Komunikaty PR

Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!

2024-11-19  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Przygotuj się na niesamowitą podróż do Londynu bez wyjeżdżania z Warszawy! Już 22 i 23 listopada Centrum Handlowe Promenada zaprasza na magiczne spotkanie z Paddingtonem – najsympatyczniejszym misiem, który skradł serca dzieci na całym świecie.


Już w najbliższy piątek i sobotę, 22 i 23 listopada warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Paddingtonem – najsłynniejszym londyńskim misiem! W godzinach 11:00-19:00 dzieci i rodzice będą mieli okazję odkrywać uroki brytyjskiej stolicy, uczestnicząc w pełnym atrakcji wydarzeniu, które gwarantuje niezapomniane wrażenia i wspólną zabawę.

Podczas wydarzenia przygotowaliśmy wiele atrakcji, które przeniosą najmłodszych prosto do serca Londynu. Na początek należy przygotować się do przygody, pakując walizkę i odbierając mapę, która poprowadzi pociechy przez wszystkie aktywności. Następnie dzieci odwiedzą „Royal Mail” – strefę, gdzie stworzą własnoręczne pocztówki, zaadresują je i wrzucą do charakterystycznej brytyjskiej skrzynki pocztowej.

Nie zabraknie też okazji do uwiecznienia wspomnień – w specjalnej Strefie Foto można będzie zrobić zdjęcie z Paddingtonem, siedząc na ławce inspirowanej jego londyńskimi przygodami. A jeśli marzycie o chwilach relaksu, zapraszamy do „Hyde Parku”, gdzie czeka angielska herbatka i kanapki z marmoladą, które Paddington uwielbia.

Dla fanów aktywności przygotowano także grę edukacyjną „Take a taxi”, która pokaże, jak bezpiecznie poruszać się po ruchliwych ulicach Londynu. Z kolei w „Entertainment Area” dzieci będą mogły uczestniczyć w różnorodnych animacjach, grach językowych i zabawach sprawnościowych, które pozwolą poczuć prawdziwy klimat brytyjskiej stolicy.

Wydarzenie odbędzie się w piątek i sobotę,  w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Promenada. Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.