Komunikaty PR

Ruszył drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”!

2020-09-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania Zalacznik ( 1.96 MB )

Rozpoczął się drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”, w ramach której sieć przekaże 100 laptopów szkołom podstawowym. Klienci MediaMarkt zdecydują, do których placówek trafi sprzęt komputerowy. Głosowanie potrwa do 30 września br.

Nowe technologie wśród dzieci to już nie tylko forma rozrywki, ale również narzędzie wspierające naukę. Ostatnie miesiące wyraźnie pokazały, jak istotne jest odpowiednie wyposażenie szkolnych pracowni informatycznych. To właśnie dlatego sieć MediaMarkt, od lat promująca odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z nowych technologii, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące placówki oświatowe w Polsce.

Akcja jakiej nie było

Inicjatywa „MediaMarkt i Zenek dzieciom” wystartowała 1 września. Jej pierwszy etap obejmował nabór szkół, które samodzielnie mogły zgłaszać się do akcji. Z tej możliwości skorzystało ponad 180 placówek z całej Polski, które teraz mają szansę otrzymać nowoczesne wyposażenie pracowni informatycznej. MediaMarkt wraz ze swoim ambasadorem – Zenkiem Martyniukiem – przekaże łącznie 100 laptopów dla 20 podstawówek. 10 szkół wybiorą klienci sieci, kolejne 10 wyłoni komisja konkursowa.

Twój głos ma znaczenie

W wyłonieniu 10 zwycięskich szkół pomogą klienci MediaMarkt w ramach ogólnodostępnego głosowania. Każdy może oddać dowolną liczbę głosów na wybraną placówkę. Do ich oddania uprawniają zakupy dokonane w dniach 1-30.09.2020 r. w sklepach stacjonarnych MediaMarkt lub na mediamarkt.pl, niezależnie od ich wysokości. Zakupy za 5, 10 czy 50 zł – nie ma to znaczenia, jeden paragon (lub faktura) uprawnia do oddania jednego głosu.

Nie czekaj, głosuj i pomóż swojej szkole

Warto przekazać informację o trwającym głosowaniu swoim bliskim i znajomym – wiedząc o konkursie, będą mogli zagłosować na Waszą szkołę przy każdym zakupie w MediaMarkt. Szanse na wygraną rosną wraz z liczbą osób, które dowiedzą się o akcji, a czas na głosowanie jest ograniczony – głosy można oddawać do 30 września br. za pośrednictwem strony mediamarktdzieciom.pl.

Wszystkie informacje o akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” znajdują się na mediamarktdzieciom.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.