także we współpracy z kultowymi markami są lubiane przez dzieci (i nie tylko).

Duże wzrosty (60% względem poprzedniego miesiąca) zanotowały również kultowe lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty, które powstały z okazji 50. rocznicy uroczego kociaka. Liczby potwierdzają, że seria kolekcjonerska spotkała się z dużym uznaniem. Miesiąc z powodzeniem zakończyła także seria L.O.L. Surprise! Water Balloon, która podskoczyła w liczbie sprzedanych sztuk aż o 20%, podobnie jak kultowy już produkt Miniverse, który zanotował wzrost o 8%.

Obserwując dane wynikające z raportu, potwierdzają się nasze założenia, że zabawki licencjonowane będą cieszyć się nieustającą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ produkty te cieszą zarówno małych, jak i dużych odbiorców. Współprace ze znanymi markami obfitują w sukcesy, ponieważ dają kupującym możliwość zobaczenia produktów, które znają i uwielbiają w odświeżony wydaniu. Rozumiejąc, że współprace marek mogą być kluczowe w utrzymaniu silnej pozycji na rynku, już we wrześniu na sklepowych półkach pojawią się produkty Miniverse w serii Harry Potter oraz Władcy Pierścieni. Czujemy, że będzie to prawdziwy sukces – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland – Dziękujemy naszym odbiorcom za zaufanie, to dzięki Wam liczby zawarte w raporcie są tak satysfakcjonujące – dodaje.


MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.