Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia wcześniejsze zrobienie szkolnych zakupów, wprowadzając 29 lipca ofertę „Powrót do szkoły 2024”.
- Początek sierpnia jest idealnym momentem na rozpoczęcie kompletowania szkolnej wyprawki. Jej wcześniejsze zaplanowanie pozwoli uniknąć zakupów na ostatnią chwilę i związanego z nimi stresu. Pomoże to również rozłożyć wydatki w czasie, unikając przeciążenia domowego budżetu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.
Według badań, w ubiegłym roku 50 proc. rodziców uwzględniało w swoich planach budżetowych wydanie na wyprawkę szkolną do 500 złotych. Druga połowa zakładała z kolei koszty zakupów powyżej tej kwoty, przekraczające nawet 1000 złotych. W badanej grupie 7 na 10 osób spodziewało się wydatków większych niż w roku poprzednim[2].
Oferta szkolna na każdą kieszeń
- W Netto wychodzimy naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Przygotowana przez nas oferta „Powrót do szkoły 2024” umożliwia rodzicom i ich pociechom skompletowanie pełnego zakresu artykułów, niezależnie od wielkości przewidzianego budżetu. Bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach sprawi, że powrót do szkolnej ławki odbędzie się ze wszystkimi potrzebnymi przyborami „pod ręką” – dodaje Patrycja Kamińska.
Wśród proponowanych przez Netto artykułów szkolnych znajdują się produkty podstawowe – takie jak zeszyty w kratkę lub linie (od 1,99 PLN za 30 kartek i od 2,49 PLN za 60 kartek), bloki rysunkowe i techniczne (od 2,49 PLN za 1 szt.), kleje w sztyfcie (od 2,99 PLN za 1 szt.) lub w płynie (3,99 PLN za 1 opak.), farby plakatowe (od 14,99 PLN za 1 opak.), w tym pastelowe, farby akwarelowe (9,99 PLN za 1 opak.), w sztyfcie (15,99 PLN za 1 opak.) czy do malowania palcami (17,99 PLN za 1 opak.), plastelina (od 6,99 PLN za 1 opak., w zależności od liczby kolorów) czy zestawy geometryczne (5,99 PLN za 1 komplet).
Jeśli chodzi o przybory do pisania, można wybierać pomiędzy niebieskimi długopisami żelowymi (od 6,99 PLN za 2 szt., 1 opak.), długopisami wymazywalnymi (od 6,99 PLN za 1 szt.), a piórami ze stalówką (14,99 PLN za 1 szt.). W ofercie Netto dostępne są również ołówki grafitowe z gumkami do ścierania (od 4,99 PLN za 1 opak.).
Oferta „Powrót do szkoły 2024” obowiązuje w sklepach sieci Netto od poniedziałku 29.07 do soboty 31.08 lub do wyczerpania zapasów.
Z całym katalogiem promocyjnym można zapoznać się na stronie internetowej: https://www.netto.pl/katalog-powrot-do-szkoly-2024/
[1] Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 3-14.07.2023 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1026 respondentów (dorosłych posiadających dzieci).
[2] Tamże.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.