Komunikaty PR

Roma Gąsiorowska autorką warsztatów art edukacji dla start-upu The Village

2022-12-27  |  17:00
Biuro prasowe

Polski start-up The Village rusza z warsztatami kreatywności, które oparte są na koncepcji edukacji artystycznej Romy Gąsiorowskiej. Autorski program znanej aktorki stworzony został na podstawie jej wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu szkoły aktorskiej. Warsztaty to zajęcia psychologiczne i coachingowe, wspierające również rozwój osobisty.


Projekt Romy Gąsiorowskiej dla polskiego startupu ed-techowego został przygotowany z myślą o dzieciach w wieku 4-6 lat podczas tworzenia spektaklu lub występu finałowego. Warsztaty kreatywności uwzględniają to, że nie każde dziecko gotowe jest na występ przed publicznością, dlatego wiele z nich może się zaangażować w proces powstawania przedstawienia w zakresie scenariusza, zaproszenia gości, oprawy graficznej czy promocji. Roma Gąsiorowska stworzyła art edukację, wykorzystując doświadczenie, które zdobyła, prowadząc od 11 lat szkołę aktorską AktoRstudio. Warsztaty mają za zadanie nie tylko rozwijać umiejętności artystyczne w dzieciach, ale również naukę myślenia projektowego i pracy w grupie. - Budujemy kompetencje liderów przyszłości. Kreatorzy, wizjonerzy czy naukowcy to ludzie, którzy myślą w taki sposób, w jaki myśli twórca. Przez najbliższy rok chcę rozwijać art edukację i zmienić ją w bardzo duży projekt. Mam nadzieję, że to będzie rewolucjonizujące dla rynku oświaty. Ta przestrzeń w Polsce jest do zaopiekowania, a ja mam dużo dodania w tej kwestii - mówi Roma Gąsiorowska.

The Village oferuje platformę, która umożliwia otwarcie własnego miejsca opieki dla dzieci do lat 5. Start-up posiada własny marketplace udzielający pomocy osobom planującym założyć swoją placówkę dla najmłodszych oraz daje wsparcie rodzicom, którzy chcą znaleźć bezpieczne i sprawdzone żłobki oraz przedszkola. Współpraca The Village ze znaną i cenioną aktorką Romą Gąsiorowską jest jednym w pierwszych tak innowacyjnych projektów w branży edukacji w Polsce dla najmłodszych. - W tych warsztatach nie ma tradycyjnego podziału na role, tu nie liczy się znajomość tekstu. Liczą się za to zabawa, świeżość, kreacja, odpowiedzialność i empatia, a zatem kompetencje przyszłych liderów. Połączenie działań The Village i Romy pokazują ogromną siłę kobiet, których celem jest odpowiednie wychowanie dziecka w duchu innowacji, również w sektorze edukacji’ - podkreśla założycielka i prezeska The Village, Aleksandra Kozera. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.