Komunikaty PR

Ruszył drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”!

2020-09-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania Zalacznik ( 1.96 MB )

Rozpoczął się drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”, w ramach której sieć przekaże 100 laptopów szkołom podstawowym. Klienci MediaMarkt zdecydują, do których placówek trafi sprzęt komputerowy. Głosowanie potrwa do 30 września br.

Nowe technologie wśród dzieci to już nie tylko forma rozrywki, ale również narzędzie wspierające naukę. Ostatnie miesiące wyraźnie pokazały, jak istotne jest odpowiednie wyposażenie szkolnych pracowni informatycznych. To właśnie dlatego sieć MediaMarkt, od lat promująca odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z nowych technologii, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące placówki oświatowe w Polsce.

Akcja jakiej nie było

Inicjatywa „MediaMarkt i Zenek dzieciom” wystartowała 1 września. Jej pierwszy etap obejmował nabór szkół, które samodzielnie mogły zgłaszać się do akcji. Z tej możliwości skorzystało ponad 180 placówek z całej Polski, które teraz mają szansę otrzymać nowoczesne wyposażenie pracowni informatycznej. MediaMarkt wraz ze swoim ambasadorem – Zenkiem Martyniukiem – przekaże łącznie 100 laptopów dla 20 podstawówek. 10 szkół wybiorą klienci sieci, kolejne 10 wyłoni komisja konkursowa.

Twój głos ma znaczenie

W wyłonieniu 10 zwycięskich szkół pomogą klienci MediaMarkt w ramach ogólnodostępnego głosowania. Każdy może oddać dowolną liczbę głosów na wybraną placówkę. Do ich oddania uprawniają zakupy dokonane w dniach 1-30.09.2020 r. w sklepach stacjonarnych MediaMarkt lub na mediamarkt.pl, niezależnie od ich wysokości. Zakupy za 5, 10 czy 50 zł – nie ma to znaczenia, jeden paragon (lub faktura) uprawnia do oddania jednego głosu.

Nie czekaj, głosuj i pomóż swojej szkole

Warto przekazać informację o trwającym głosowaniu swoim bliskim i znajomym – wiedząc o konkursie, będą mogli zagłosować na Waszą szkołę przy każdym zakupie w MediaMarkt. Szanse na wygraną rosną wraz z liczbą osób, które dowiedzą się o akcji, a czas na głosowanie jest ograniczony – głosy można oddawać do 30 września br. za pośrednictwem strony mediamarktdzieciom.pl.

Wszystkie informacje o akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” znajdują się na mediamarktdzieciom.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.