Komunikaty PR

Się gra, się ma. Playroom z wyobraźni

2020-11-18  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.98 MB )

To już III edycja akcji Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. SIĘ GRA SIĘ MA PLAYROOM Z WYOBRAŹNI to hasło tegorocznej edycji konkursu, który organizowany jest przez Hasbro Gaming wraz z siecią sklepów Biedronka. Tym razem do współpracy została zaproszona pracownia architektoniczna XYStudio, która wykona projekt świetlicy dla tegorocznego zwycięzcy.

PLAYROOM JAK Z MARZEŃ (DZIECI)

Świetlice szkolne w większości wyglądają podobnie i schematycznie: wykładzina, stoliki, krzesła. A przecież powinna to być przestrzeń rozwijająca dla najmłodszych i inspirująca do nauki i zabawy i odpoczynku. Kto jest najbardziej twórczy i może przemieniać swoją wyobraźnią świat? Po prostu dzieci! Dlatego najlepiej dać im szansę zaprojektować swoją wymarzoną świetlicę – pomoże w tym Hasbro! W ramach zajęć świetlicowych dzieci dowolną techniką stworzą wizję playroomu swoich marzeń - miejsca zabaw, gier i twórczego spędzania czasu.

WSPÓŁPRACA

Partnerem biznesowym tegorocznej akcji jest sieć sklepów Biedronka. Aktywacja jest wspierana komunikacją w materiałach POS w sklepach, gdzie trwa promocja gier planszowych Hasbro.

Pracownia XYStudio specjalizuje się w architekturze dla dzieci oraz innowacyjnych projektach o charakterze społecznym. Wraz z Hasbro architekci wybiorą najciekawsze i najbardziej twórcze prace dzieci i postarają się przygotować zwycięski projekt zgodnie z fantazją jego autora, a realizację zasponsoruje marka Hasbro Gaming.

WARTOŚĆ DODANA

W Advalue Engaged angażujemy marki w działania prospołeczne – mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka, Business Unit Director.  Staramy się dopasować koncept kreatywny do specyfiki brandu. Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu.

W poprzedniej edycji zaangażowane były PZU i Empik, a w pionierskiej Smyk. Obu patronował Rzecznik Praw Dziecka. Tegoroczną współpracę Hasbro, Biedronki i XYStudio zwieńcza spot w TV. Dodatkowo komunikacja wzmocniona jest w gazetkach i POSM sieci sklepów Biedronka, jak i w social mediach. Aktywacja trwa od 22.10.20. do 22.12.2020. Każda zarejestrowana świetlica może grać również o jednen z trzydziestu zestawów gier Hasbro. Aby go wygrać, trzeba głosować i zdobyć największą liczbę głosów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.