Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia wcześniejsze zrobienie szkolnych zakupów, wprowadzając 29 lipca ofertę „Powrót do szkoły 2024”.
- Początek sierpnia jest idealnym momentem na rozpoczęcie kompletowania szkolnej wyprawki. Jej wcześniejsze zaplanowanie pozwoli uniknąć zakupów na ostatnią chwilę i związanego z nimi stresu. Pomoże to również rozłożyć wydatki w czasie, unikając przeciążenia domowego budżetu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.
Według badań, w ubiegłym roku 50 proc. rodziców uwzględniało w swoich planach budżetowych wydanie na wyprawkę szkolną do 500 złotych. Druga połowa zakładała z kolei koszty zakupów powyżej tej kwoty, przekraczające nawet 1000 złotych. W badanej grupie 7 na 10 osób spodziewało się wydatków większych niż w roku poprzednim[2].
Oferta szkolna na każdą kieszeń
- W Netto wychodzimy naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Przygotowana przez nas oferta „Powrót do szkoły 2024” umożliwia rodzicom i ich pociechom skompletowanie pełnego zakresu artykułów, niezależnie od wielkości przewidzianego budżetu. Bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach sprawi, że powrót do szkolnej ławki odbędzie się ze wszystkimi potrzebnymi przyborami „pod ręką” – dodaje Patrycja Kamińska.
Wśród proponowanych przez Netto artykułów szkolnych znajdują się produkty podstawowe – takie jak zeszyty w kratkę lub linie (od 1,99 PLN za 30 kartek i od 2,49 PLN za 60 kartek), bloki rysunkowe i techniczne (od 2,49 PLN za 1 szt.), kleje w sztyfcie (od 2,99 PLN za 1 szt.) lub w płynie (3,99 PLN za 1 opak.), farby plakatowe (od 14,99 PLN za 1 opak.), w tym pastelowe, farby akwarelowe (9,99 PLN za 1 opak.), w sztyfcie (15,99 PLN za 1 opak.) czy do malowania palcami (17,99 PLN za 1 opak.), plastelina (od 6,99 PLN za 1 opak., w zależności od liczby kolorów) czy zestawy geometryczne (5,99 PLN za 1 komplet).
Jeśli chodzi o przybory do pisania, można wybierać pomiędzy niebieskimi długopisami żelowymi (od 6,99 PLN za 2 szt., 1 opak.), długopisami wymazywalnymi (od 6,99 PLN za 1 szt.), a piórami ze stalówką (14,99 PLN za 1 szt.). W ofercie Netto dostępne są również ołówki grafitowe z gumkami do ścierania (od 4,99 PLN za 1 opak.).
Oferta „Powrót do szkoły 2024” obowiązuje w sklepach sieci Netto od poniedziałku 29.07 do soboty 31.08 lub do wyczerpania zapasów.
Z całym katalogiem promocyjnym można zapoznać się na stronie internetowej: https://www.netto.pl/katalog-powrot-do-szkoly-2024/
[1] Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 3-14.07.2023 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1026 respondentów (dorosłych posiadających dzieci).
[2] Tamże.
![Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1676104464,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
![Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady](/files/_uploaded/glownekonf_1317346451,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
![Zupa owocowa z lanymi kluseczkami](/files/_uploaded/glownekonf_498924554,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zupa owocowa z lanymi kluseczkami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.