Komunikaty PR

Spotkaj Mikołaja w Reducie i poczuj magię Świąt!

2024-12-05  |  20:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Z okazji nadchodzących Świąt, warszawska Reduta zaprasza dzieci i rodziców na wyjątkowe spotkanie ze Świętym Mikołajem, które odbędzie się 6 i 7 grudnia! To niezapomniana okazja, by poczuć magię świąt, zrobić pamiątkowe zdjęcie, otrzymać słodki upominek i przeżyć wyjątkowy dzień w towarzystwie Mikołaja. Dodatkowo, przygotowaliśmy specjalną niespodziankę – wejściówki do bajecznego ogrodu świateł Magiczny Botaniczny!


Już 6 i 7 grudnia zapraszamy wszystkie dzieci i rodziców na wyjątkowe, pełne magii spotkanie ze Świętym Mikołajem w Reducie! To doskonała okazja, by poczuć atmosferę zbliżających się Świąt i stworzyć niezapomniane wspomnienia.

Pamiątkowe zdjęcia i słodkie upominki

Każde dziecko, które spotka Mikołaja, będzie mogło zabrać ze sobą wyjątkowe zdjęcie, które stanie się cenną pamiątką tego magicznego dnia. Ponadto, Mikołaj z pomocą swoich pomocników wręczy wszystkim maluchom pyszne cukrowe laski, które dodatkowo umilą ten pełen radości dzień.

Wejściówki do Ogrodu Świateł

A to nie koniec atrakcji! Uczestnicy spotkania ze Świętym Mikołajem otrzymają wejściówkę na wystawę Magiczny Botaniczny Ogrody Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na odwiedzających czekają zachwycające świąteczne iluminacje i bajkowa atmosfera.

Świąteczna InstaStrefa

Z okazji nadchodzących Świąt w Reducie powstanie również Świąteczna InstaStrefa, która będzie dostępna od 8 do 20 grudnia. To doskonałe miejsce, aby zrobić niezapomniane zdjęcia z bliskimi i podzielić się świątecznym nastrojem w mediach społecznościowych.

Zapraszamy do Reduty na spotkanie z Mikołajem, pełne radości, uśmiechów i świątecznych niespodzianek!

Wydarzenie odbędzie się już w sobotę i niedzielę, 6 i 7 grudnia, w godzinach 12:00-18:00centrum handlowym Reduta. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.