Komunikaty PR

Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!

2024-11-19  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Przygotuj się na niesamowitą podróż do Londynu bez wyjeżdżania z Warszawy! Już 22 i 23 listopada Centrum Handlowe Promenada zaprasza na magiczne spotkanie z Paddingtonem – najsympatyczniejszym misiem, który skradł serca dzieci na całym świecie.


Już w najbliższy piątek i sobotę, 22 i 23 listopada warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Paddingtonem – najsłynniejszym londyńskim misiem! W godzinach 11:00-19:00 dzieci i rodzice będą mieli okazję odkrywać uroki brytyjskiej stolicy, uczestnicząc w pełnym atrakcji wydarzeniu, które gwarantuje niezapomniane wrażenia i wspólną zabawę.

Podczas wydarzenia przygotowaliśmy wiele atrakcji, które przeniosą najmłodszych prosto do serca Londynu. Na początek należy przygotować się do przygody, pakując walizkę i odbierając mapę, która poprowadzi pociechy przez wszystkie aktywności. Następnie dzieci odwiedzą „Royal Mail” – strefę, gdzie stworzą własnoręczne pocztówki, zaadresują je i wrzucą do charakterystycznej brytyjskiej skrzynki pocztowej.

Nie zabraknie też okazji do uwiecznienia wspomnień – w specjalnej Strefie Foto można będzie zrobić zdjęcie z Paddingtonem, siedząc na ławce inspirowanej jego londyńskimi przygodami. A jeśli marzycie o chwilach relaksu, zapraszamy do „Hyde Parku”, gdzie czeka angielska herbatka i kanapki z marmoladą, które Paddington uwielbia.

Dla fanów aktywności przygotowano także grę edukacyjną „Take a taxi”, która pokaże, jak bezpiecznie poruszać się po ruchliwych ulicach Londynu. Z kolei w „Entertainment Area” dzieci będą mogły uczestniczyć w różnorodnych animacjach, grach językowych i zabawach sprawnościowych, które pozwolą poczuć prawdziwy klimat brytyjskiej stolicy.

Wydarzenie odbędzie się w piątek i sobotę,  w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Promenada. Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko 35 lat Konwencji o prawach dziecka Biuro prasowe
2024-11-20 | 11:30

35 lat Konwencji o prawach dziecka

WARSZAWA, Polska, 20 listopada 2024 roku — Od 35 lat Konwencja o prawach dziecka wyznacza kierunki realizacji, ochrony i poszanowania praw najmłodszych oraz jest fundamentem działania
Dziecko Niemal 90% nauczycieli poleca „Stację Galaxy” innym edukatorom [raport]
2024-11-19 | 16:30

Niemal 90% nauczycieli poleca „Stację Galaxy” innym edukatorom [raport]

Za nami pierwsza, pilotażowa edycja programu edukacyjnego Samsung: „Stacja Galaxy. Bezpieczne miejsce w sieci”, którego misją jest edukacja dzieci na temat bezpieczeństwa w
Dziecko Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopad
2024-11-19 | 16:00

Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopad

Galeria Dominikańska wprowadza najmłodszych i ich rodziny w niezapomniany, świąteczny nastrój, zapraszając do magicznej podróży na Biegun Północny. Już od 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.