Komunikaty PR

Ruszyła loteria Gerber – kup produkt i graj o atrakcyjne nagrody!

2021-06-01  |  11:36
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Dzisiaj, tj. 1.06.2021 wystartowała loteria Gerber, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Zasady loterii są proste: wystarczy pomiędzy 01.06 a 15.08 kupić dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie. Każdy zakupiony artykuł to szansa na samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex, spacerówkę Cybex lub bony o wartości 100 zł do sklepów SMYK!

Loteria GERBER – ponad 1 800 nagród do rozdania!

Gerber dla dzieci zrobi wszystko – troszczy się o najmłodszych i wspiera rodziców w komponowaniu zdrowych i urozmaiconych jadłospisów dla pociech. Zupki, obiadki, deserki, przekąski, kaszki i soki Gerber, a także certyfikowane organiczne produkty Gerber Organic, to kompozycje stworzone przez ekspertów z najlepszych składników. Teraz marka daje rodzicom również możliwość zdobycia ciekawych nagród, które pomogą zadbać o komfort i bezpieczeństwo najmłodszych w czasie małych i dużych wypraw. W loterii Gerber codziennie wygrać można bony do sklepów SMYK o wartości 100 zł, co tydzień - spacerówki marki Cybex, a w finale - samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex!

Zasady promocji są proste. Aby wziąć udział w loterii należy:

  1. W okresie 1.06 – 15.08.2021 kupić w dowolnym sklepie dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zachować dowód zakupu.
  2. Między 15.06 a 15.08.2021 zarejestrować paragon na stronie www.loteriagerber.pl.
  3. Zdrapać e-zdrapkę i od razu sprawdzić, czy nie kryje się pod nią bon do sieci sklepów SMYK – każdego dnia do wygrania jest aż 30 bonów o wartości 100zł!
  4. Poczekać na losowanie wózków i samochodu.

 

Do wygrania jest łącznie aż 1 879 nagród, a każdy zakupiony produkt to kolejna szansa na wygraną!

GERBER – dla dzieci zrobimy wszystko

Dzieci i ich rodzice to bardzo wymagający konsumenci, specjaliści od trudnych pytań: o żywność, planetę, przyszłość. Ale Gerber nie boi się ani dużych wymagań, ani trudnych pytań – eksperci marki dbają o wysoką jakość produktów i ich różnorodność oraz o środowisko, w którym będą żyć kolejne pokolenia.

Słoiczki Gerber: zupki, obiadki, deserki, ale także kaszki, przekąski i soki to jakość, której rodzice mogą zaufać. Produkty powstają wyłącznie z wyselekcjonowanych składników – surowce i gotowe produkty przechodzą nawet 2 121 testów jakości i spełniają normy nawet 500 razy bardziej restrykcyjne niż w przypadku żywności dla dorosłych. Bo po prostu „dobre” to za mało!

Każdy maluszek jest inny, dlatego w ofercie marki Gerber są produkty dopasowane do potrzeb różnych dzieci – od gładkich jednoskładnikowych przecierów dla najmłodszych, do złożonych dań z większymi cząstkami dla Juniorów po 1. urodzinach. Są tu warianty bezglutenowe i bezmięsne, inspirowane kuchnią polską, włoską i węgierską, zapakowane w tubki lub słoiczki, te większe i mniejsze.

Gerber wie, jak duże znaczenie ma troska o środowisko, dlatego szkło, w które pakuje swoje produkty, w 100% nadaje się do powtórnego przetworzenia.

 

Ważna informacja

W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.