Spotkajmy się w Mamaville – miasteczku dla przyszłych mam i młodych rodzin!
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Jesień to czas powrotu z wakacji i z urlopów. Nim na dobre wejdziemy w rytm codzienności, warto jednak zrobić sobie miły przystanek. Gdzie? W Mamaville! Od połowy września do połowy października w czterech dużych miastach Polski kolejny raz odbędą się największe (i, jak twierdzą goście, najprzyjemniejsze) targi dla kobiet w ciąży, młodych rodziców, rodzin z dziećmi i wszystkich zainteresowanych tematyką rodzicielstwa. – Bo Mamaville to przestrzeń otwarta dla każdego, nie ma tu miejsca jedynie na nudę! Jak zwykle pojawią się więc zupełnie nowe atrakcje, od premierowych i limitowanych kolekcji u naszych wystawców po warsztaty i wykłady dla rodziców oraz specjalne niespodzianki dla dzieci – podkreśla Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.
Wsparcie w tej wyjątkowej podróży
Najwięcej punktów w programie wydarzenia adresowanych jest oczywiście do przyszłych i młodych mam. –Nasza misja to przede wszystkim wspieranie kobiet na każdym etapie podróży przez macierzyństwo. Dokładamy więc starań, by tegoroczny program Mamaville wypełnić praktycznymi i inspirującymi propozycjami na okres ciąży, czas przygotowania do narodzin dziecka oraz pierwszych dni macierzyństwa. Pragniemy towarzyszyć mamom także przy wspieraniu rozwoju swych pociech, pokazując dostępne możliwości i tworząc przestrzeń do spotkań z ekspertami w swoich dziedzinach – zapewnia Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville .
Cały dzień pełen wrażeń
Wspomniana przestrzeń spotkań z ekspertami to Strefa Edukacyjna Mamaville, gdzie obok wykładów dla rodziców odbywać się będą warsztaty i zajęcia dla dzieci w każdym wieku. Specjalnie z myślą o najmłodszych powstanie Strefa Atrakcji – z klockami, dmuchańcami, animacjami, zabawami kreatywnymi i mnóstwem innych rozrywek. Na chwilę odpocząć od feerii wrażeń pozwoli Strefa Chillout – ze specjalnym miejscem także dla mamy z dzieckiem.
A wszystko to w sąsiedztwie barwnej, inspirującej, ekscytującej Strefy Zakupów. Tej jesieni swe stoiska otworzy tu ponad 100 znanych marek – przede wszystkim polskich producentów m.in. ubrań, zabawek, wózków i fotelików, najrozmaitszych akcesoriów i dodatków do wnętrz. Nie zabraknie również wydawców książek ani dostawców różnorodnych usług dla rodzin oraz dzieci w różnym wieku, od niemowlaka do starszaka.
Warto uważnie się tu rozglądać, gdyż wystawcy przygotowali mnóstwo premier. Znani i cenieni przedsiębiorcy przedstawią swe najnowsze kolekcje oraz linie przygotowane przez projektantów specjalnie z myślą o Mamaville. Poznamy więc nowe, wschodzące marki, które właśnie pod parasolem Mamaville po raz pierwszy zaprezentują swoje produkty. – Wizyta na targach jest więc doskonałą okazją, by sięgnąć po asortyment niedostępny w ogólnej sprzedaży – zauważa Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.
Pora wpisać te daty w kalendarz!
Targi Mamaville odbędą się we wrześniu i w październiku kolejno w czterech miastach Polski:
Warszawa – 18.09.2022, Expo XXI
Kraków – 25.09.2022, Hala Cracovii
Wrocław 1-2.10.2022, Hala Stulecia (wydarzenie partnerskie Targów Rzeczy Ładnych)
Katowice 16.10.2022, Hala MCK
Targi odbywają się w niedzielę w godzinach od 10:00 do 17:00.
Wstęp jest bezpłatny
Wyjątek: Mamaville x Targi Rzeczy Ładnych we Wrocławiu – w sobotę i w niedzielę od 11:00 do 19:00, wstęp 10 zł (dzieci do 12. roku życia bezpłatnie).
Po więcej informacji warto zajrzeć na stronę www: targi.mamaville.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.