Smartwatch dla dzieci Bemi Play2 już dostępny w Polsce

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do polskiej sprzedaży trafił smartwatch dla dzieci marki Bemi z serii Play w nowej wersji. Bemi Play2 posiada większy od poprzednika 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami, a przy tym mniejszą kopertę. Zegarek jest wyposażony w wygodny klawisz-pokrętło ułatwiający płynną obsługę menu oraz magnetyczne złącze ładowania. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.
Wzrost wartości rynku smartwatchy dla dzieci o 175 proc. w ciągu 7 lat
Wartość światowego rynku smartwatchy dla dzieci oszacowano na 10,3 mld dolarów w 2023 r. Według prognoz może on wzrosnąć do 2030 r. nawet o 175 proc., osiągając wartość 28,3 mld dolarów. Twórcy raportu zwracają uwagę na rosnącą wśród rodziców potrzebę kontroli lokalizacji dziecka oraz znaczenie możliwości stałego kontaktu dla jego bezpieczeństwa.
Większy wyświetlacz, mniejsza koperta
Marka Bemi premierowo prezentuje nowy model inteligentnego zegarka dla dzieci – Bemi Play2. To nowa odsłona dostępnego na naszym rynku od 2022 roku modelu Play.
Bemi Play2 w odświeżonym designie ma większy wyświetlacz – 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami – który zastąpił 1,69-calowy z pierwszego wariantu modelu Play. Jednocześnie rozmiar smartwatcha został lepiej dopasowany do potrzeb najmłodszych użytkowników – jego koperta jest cieńsza i mniejsza. Jej szerokość to 39,2 mm, grubość – 13,9 mm (zamiast 43,5 i 16 mm). Także waga zegarka została zredukowana o 5 g i w nowym wariancie wynosi 50 g. Wygodę użytkowania podnosi zastosowany w urządzeniu klawisz-pokrętło. Dodatkowo zegarek wyposażony jest w wygodne magnetyczne złącze ładowania.
Połączenia tylko z zapisanych numerów
Bemi Play2 wyposażony jest w łączność 4G/LTE. Urządzenie umożliwia dwukierunkowe połączenia telefoniczne i wideo dzięki wbudowanej kamerze oraz mikrofonowi. Smartwatch obsługuje do 15 zapisanych kontaktów oraz umożliwia blokowanie połączeń z nieznanych numerów, co daje pełną kontrolę nad tym, z kim dziecko rozmawia. Dodatkowo urządzenie posiada przycisk SOS, który pozwala szybko wezwać pomoc w sytuacji awaryjnej.
Kontrola lokalizacji dziecka
Smartwatch posiada pozycjonowanie GPS, LBS oraz Wi-Fi. Opiekun może śledzić lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym, a także odtworzyć trasę, którą pokonało, a także, dzięki funkcji „wirtualnego ogrodzenia”, ustawić strefę, w której dziecko może się swobodnie poruszać. Jeśli ją opuści, rodzic otrzyma powiadomienie na swoim telefonie. Bemi Play2 jest kompatybilny z systemami Android i iOS oraz posiada ochronę IP67, gwarantującą odporność na kurz i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.
Narzędzia edukacyjne i kontakt z rówieśnikami
Inteligentny zegarek ma 7 wbudowanych gier edukacyjnych, a także funkcje monitorowania aktywności fizycznej (krokomierz) oraz snu, co pomaga budować w dziecku zdrowe nawyki. Istnieje także możliwość dodawania kolegów i koleżanki do kontaktów bez konieczności wpisywania numeru telefonu za pomocą funkcji „dodaj przyjaciela” – wystarczy zbliżyć zegarki i potrząsać nimi przez kilka sekund.
W zestawie ze smartwatchem Bemi Play2 znajduje się magnetyczny kabel ładujący USB-A. Zegarek dostępny jest w kolorze różowym, fioletowym, niebieskim, granatowym oraz szarym w cenie 299 zł.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.