Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności fizycznej
Firma Sokołów, producent linii Sokoliki, nie tylko propaguje zbilansowaną, pełnowartościową dietę dzieci i młodzieży, ale też poprzez realizowane cyklicznie akcje promuje wśród nich sport i aktywne spędzanie czasu.
Dla prawidłowego rozwoju młodego organizmu niezbędna jest właściwie skomponowana dieta, bogata w białko i inne składniki odżywcze. Drugim, równie ważnym filarem zdrowego dorastania jest codzienna aktywność fizyczna. Sokołów nie tylko dostarcza wartościowe i smakujące najmłodszym produkty, ale też zachęca ich do zaangażowania się w ulubione formy sportu. Firma sponsoruje i aktywnie wspiera turniej piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, wspierany przez znakomitego bramkarza Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika. Kolejnym przykładem takiej cyklicznej akcji jest prawdziwa gratka dla młodych adeptów koszykówki, czyli Marcin Gortat Camp - program treningów z Marcinem Gortatem, sponsorowany przez Sokołów.
Do codziennej aktywności fizycznej, w formach szczególnie lubianych przez dzieci, zachęca także wesoła postać Sokolika, zamieszczona na opakowaniach produktów w nowej szacie graficznej. Sokoliki to wędliny, które sprawdzą się w odpowiednio zbilansowanej diecie najmłodszych. Powrót do szkoły będzie doskonałą okazją, by wprowadzić je do codziennych posiłków – zarówno tych spożywanych w domu, jak i tych zabieranych w lunch boxie do szkoły.
Wszystkie produkty z linii Sokoliki wyróżnia „czysta etykieta” – krótki i dobry skład, bez dodatku sztucznych konserwantów. Ich ważnym atutem jest także wysoka mięsność. Stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem diety dzieci. Dzięki odpowiednio dobranym, delikatnym przyprawom mają lubiany przez dzieci smak. Posiadają certyfikat „Przekreślonego Kłosa” i mogą być spożywane przez osoby eliminujące gluten.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.