Rekordowa Radosna Wigilia. Tona prezentów dla 270 dzieci!

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Radosna Wigilia znów zakończyła się sukcesem. Dzięki tegorocznej edycji tej szlachetnej akcji wypełnione po brzegi worki ze świątecznymi prezentami otrzymało aż 270 dzieci!
Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa młodzi podopieczni Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaseczne oraz dzieci i młodzież z Domów Dziecka w Czernicach Borowych, Pęcherach i Szczutowie mogli znów spotkać się ze Świętym Mikołajem i we wspólnym gronie przez kilka godzin bawić się w najlepsze. W Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie na gości czekały nie lada atrakcje: park dmuchańców, zabawy z Futrzakami ze społeczności Warsaw Furries, smaczny poczęstunek, malowanie twarzy, dekorowanie pierniczków i występy artystyczne. Tradycyjny Taniec Lwa i pokaz chińskich sztuk walki wykonali trenerzy ze szkoły Złoty Lew, krótką lekcję kickboxingu przeprowadzili zawodnicy Kobra Fight Team, gorącą salsę zatańczyli Kamila Zimnowodzka i Tomasz Starzyk, a młodych widzów do łez rozbawił cyrkowiec Maciej Borza. O nieco starszych gości zadbała Fundacja WEBskie Babki, która przeprowadziła warsztaty z pielęgnacji twarzy.
Tegoroczna Radosna Wigilia była rekordowa. Święty Mikołaj dzięki wsparciu partnerów, sponsorów i prywatnych darczyńców mógł obdarować prezentami aż 270 dzieci, a worki pełne zabawek, książek, ubrań i słodyczy ważyły łącznie ponad tonę. – Bardzo cieszymy się, że możemy znów się spotkać. W poprzednich dwóch latach nasza akcja miała nieco inną formę, teraz zaś możemy powrócić do sprawdzonej formuły, która pozwala nam spędzić razem ten wyjątkowy dzień – mówiła Weronika Jarosz, członek zarządu odpowiedzialnej za organizację wydarzenia Fundacji Dziecięca Radość.
Radosna Wigilia odbyła się już po raz czternasty. Osiemnaście lat temu inicjatywę zapoczątkowała społeczność Gminy Piaseczno, następnie zaś – po pięcioletniej przerwie – wskrzesił ją dotychczasowy sponsor – LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji. W 2018 roku, podczas pierwszej edycji organizowanej przez Fundację, Święty Mikołaj obdarował 106 dzieci. Teraz, mimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej na świecie, liczba ta wzrosła do 270.
Partnerem Radosnej Wigilii 2022 był Samorząd Województwa Mazowieckiego. Inicjatywę wsparli: producent i importer licencyjnej odzieży dziecięcej E plus M, Fundacja Keller, Silekol, Wydawnictwo Naukowe PWN, Husqvarna, Glov, hurtownia opakowań Ema-Pol, Jurajska, cukiernia Grela z Lublina, Pizza Hut Piaseczno Karuzela oraz anonimowi darczyńcy. Podziękowania należą się także ML Studio i drukarni APS Multiprint oraz Szkole Podstawowej w Nowej Iwicznej, która zorganizowała zbiórkę zabawek, książek i słodyczy.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.