Komunikaty PR

Spotkajmy się w Mamaville – miasteczku dla przyszłych mam i młodych rodzin!

2022-09-12  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Jesień to czas powrotu z wakacji i z urlopów. Nim na dobre wejdziemy w rytm codzienności, warto jednak zrobić sobie miły przystanek. Gdzie? W Mamaville! Od połowy września do połowy października w czterech dużych miastach Polski kolejny raz odbędą się największe (i, jak twierdzą goście, najprzyjemniejsze) targi dla kobiet w ciąży, młodych rodziców, rodzin z dziećmi i wszystkich zainteresowanych tematyką rodzicielstwa. – Bo Mamaville to przestrzeń otwarta dla każdego, nie ma tu miejsca jedynie na nudę! Jak zwykle pojawią się więc zupełnie nowe atrakcje, od premierowych i limitowanych kolekcji u naszych wystawców po warsztaty i wykłady dla rodziców oraz specjalne niespodzianki dla dzieci – podkreśla Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.

Wsparcie w tej wyjątkowej podróży

Najwięcej punktów w programie wydarzenia adresowanych jest oczywiście do przyszłych i młodych mam. –Nasza misja to przede wszystkim wspieranie kobiet na każdym etapie podróży przez macierzyństwo. Dokładamy więc starań, by tegoroczny program Mamaville wypełnić praktycznymi i inspirującymi propozycjami na okres ciąży, czas przygotowania do narodzin dziecka oraz pierwszych dni macierzyństwa. Pragniemy towarzyszyć mamom także przy wspieraniu rozwoju swych pociech, pokazując dostępne możliwości i tworząc przestrzeń do spotkań z ekspertami w swoich dziedzinach – zapewnia Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville  .

Cały dzień pełen wrażeń

Wspomniana przestrzeń spotkań z ekspertami to Strefa Edukacyjna Mamaville, gdzie obok wykładów dla rodziców odbywać się będą warsztaty i zajęcia dla dzieci w każdym wieku. Specjalnie z myślą o najmłodszych powstanie Strefa Atrakcji – z klockami, dmuchańcami, animacjami, zabawami kreatywnymi i mnóstwem innych rozrywek. Na chwilę odpocząć od feerii wrażeń pozwoli Strefa Chillout – ze specjalnym miejscem także dla mamy z dzieckiem.

A wszystko to w sąsiedztwie barwnej, inspirującej, ekscytującej Strefy Zakupów. Tej jesieni swe stoiska otworzy tu ponad 100 znanych marek – przede wszystkim polskich producentów m.in. ubrań, zabawek, wózków i fotelików, najrozmaitszych akcesoriów i dodatków do wnętrz. Nie zabraknie również wydawców książek ani dostawców różnorodnych usług dla rodzin oraz dzieci w różnym wieku, od niemowlaka do starszaka.

Warto uważnie się tu rozglądać, gdyż wystawcy przygotowali mnóstwo premier. Znani i cenieni przedsiębiorcy przedstawią swe najnowsze kolekcje oraz linie przygotowane przez projektantów specjalnie z myślą o Mamaville. Poznamy więc nowe, wschodzące marki, które właśnie pod parasolem Mamaville po raz pierwszy zaprezentują swoje produkty. – Wizyta na targach jest więc doskonałą okazją, by sięgnąć po asortyment niedostępny w ogólnej sprzedaży – zauważa Maja Kostrzewa współzałożycielka Mamaville.

Pora wpisać te daty w kalendarz!

Targi Mamaville odbędą się we wrześniu i w październiku kolejno w czterech miastach Polski:

Warszawa – 18.09.2022, Expo XXI

Kraków – 25.09.2022, Hala Cracovii

Wrocław 1-2.10.2022, Hala Stulecia (wydarzenie partnerskie Targów Rzeczy Ładnych)

Katowice 16.10.2022, Hala MCK

Targi odbywają się w niedzielę w godzinach od 10:00 do 17:00.

Wstęp jest bezpłatny

Wyjątek: Mamaville x Targi Rzeczy Ładnych we Wrocławiu – w sobotę i w niedzielę od 11:00 do 19:00, wstęp 10 zł (dzieci do 12. roku życia bezpłatnie).

Po więcej informacji warto zajrzeć na stronę www: targi.mamaville.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.