Komunikaty PR

Spotkaj bohaterów Nickelodeon i Świętego Mikołaja w CH Targówek

2024-12-05  |  20:00
Biuro prasowe

Przygotujcie się na dwa dni pełne magii i niezapomnianych wrażeń! Już 6 i 7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać swoich ulubionych bohaterów Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBoba czy Blaze'a i megamaszyny – w wyjątkowej, świątecznej odsłonie. A to dopiero początek atrakcji! Wśród nich znajdzie się także długo wyczekiwane spotkanie ze Świętym Mikołajem, który w przepięknej scenerii obdarzy dzieci uśmiechem, słodkimi upominkami i mnóstwem radości.


Wyjątkowe Mikołajki w CH Targówek! Już w piątek i sobotę, 6 i 7 grudnia w warszawskim centrum handlowym na najmłodszych czeka niezapomniana przygoda w świątecznym klimacie! W ramach wyjątkowego wydarzenia „Nick Days”, bohaterowie Nickelodeon – Wojownicze Żółwie Ninja, SpongeBob oraz Blaze i megamaszyny – pojawią się w niezwykłej, bożonarodzeniowej odsłonie. To idealna okazja, by dzieci mogły spotkać swoich ulubieńców na żywo, bawić się w przygotowanych strefach tematycznych i poczuć magię zbliżających się świąt.

Nick Days odbędą się w godzinach 12:00-18:00. Na miejscu czekać będzie mnóstwo niespodzianek, a atrakcje przygotowane w kilku strefach tematycznych zapewnią rozrywkę na najwyższym poziomie.

To jednak nie wszystko! W świątecznej scenerii, w pobliżu kawiarni Starbucks, dzieci będą miały okazję spotkać najważniejszego gościa grudnia – Świętego Mikołaja! W godzinach 11:00-19:00, Mikołaj przywita wszystkie maluchy, przyjmie ich listy, wręczy słodkie upominki, a także zapozuje do wspólnych zdjęć.

Na najmłodszych czekać będą również kreatywne warsztaty z tworzenia listów do Świętego Mikołaja, które pozwolą dzieciom wyrazić swoje marzenia w niepowtarzalny sposób.

To doskonała okazja, by razem z rodziną celebrować magię świąt i spędzić czas w gronie ukochanych bohaterów oraz najserdeczniejszego gościa grudnia!

Zapraszamy na magiczne chwile pełne radości i niezapomnianych wspomnień!

Strefy otwarte będą w dniach 6-7 grudnia od 11.00 do 19.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.