Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
Przygotuj się na niesamowitą podróż do Londynu bez wyjeżdżania z Warszawy! Już 22 i 23 listopada Centrum Handlowe Promenada zaprasza na magiczne spotkanie z Paddingtonem – najsympatyczniejszym misiem, który skradł serca dzieci na całym świecie.
Już w najbliższy piątek i sobotę, 22 i 23 listopada warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Paddingtonem – najsłynniejszym londyńskim misiem! W godzinach 11:00-19:00 dzieci i rodzice będą mieli okazję odkrywać uroki brytyjskiej stolicy, uczestnicząc w pełnym atrakcji wydarzeniu, które gwarantuje niezapomniane wrażenia i wspólną zabawę.
Podczas wydarzenia przygotowaliśmy wiele atrakcji, które przeniosą najmłodszych prosto do serca Londynu. Na początek należy przygotować się do przygody, pakując walizkę i odbierając mapę, która poprowadzi pociechy przez wszystkie aktywności. Następnie dzieci odwiedzą „Royal Mail” – strefę, gdzie stworzą własnoręczne pocztówki, zaadresują je i wrzucą do charakterystycznej brytyjskiej skrzynki pocztowej.
Nie zabraknie też okazji do uwiecznienia wspomnień – w specjalnej Strefie Foto można będzie zrobić zdjęcie z Paddingtonem, siedząc na ławce inspirowanej jego londyńskimi przygodami. A jeśli marzycie o chwilach relaksu, zapraszamy do „Hyde Parku”, gdzie czeka angielska herbatka i kanapki z marmoladą, które Paddington uwielbia.
Dla fanów aktywności przygotowano także grę edukacyjną „Take a taxi”, która pokaże, jak bezpiecznie poruszać się po ruchliwych ulicach Londynu. Z kolei w „Entertainment Area” dzieci będą mogły uczestniczyć w różnorodnych animacjach, grach językowych i zabawach sprawnościowych, które pozwolą poczuć prawdziwy klimat brytyjskiej stolicy.
Wydarzenie odbędzie się w piątek i sobotę, w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Promenada. Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/.
35 lat Konwencji o prawach dziecka
Niemal 90% nauczycieli poleca „Stację Galaxy” innym edukatorom [raport]
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopad
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.