Komunikaty PR

Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności fizycznej

2023-10-06  |  11:15
Biuro prasowe

Firma Sokołów, producent linii Sokoliki, nie tylko propaguje zbilansowaną, pełnowartościową dietę dzieci i młodzieży, ale też poprzez realizowane cyklicznie akcje promuje wśród nich sport i aktywne spędzanie czasu.

Dla prawidłowego rozwoju młodego organizmu niezbędna jest właściwie skomponowana dieta, bogata w białko i inne składniki odżywcze. Drugim, równie ważnym filarem zdrowego dorastania jest codzienna aktywność fizyczna. Sokołów nie tylko dostarcza wartościowe i smakujące najmłodszym produkty, ale też zachęca ich do zaangażowania się w ulubione formy sportu. Firma sponsoruje i aktywnie wspiera turniej piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, wspierany przez znakomitego bramkarza Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika. Kolejnym przykładem takiej cyklicznej akcji jest prawdziwa gratka dla młodych adeptów koszykówki, czyli Marcin Gortat Camp - program treningów z Marcinem Gortatem, sponsorowany przez Sokołów.

Do codziennej aktywności fizycznej, w formach szczególnie lubianych przez dzieci, zachęca także wesoła postać Sokolika, zamieszczona na opakowaniach produktów w nowej szacie graficznej. Sokoliki to wędliny, które sprawdzą się w odpowiednio zbilansowanej diecie najmłodszych. Powrót do szkoły będzie doskonałą okazją, by wprowadzić je do codziennych posiłków – zarówno tych spożywanych w domu, jak i tych zabieranych w lunch boxie do szkoły.

Wszystkie produkty z linii Sokoliki wyróżnia czysta etykieta” – krótki i dobry skład, bez dodatku sztucznych konserwantów. Ich ważnym atutem jest także wysoka mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem diety dzieci. Dzięki odpowiednio dobranym, delikatnym przyprawom mają lubiany przez dzieci smak. Posiadają certyfikat „Przekreślonego Kłosa” i mogą być spożywane przez osoby eliminujące gluten.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.