Komunikaty PR

SMAK, KTÓRY KOCHAJĄ DZIECI. SKŁAD, KTÓRY AKCEPTUJĄ RODZICE

2022-08-29  |  10:30
Biuro prasowe

SMAK, KTÓRY KOCHAJĄ DZIECI.

SKŁAD, KTÓRY AKCEPTUJĄ RODZICE

#dobrysquadidziedoszkoly

 

Czy baton może być zdrowy? Czy można go przygotować tak, by był lekką, pożywną przekąską? Jak najbardziej! DOBRY SQUAD to pyszne, ekologiczne i certyfikowane batony, które codziennie mogą znaleźć się w śniadaniówce twojego dziecka.

Batony DOBRY SQUAD są w stu procentach naturalne. Nie zawierają w swoim składzie konserwantów oraz sztucznych zapychaczy. Są zdrowe, ponieważ dostarczają mnóstwo witamin i pyszne bo wypiekane według autorskiego, unikalnego przepisu.

Co wyróżnia DOBRY SQUAD?

Receptury batonów tworzone są z udziałem specjalistów i  oczekują niekiedy nawet rok, by mogły zostać zrealizowane w manufakturze. Długo? Teoretycznie tak, ale wszystko po to, aby smak i skład zostały dopięte na ostatni guzik. Jak mówią sami pomysłodawcy manufaktury DOBRY SQUAD Paulina Skalbani i Maciej Bojar: „Sami tworzymy nasze receptury. Czasami pomysł na przepis czeka ponad rok na realizację, dojrzewa w naszych głowach, a my nieprzerwanie szukamy inspiracji i połączeń smakowych pośród różnych owoców i orzechów”.

I nie ma w tym stwierdzeniu żadnej przesady, bo o dobrą jakość produktu warto zadbać. Batony DOBRY SQUAD uzupełnią codzienne menu dzieci o wartościowe orzechy oraz naturalnie suszone owoce, bez dodatku konserwantów i sztucznych słodzików. Wiele produktów dostępnych w sklepach, nawet tych ze zdrową żywnością, zawiera syrop glukozowo-fruktozowy. Badania wykazały, że syrop ten hamuje wydzielanie określonych neuroprzekaźników, które są odpowiedzialne za poczucie sytości. Dlatego baton zawierający naturalne suszone owoce i orzechy zapewni poczucie sytości na dłużej.

Batony DOBRY SQUAD o dobrym składzie uczą dzieci jeść zdrowo, nawet wtedy, kiedy mają ochotę na coś słodkiego. Specjalnie połączone suszone owoce oraz orzechy tworzą przepyszną przekąskę, zapewniając moc witamin i minerałów. Batony idealnie uzupełnią dietę dzieci w szkołach i przedszkolach.  Dzięki bogatej ofercie smaków, nigdy się nie znudzą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.