Spotkajmy się w Mamaville – miasteczku dla przyszłych mam i młodych rodzin!
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Jesień to czas powrotu z wakacji i z urlopów. Nim na dobre wejdziemy w rytm codzienności, warto jednak zrobić sobie miły przystanek. Gdzie? W Mamaville! Od połowy września do połowy października w czterech dużych miastach Polski kolejny raz odbędą się największe (i, jak twierdzą goście, najprzyjemniejsze) targi dla kobiet w ciąży, młodych rodziców, rodzin z dziećmi i wszystkich zainteresowanych tematyką rodzicielstwa. – Bo Mamaville to przestrzeń otwarta dla każdego, nie ma tu miejsca jedynie na nudę! Jak zwykle pojawią się więc zupełnie nowe atrakcje, od premierowych i limitowanych kolekcji u naszych wystawców po warsztaty i wykłady dla rodziców oraz specjalne niespodzianki dla dzieci – podkreśla Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.
Wsparcie w tej wyjątkowej podróży
Najwięcej punktów w programie wydarzenia adresowanych jest oczywiście do przyszłych i młodych mam. –Nasza misja to przede wszystkim wspieranie kobiet na każdym etapie podróży przez macierzyństwo. Dokładamy więc starań, by tegoroczny program Mamaville wypełnić praktycznymi i inspirującymi propozycjami na okres ciąży, czas przygotowania do narodzin dziecka oraz pierwszych dni macierzyństwa. Pragniemy towarzyszyć mamom także przy wspieraniu rozwoju swych pociech, pokazując dostępne możliwości i tworząc przestrzeń do spotkań z ekspertami w swoich dziedzinach – zapewnia Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville .
Cały dzień pełen wrażeń
Wspomniana przestrzeń spotkań z ekspertami to Strefa Edukacyjna Mamaville, gdzie obok wykładów dla rodziców odbywać się będą warsztaty i zajęcia dla dzieci w każdym wieku. Specjalnie z myślą o najmłodszych powstanie Strefa Atrakcji – z klockami, dmuchańcami, animacjami, zabawami kreatywnymi i mnóstwem innych rozrywek. Na chwilę odpocząć od feerii wrażeń pozwoli Strefa Chillout – ze specjalnym miejscem także dla mamy z dzieckiem.
A wszystko to w sąsiedztwie barwnej, inspirującej, ekscytującej Strefy Zakupów. Tej jesieni swe stoiska otworzy tu ponad 100 znanych marek – przede wszystkim polskich producentów m.in. ubrań, zabawek, wózków i fotelików, najrozmaitszych akcesoriów i dodatków do wnętrz. Nie zabraknie również wydawców książek ani dostawców różnorodnych usług dla rodzin oraz dzieci w różnym wieku, od niemowlaka do starszaka.
Warto uważnie się tu rozglądać, gdyż wystawcy przygotowali mnóstwo premier. Znani i cenieni przedsiębiorcy przedstawią swe najnowsze kolekcje oraz linie przygotowane przez projektantów specjalnie z myślą o Mamaville. Poznamy więc nowe, wschodzące marki, które właśnie pod parasolem Mamaville po raz pierwszy zaprezentują swoje produkty. – Wizyta na targach jest więc doskonałą okazją, by sięgnąć po asortyment niedostępny w ogólnej sprzedaży – zauważa Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.
Pora wpisać te daty w kalendarz!
Targi Mamaville odbędą się we wrześniu i w październiku kolejno w czterech miastach Polski:
Warszawa – 18.09.2022, Expo XXI
Kraków – 25.09.2022, Hala Cracovii
Wrocław 1-2.10.2022, Hala Stulecia (wydarzenie partnerskie Targów Rzeczy Ładnych)
Katowice 16.10.2022, Hala MCK
Targi odbywają się w niedzielę w godzinach od 10:00 do 17:00.
Wstęp jest bezpłatny
Wyjątek: Mamaville x Targi Rzeczy Ładnych we Wrocławiu – w sobotę i w niedzielę od 11:00 do 19:00, wstęp 10 zł (dzieci do 12. roku życia bezpłatnie).
Po więcej informacji warto zajrzeć na stronę www: targi.mamaville.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.