Komunikaty PR

Rekord Polski dla Lenki Mazur chorej na SMA

2020-12-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Garczyk
Biuro Rekordów

ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/

Już od 1 grudnia 2020 roku, przez miesiąc będziemy ustanawiać Rekord Polski dla Lenki Mazur chorej na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni. Rekord Polski będzie polegał na wysłaniu dziewczynce największej liczby e-kartek z życzeniami w ciągu 1 miesiąca. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, kto wyśle do Lenki Mazur e-kartkę z życzeniami w okresie od 1 do 31 grudnia 2020 roku. Kartki należy przesyłać na adres e-mail: rekord.lenki@gmail.com. 

Do rekordu będą liczyły się tylko e-kartki zawierające grafikę i tekst z życzeniami. Mogą być świąteczne lub z innej okazji, bo każda okazja jest dobra, aby pomóc. Wysłanie e-kartki nic nie kosztuje, dlatego rodzice dziewczynki proszą o wpłatę chociaż 5 zł zaoszczędzonych na kartce i znaczku na skarbonkę siepomaga.pl/lenka z dopiskiem „rekord”. Niech to będzie dla niej świąteczny prezent i wygrany los w życiowej loterii. A może i tu uda się pobić rekord wpłat ? 

Pomysłodawcami całej akcji są rodzice Lenki, którzy obiecali sobie i swojej córeczce, że poruszą niebo i ziemię, żeby zdobyć dla niej najdroższy lek świata – Zolgensma. Taka terapia genowa kosztuje aż 9,5 miliona złotych, dlatego rodzina codziennie szuka nowych pomysłów, żeby dotrzeć z prośbą o pomoc do milionów ludzi dobrej woli. I tak właśnie zrodził się pomysł na ustanawianie Rekordu Polski w liczbie e-kartek otrzymanych mailem. Wszyscy liczymy na to, że ustanowienie Rekordu Polski zapewni Lence rozpoznawalność w całym kraju oraz, że otworzą się przed nią serca wszystkich Polaków i szybciej zdobędziemy pieniądze na niezbędny lek.

Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/rekord-polski-dla-lenki-mazur/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Rekordów
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.