Komunikaty PR

Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności fizycznej

2023-10-06  |  11:15
Biuro prasowe

Firma Sokołów, producent linii Sokoliki, nie tylko propaguje zbilansowaną, pełnowartościową dietę dzieci i młodzieży, ale też poprzez realizowane cyklicznie akcje promuje wśród nich sport i aktywne spędzanie czasu.

Dla prawidłowego rozwoju młodego organizmu niezbędna jest właściwie skomponowana dieta, bogata w białko i inne składniki odżywcze. Drugim, równie ważnym filarem zdrowego dorastania jest codzienna aktywność fizyczna. Sokołów nie tylko dostarcza wartościowe i smakujące najmłodszym produkty, ale też zachęca ich do zaangażowania się w ulubione formy sportu. Firma sponsoruje i aktywnie wspiera turniej piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, wspierany przez znakomitego bramkarza Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika. Kolejnym przykładem takiej cyklicznej akcji jest prawdziwa gratka dla młodych adeptów koszykówki, czyli Marcin Gortat Camp - program treningów z Marcinem Gortatem, sponsorowany przez Sokołów.

Do codziennej aktywności fizycznej, w formach szczególnie lubianych przez dzieci, zachęca także wesoła postać Sokolika, zamieszczona na opakowaniach produktów w nowej szacie graficznej. Sokoliki to wędliny, które sprawdzą się w odpowiednio zbilansowanej diecie najmłodszych. Powrót do szkoły będzie doskonałą okazją, by wprowadzić je do codziennych posiłków – zarówno tych spożywanych w domu, jak i tych zabieranych w lunch boxie do szkoły.

Wszystkie produkty z linii Sokoliki wyróżnia czysta etykieta” – krótki i dobry skład, bez dodatku sztucznych konserwantów. Ich ważnym atutem jest także wysoka mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem diety dzieci. Dzięki odpowiednio dobranym, delikatnym przyprawom mają lubiany przez dzieci smak. Posiadają certyfikat „Przekreślonego Kłosa” i mogą być spożywane przez osoby eliminujące gluten.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.