Komunikaty PR

Rośnie popularność przedszkoli online

2020-04-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Zamknięcie szkół i przedszkoli to ogromne wyzwanie logistyczne dla rodziców. Łączenie opieki nad małym dzieckiem z pracą zdalną wymaga dużo samodyscypliny i kreatywności. Coraz więcej szkół przestawia się na lekcje prowadzone przez internet. Pojawiają się również pierwsze przedszkola, które oferują zajęcia online dla najmłodszych. 

Lekcje dla przedszkolaków mają za zadanie nie tylko umożliwić chwilę wytchnienia czy efektywnej pracy rodzicom, ale też zapewnić dzieciom ciągłość edukacji i wsparcie w rozwoju. Zajęcia są bowiem prowadzone podobnie do tych, do których są przyzwyczajone, chodząc do przedszkola. 

Różnorodność zajęć

– Przedszkole online nie jest alternatywą dla bajek puszczanych na YouTube – podkreśla Tonia Bochińska, dyrektorka przedszkola online Early Stage. – Zajęcia są tak zaprojektowane, żeby rozwijać różne kompetencje i umiejętności, mając na uwadze również różny cykl skupienia dziecka. Oferujemy zajęcia muzyczno-językowe, które mają dowiedziony korzystny wpływ na rozwój mózgu dziecka.

W czasie, gdy wyjścia z domu muszą być maksymalnie ograniczone, ważne jest, by dzieci mogły odbywać podróże „wirtualne” – do świata ulubionych postaci, lasu czy do domów rówieśników. Oprócz nauki przez zabawę powinniśmy zapewnić również ćwiczenia ruchowe i relaksacyjne. Tak jak ma to miejsce w prawdziwym przedszkolu. 

Ile to kosztuje

Wiele przedszkoli otwiera się ze swoją ofertą na dzieci, które do tej pory do nich nie uczęszczały. Na przykład w przedszkolu Early Stage miesiąc codziennych, dwugodzinnych zajęć kosztuje 160 zł. Można też wykupić pakiet tygodniowy w cenie 50 zł.

Więcej informacji o przedszkolu: 

https://earlystage.pl/blog/2020/04/07/przedszkole-online-sposob-na-laczenie-pracy-zdalnej-i-opieki-nad-dziecmi/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie Biuro prasowe
2024-04-28 | 20:00

Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie

Niezależnie od panującej na zewnątrz pogody i natłoku obowiązków warto znaleźć każdego dnia czas na aktywność fizyczną – również w czasie ciąży czy połogu. O
Dziecko Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
2024-04-26 | 14:00

Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze

25 kwietnia 2024 roku w auli Kazimierza Lepszego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach zainagurowano współpracę w ramach umowy podpisanej
Dziecko „Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce
2024-04-26 | 10:05

„Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka w czerwcu, Primater ogłasza dedykowany przedszkolom konkurs plastyczny „Mój zaczarowany świat”. Zwycięska placówka dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.