Smart Kids Planet świętuje 1. Urodziny w Fabryce Norblina!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Już w najbliższy weekend, 14 i 15 października, Smart Kids Planet obchodzić będzie swoje pierwsze urodziny w Fabryce Norblina. Powód do świętowania jest jeszcze jeden. To pierwsze w Polsce Centrum Mądrej Zabawy, które w ciągu pierwszego roku funkcjonowania odwiedziło ćwierć miliona osób. Już dziś możemy zdradzić, że decyzja o powstaniu kolejnych Centrów jest przesądzona. Tymczasem, w imieniu Jubilata, zapraszamy do wspólnej urodzinowej zabawy!
Czas na świętowanie - co się będzie działo?
Urodzinowy weekend w Smart Kids Planet odbędzie się 14 i 15 października od 10:00 do 20:00 na terenie Centrum (poziom -1 budynku Plater w Fabryce Norblina). W programie nie zabraknie atrakcji, takich jak angażujące quizy z atrakcyjnymi nagrodami, warsztaty aktorskie czy pokazy naukowe. Partnerami wydarzenia są m.in. Muzeum Fabryki Norblina, Kinogram czy Teatr Capitol. Wszystkie atrakcje w Centrum będą dostępne w cenie biletu.
Smart Kids Planet to innowacyjne i interaktywne Centrum Mądrej Zabawy dla dzieci od 0 do 10 lat, które stawia na rozwój kompetencji przyszłości u najmłodszych. Stworzone zostało w oparciu o trend edutainment, czyli edukację poprzez rozrywkę i wykorzystanie najnowocześniejszych światowych rozwiązań wspierających rozwój dziecka na wszystkich jego etapach. Co to oznacza? Że edukacja dzieje się tutaj w 100% poprzez zabawę, a wszystko odbywa się na dziewięciu specjalnie do tego przygotowanych strefach tematycznych, tj. Twórz, Odkrywaj, Segreguj czy Fantazjuj. Innowacyjny charakter miejsca podkreślają nie tylko nowatorskie strefy edukacyjne bazujące na tradycyjnej formie zabawy, ale także rozwiązania wykorzystujące nowe technologie, takie jak: machine learning czy algorytmy skanowania i przetwarzania obrazu sfinansowane z pomocą Funduszy Europejskich - “Bon na Innowację”.
Fenomen w warszawskiej Fabryce Norblina
Już w pierwszym roku działalności Smart Kids Planet stało się prawdziwym must visit dla mieszkańców Warszawy i nie tylko. Liczby mówią same za siebie: w sumie w ciągu 12 miesięcy przestrzeń odwiedziło prawie ćwierć miliona osób, a w okresie wakacyjnym 75% wszystkich gości stanowili turyści z Polski i z zagranicy. Zorganizowano tu także ponad 1000 przyjęć urodzinowych dla dzieci oraz przyjęto 930 grup zorganizowanych, realizujących w Centrum zajęcia spójne z podstawą programową. W trakcie aż 72% dni weekendowych w roku bilety klientów indywidualnych były całkowicie wyprzedane.
Brzmi jak prosty przepis na sukces? Jak wyjaśnia Karol Gaweł, prezes Smart Kids Planet: - To prawda, że na powodzenie naszego przedsięwzięcia wpłynęła przede wszystkim unikalna koncepcja Centrum, któremu przyświeca idea mądrej i różnorodnej zabawy. To fundament, który gwarantuje wartościowo spędzony, rodzinny czas. Jednak to nie wszystko. Warto podkreślić, że w przeciwieństwie do wielu innych podmiotów w branży, nasza działalność oparta jest na trzech niezależnych liniach przychodowych: Centrum, sklep Smart Kids Store i kawiarnia bazująca na unikalnym dla tego typu miejsc koncepcie. Rodzice doceniają, że kiedy dzieci zajmują się mądrą zabawą, oni mogą zrelaksować się w nowoczesnej przestrzeni, a później - bez wychodzenia z Centrum - razem z dziećmi wybiorą ciepłe dania obiadowe z menu dostosowanego do potrzeb dzieci i rodziców. Następnie wszyscy zajrzą do naszego sklepu naprzeciwko Centrum, aby zaopatrzyć swoje dzieci w produkty wyselekcjonowane przez naszych ekspertów od mądrej zabawy.
Co dalej? Plany na rozwój Smart Kids Planet
Rok 2024 i 2025 to prawdziwy przełom i krok milowy w rozwoju Smart Kids Planet - otwarcie nowych Centrów Mądrej Zabawy w Polsce. Gdzie dokładnie powstaną, dowiecie się już wkrótce!
Tymczasem zapraszamy do wspólnego spędzenia urodzinowego weekendu!
Więcej informacji:
https://www.facebook.com/smartkidsplanet www.smartkidplanet.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.