Komunikaty PR

Spotkaj bohaterów Nickelodeon i Świętego Mikołaja w CH Targówek

2024-12-05  |  20:00
Biuro prasowe

Przygotujcie się na dwa dni pełne magii i niezapomnianych wrażeń! Już 6 i 7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać swoich ulubionych bohaterów Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBoba czy Blaze'a i megamaszyny – w wyjątkowej, świątecznej odsłonie. A to dopiero początek atrakcji! Wśród nich znajdzie się także długo wyczekiwane spotkanie ze Świętym Mikołajem, który w przepięknej scenerii obdarzy dzieci uśmiechem, słodkimi upominkami i mnóstwem radości.


Wyjątkowe Mikołajki w CH Targówek! Już w piątek i sobotę, 6 i 7 grudnia w warszawskim centrum handlowym na najmłodszych czeka niezapomniana przygoda w świątecznym klimacie! W ramach wyjątkowego wydarzenia „Nick Days”, bohaterowie Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBob oraz Blaze i megamaszyny – pojawią się w niezwykłej, bożonarodzeniowej odsłonie. To idealna okazja, by dzieci mogły spotkać swoich ulubieńców na żywo, bawić się w przygotowanych strefach tematycznych i poczuć magię zbliżających się świąt.

Nick Days odbędą się w godzinach 12:00-18:00. Na miejscu czekać będzie mnóstwo niespodzianek, a atrakcje przygotowane w kilku strefach tematycznych zapewnią rozrywkę na najwyższym poziomie.

To jednak nie wszystko! W świątecznej scenerii, w pobliżu kawiarni Starbucks, dzieci będą miały okazję spotkać najważniejszego gościa grudnia – Świętego Mikołaja! W godzinach 11:00-19:00, Mikołaj przywita wszystkie maluchy, przyjmie ich listy, wręczy słodkie upominki, a także zapozuje do wspólnych zdjęć.

Na najmłodszych czekać będą również kreatywne warsztaty z tworzenia listów do Świętego Mikołaja, które pozwolą dzieciom wyrazić swoje marzenia w niepowtarzalny sposób.

To doskonała okazja, by razem z rodziną celebrować magię świąt i spędzić czas w gronie ukochanych bohaterów oraz najserdeczniejszego gościa grudnia!

Zapraszamy na magiczne chwile pełne radości i niezapomnianych wspomnień!

Strefy otwarte będą w dniach 6-7 grudnia od 11.00 do 19.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.