Komunikaty PR

Specjalna akcja Coccodrillo na rzecz Marysi z Brenna

2021-04-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Dziecięca marka modowa Coccodrillo, z siedzibą w Kościanie k/Poznania, organizuje pomoc na rzecz Marysi Drożdżyńskiej z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni (SMA typu 1). Z myślą o małej wojowniczce sieć zapowiada drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń”, która potrwa od 1 do 3 maja br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego ze specjalnym kodem w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 20 proc. na rzecz leczenia Marysi.

Cała Wielkopolska żyje ostatnimi miesiącami historią małej Marysi z Brenna, która od urodzenia walczy z SMA1 – najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dziewczynka otrzymuje refundowany od niedawna lek, który opóźnia postępy choroby, ale jedyną szansą Marysi na normalne funkcjonowanie, mimo nieuleczalnej choroby, jest bardzo kosztowna, ale też niezwykle skuteczna dla terapia genowa. Jej koszt wynosi aż 9 mln zł. Dodatkowym wyzwaniem jest w tej historii czas – im Marysia szybciej otrzyma lek, tym mniejsze będzie ryzyko powikłań.

„Weekend Pełen Marzeń” dla Marysi

Z myślą o dzielnej wojowniczce z Wielkopolski lokalna firma Coccodrillo, z Kościana k/Poznania,  przygotowała drugą edycję akcji zakupowej pod hasłem „Weekend Pełen Marzeń”. Jej pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku i miała na celu wsparcie Fundacji Mam Marzenie. Na potrzeby tegorocznej odsłony „Weekendu” został wygenerowany kod rabatowy „DlaMarysi20”, uprawniający do 20-procentowej zniżki na zakupy w e-sklepie. Każde zamówienie ze wspomnianym kodem sprawi, że 20 proc. wartości zakupów zostanie przekazane na konto Marysi. „Weekend Pełen Marzeń” potrwa od 1 do 3 maja włącznie i będzie obowiązywał w sklepie internetowym Coccodrillo.

- Chcemy pomóc Marysi i jej rodzicom spełnić marzenia o pokryciu kosztów drogiego leku, który da jej szansę na pełne przygód, radosne dzieciństwo. Spełnianie dziecięcych marzeń i zapewnianie maluchom beztroski i radości leży w końcu w DNA naszej marki. To dzieci są naszymi bohaterami, nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.

#CoccodrilloPomagamy

To nie pierwsza akcja Coccodrillo na rzecz chorej dziewczynki z Brenna. Marka przekazała na poczet aukcji charytatywnych bony do swojego e-sklepu. Zostały one zlicytowane w aukcjach realizowanych w serwisie Facebook oraz podczas wydarzenia „Bal Gorących Serc”. Firma wspiera także małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. Jakie są jej założenia? Możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg  przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 1000 kg ubrań!

 

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci Biuro prasowe
2024-07-04 | 12:45

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci

W gdyńskim Centrum Riviera w każdy wtorek tegorocznych wakacji odbędą się warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży. To wynik współpracy centrum z Gdyńskim Szlakiem
Dziecko Zostań architektem własnych marzeń! Warsztaty budowania z klocków w CH Targówek!
2024-07-03 | 13:00

Zostań architektem własnych marzeń! Warsztaty budowania z klocków w CH Targówek!

Spędź z nami kreatywne wakacje w mieście! Warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza wszystkie dzieci do udziału w Wakacyjnej Akademii Budowania! Przez cały lipiec najmłodsi
Dziecko Minionki przejmują Promenadę! Odwiedź centrum i spotkaj się z żółtymi stworkami
2024-07-03 | 12:00

Minionki przejmują Promenadę! Odwiedź centrum i spotkaj się z żółtymi stworkami

Premiera nowego filmu o Minionkach już w ten piątek! Przystankiem na trasie promującej nowe przygody Minionków jest warszawskie centrum handlowe Promenada, w którym zaplanowano

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.