Komunikaty PR

Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności fizycznej

2023-10-06  |  11:15
Biuro prasowe

Firma Sokołów, producent linii Sokoliki, nie tylko propaguje zbilansowaną, pełnowartościową dietę dzieci i młodzieży, ale też poprzez realizowane cyklicznie akcje promuje wśród nich sport i aktywne spędzanie czasu.

Dla prawidłowego rozwoju młodego organizmu niezbędna jest właściwie skomponowana dieta, bogata w białko i inne składniki odżywcze. Drugim, równie ważnym filarem zdrowego dorastania jest codzienna aktywność fizyczna. Sokołów nie tylko dostarcza wartościowe i smakujące najmłodszym produkty, ale też zachęca ich do zaangażowania się w ulubione formy sportu. Firma sponsoruje i aktywnie wspiera turniej piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, wspierany przez znakomitego bramkarza Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika. Kolejnym przykładem takiej cyklicznej akcji jest prawdziwa gratka dla młodych adeptów koszykówki, czyli Marcin Gortat Camp - program treningów z Marcinem Gortatem, sponsorowany przez Sokołów.

Do codziennej aktywności fizycznej, w formach szczególnie lubianych przez dzieci, zachęca także wesoła postać Sokolika, zamieszczona na opakowaniach produktów w nowej szacie graficznej. Sokoliki to wędliny, które sprawdzą się w odpowiednio zbilansowanej diecie najmłodszych. Powrót do szkoły będzie doskonałą okazją, by wprowadzić je do codziennych posiłków – zarówno tych spożywanych w domu, jak i tych zabieranych w lunch boxie do szkoły.

Wszystkie produkty z linii Sokoliki wyróżnia czysta etykieta” – krótki i dobry skład, bez dodatku sztucznych konserwantów. Ich ważnym atutem jest także wysoka mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem diety dzieci. Dzięki odpowiednio dobranym, delikatnym przyprawom mają lubiany przez dzieci smak. Posiadają certyfikat „Przekreślonego Kłosa” i mogą być spożywane przez osoby eliminujące gluten.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.