Raport „Toys Poland RMDR”
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Pomimo trwających wakacji, pierwsze półrocze każdego roku to czas intensywnych działań dla wielu firm. Branża zabawek również się do nich zalicza. Według majowego raportu niezależnej firmy badawczej RDM Research „TOYS Poland RMDR” MGA Entertainment znalazło się na trzecim miejscu wśród wszystkich producentów zabawek! Notując tym samym wzrost z szóstego miejsca względem poprzedniego miesiąca. Czy branża utrzyma trend wzrostowy i co obecnie liczy się dla konsumentów?
Według raportu Market Hub, sektor zabawek ma się bardzo dobrze, a dynamiczny wzrost będzie kontynuowany jeszcze przez około 4 lata. Prognozy przychodów tego sektora notują nieustający wzrost aż do 2028 r., kiedy to przewiduje się przekroczenie wartości 230 miliardów USD.
Główną rolę we wzroście sprzedaży notują zabawki edukacyjne, które mają pozytywny wpływ na stymulację rozwoju dzieci. Nie dziwi więc fakt, że konsumenci chętnie stawiają na świadome wybory podczas zakupów. Firma MGA w swoich działaniach wpasowuje się w obecny trend i stawia na zasadę play value, która charakteryzuje się wartością i uniwersalnością. Zabawki, które są nie tylko atrakcyjne, ale także angażują i zachęcają dzieci do kreatywnej, pełnej przygód i wrażeń zabawy wiele dziś zyskują. Wysokie noty w raporcie „TOYS Poland RMDR” to potwierdzenie zaufania konsumentów i otwartości na nietuzinkowe możliwości zabawy.
Przykładem takich produktów jest np. lalka Rainbow High Classic, która nieustannie zyskuje coraz większe grono fanek, już trzeci miesiąc z rzędu znalazła się w pierwszej dziesiątce w kategorii „Lalki” (w maju numer siedem w całej kategorii „Zabawki”). O jej wyjątkowości świadczą dodatkowe funkcje. Poza klasycznym zastosowaniem, dzieci mogą dowolnie zmieniać jej akcesoria i dać popis swojej kreatywności podczas projektowania indywidualnego stylu. Na miejscu szóstym w swojej kategorii znalazły się kolejne produkty MGA – L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Tots, które dostępne są w dziewięciu wyjątkowych odsłonach wraz z przesłodkimi akcesoriami. To kolejny dowód, że niestandardowe zabawki, stworzone z pasji i pomysłem, a także we współpracy z kultowymi markami są lubiane przez dzieci (i nie tylko).
Duże wzrosty (60% względem poprzedniego miesiąca) zanotowały również kultowe lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty, które powstały z okazji 50. rocznicy uroczego kociaka. Liczby potwierdzają, że seria kolekcjonerska spotkała się z dużym uznaniem. Miesiąc z powodzeniem zakończyła także seria L.O.L. Surprise! Water Balloon, która podskoczyła w liczbie sprzedanych sztuk aż o 20%, podobnie jak kultowy już produkt Miniverse, który zanotował wzrost o 8%.
Obserwując dane wynikające z raportu, potwierdzają się nasze założenia, że zabawki licencjonowane będą cieszyć się nieustającą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ produkty te cieszą zarówno małych, jak i dużych odbiorców. Współprace ze znanymi markami obfitują w sukcesy, ponieważ dają kupującym możliwość zobaczenia produktów, które znają i uwielbiają w odświeżony wydaniu. Rozumiejąc, że współprace marek mogą być kluczowe w utrzymaniu silnej pozycji na rynku, już we wrześniu na sklepowych półkach pojawią się produkty Miniverse w serii Harry Potter oraz Władcy Pierścieni. Czujemy, że będzie to prawdziwy sukces – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland – Dziękujemy naszym odbiorcom za zaufanie, to dzięki Wam liczby zawarte w raporcie są tak satysfakcjonujące – dodaje.
MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.