Komunikaty PR

Spotkaj Mikołaja w Reducie i poczuj magię Świąt!

2024-12-05  |  20:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Z okazji nadchodzących Świąt, warszawska Reduta zaprasza dzieci i rodziców na wyjątkowe spotkanie ze Świętym Mikołajem, które odbędzie się 6 i 7 grudnia! To niezapomniana okazja, by poczuć magię świąt, zrobić pamiątkowe zdjęcie, otrzymać słodki upominek i przeżyć wyjątkowy dzień w towarzystwie Mikołaja. Dodatkowo, przygotowaliśmy specjalną niespodziankę – wejściówki do bajecznego ogrodu świateł Magiczny Botaniczny!


Już 6 i 7 grudnia zapraszamy wszystkie dzieci i rodziców na wyjątkowe, pełne magii spotkanie ze Świętym Mikołajem w Reducie! To doskonała okazja, by poczuć atmosferę zbliżających się Świąt i stworzyć niezapomniane wspomnienia.

Pamiątkowe zdjęcia i słodkie upominki

Każde dziecko, które spotka Mikołaja, będzie mogło zabrać ze sobą wyjątkowe zdjęcie, które stanie się cenną pamiątką tego magicznego dnia. Ponadto, Mikołaj z pomocą swoich pomocników wręczy wszystkim maluchom pyszne cukrowe laski, które dodatkowo umilą ten pełen radości dzień.

Wejściówki do Ogrodu Świateł

A to nie koniec atrakcji! Uczestnicy spotkania ze Świętym Mikołajem otrzymają wejściówkę na wystawę Magiczny Botaniczny Ogrody Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na odwiedzających czekają zachwycające świąteczne iluminacje i bajkowa atmosfera.

Świąteczna InstaStrefa

Z okazji nadchodzących Świąt w Reducie powstanie również Świąteczna InstaStrefa, która będzie dostępna od 8 do 20 grudnia. To doskonałe miejsce, aby zrobić niezapomniane zdjęcia z bliskimi i podzielić się świątecznym nastrojem w mediach społecznościowych.

Zapraszamy do Reduty na spotkanie z Mikołajem, pełne radości, uśmiechów i świątecznych niespodzianek!

Wydarzenie odbędzie się już w sobotę i niedzielę, 6 i 7 grudnia, w godzinach 12:00-18:00centrum handlowym Reduta. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.