Specjalna akcja Coccodrillo na rzecz Marysi z Brenna
Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Dziecięca marka modowa Coccodrillo, z siedzibą w Kościanie k/Poznania, organizuje pomoc na rzecz Marysi Drożdżyńskiej z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni (SMA typu 1). Z myślą o małej wojowniczce sieć zapowiada drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń”, która potrwa od 1 do 3 maja br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego ze specjalnym kodem w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 20 proc. na rzecz leczenia Marysi.
Cała Wielkopolska żyje ostatnimi miesiącami historią małej Marysi z Brenna, która od urodzenia walczy z SMA1 – najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dziewczynka otrzymuje refundowany od niedawna lek, który opóźnia postępy choroby, ale jedyną szansą Marysi na normalne funkcjonowanie, mimo nieuleczalnej choroby, jest bardzo kosztowna, ale też niezwykle skuteczna dla terapia genowa. Jej koszt wynosi aż 9 mln zł. Dodatkowym wyzwaniem jest w tej historii czas – im Marysia szybciej otrzyma lek, tym mniejsze będzie ryzyko powikłań.
„Weekend Pełen Marzeń” dla Marysi
Z myślą o dzielnej wojowniczce z Wielkopolski lokalna firma Coccodrillo, z Kościana k/Poznania, przygotowała drugą edycję akcji zakupowej pod hasłem „Weekend Pełen Marzeń”. Jej pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku i miała na celu wsparcie Fundacji Mam Marzenie. Na potrzeby tegorocznej odsłony „Weekendu” został wygenerowany kod rabatowy „DlaMarysi20”, uprawniający do 20-procentowej zniżki na zakupy w e-sklepie. Każde zamówienie ze wspomnianym kodem sprawi, że 20 proc. wartości zakupów zostanie przekazane na konto Marysi. „Weekend Pełen Marzeń” potrwa od 1 do 3 maja włącznie i będzie obowiązywał w sklepie internetowym Coccodrillo.
- Chcemy pomóc Marysi i jej rodzicom spełnić marzenia o pokryciu kosztów drogiego leku, który da jej szansę na pełne przygód, radosne dzieciństwo. Spełnianie dziecięcych marzeń i zapewnianie maluchom beztroski i radości leży w końcu w DNA naszej marki. To dzieci są naszymi bohaterami, nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
#CoccodrilloPomagamy
To nie pierwsza akcja Coccodrillo na rzecz chorej dziewczynki z Brenna. Marka przekazała na poczet aukcji charytatywnych bony do swojego e-sklepu. Zostały one zlicytowane w aukcjach realizowanych w serwisie Facebook oraz podczas wydarzenia „Bal Gorących Serc”. Firma wspiera także małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. Jakie są jej założenia? Możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 1000 kg ubrań!
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
„Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce
Rozmowa lepsza od kar i nagród
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.