Komunikaty PR

Startuje akcja „Zakupy od serca” w Empiku

2022-08-11  |  10:31
Biuro prasowe

1 września tysiące dzieci w całej Polsce rozpocznie nowy rok szkolny. Dla wielu z nich wybór kolorowych zeszytów, ładnego piórnika czy modnego tornistra to nieodłączny element przygotowań. Nie każdy uczeń może się jednak cieszyć nową, kompletną wyprawką. Dlatego chcąc wesprzeć najbardziej potrzebujących, Empik startuje z akcją „Zakupy od serca”, w ramach której klienci mogą dołączyć do zbiórki artykułów szkolnych dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Akcja w 70 salonach w całej Polsce potrwa do 6 września. Ponadto, Empik wraz z Capri-Sun i DPD przekażą dzieciom 500 gotowych wyprawek.

Wyprawki szkolne dla najbardziej potrzebujących

Przygotowania do nowego roku szkolnego, a co za tym idzie kompletowanie wyprawki, to dla uczniów wielkie wydarzenie. Przybory szkolne są nie tylko niezbędne do nauki – wybierając plecak z motywem ulubionej gry, zeszyt ze zdjęciem pupila czy kosmiczny piórnik dzieci wyrażają także swoje zainteresowania i pasje. Nie każde ma jednak dostęp do nowej, kompletnej wyprawki. Z myślą o tych najbardziej potrzebujących, Empik zainicjował zbiórkę artykułów szkolnych pod hasłem „Zakupy od serca”. Zebrane przybory trafią do podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w całej Polsce. Akcja jest kontynuacją współpracy ze Stowarzyszeniem zapoczątkowanej w marcu tego roku.  

– Pod naszą opieką znajduje się 1815 dzieci i w SOS Wioskach Dziecięcych oraz w Programach Umacniania Rodziny. Wiemy, jak ważnym miejscem jest dla nich szkoła – to tam nawiązują kontakty, uczą się i odkrywają świat oraz budują poczucie własnej wartości. Dzięki akcjom takim jak „Zakupy od serca” wiele z nich może poczuć się jak rówieśnicy, wyciągając we wrześniu z swojego plecaka pełny zestaw artykułów szkolnych – komentuje Aleksandra Granada, Dyrektor Krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Razem możemy więcej – jak dołączyć do zbiórki?

„Zakupy od serca” może zrobić każdy, kto odwiedzi jeden z 70 salonów sieci Empik, biorących udział w akcji. Wystarczy wybrać produkty szkolne z oferty sklepu, które chcemy przekazać na zbiórkę, a następnie, po finalizacji zakupu w kasie głównej, pozostawić je kasjerowi. Stamtąd, dzięki wsparciu DPD, wyprawki wyruszą w drogę do dzieci.

Lista potrzeb jest bardzo długa – to zarówno nowe zeszyty, piórniki, kredki i przybory do pisania, jak również plecaki, tornistry, bloki rysunkowe i wiele więcej. Również Empik wraz z Partnerem Głównym akcji - Capri-Sun włącza się do pomocy i skompletuje aż 500 szkolnych wyprawek, zawierających najbardziej potrzebne artykuły, dopasowane do dzieci w różnym wieku.

– W oczekiwaniu na nowy rok szkolny, zachęcamy naszych Klientów do wspólnej pomocy. Wierzymy, że razem możemy zrobić jeszcze więcej dobrego – wystarczy, że podczas codziennych zakupów w Empiku czy poszukiwań wyprawki dla dziecka, włożymy do koszyka dodatkowy zestaw kredek, zeszyt czy piórnik. Liczy się każdy, nawet najmniejszy gest. Mam nadzieję, że 500 wyprawek, które przekażemy jako Empik oraz wspólnie zebrane przybory, nie tylko przydadzą się uczniom w nowym roku szkolnym, ale wywołają również uśmiech na ich twarzach – mówi Justyna Chmielewska, Menadżerka Projektu „Zakupy od serca” w Empiku.

Akcja ma zasięg ogólnopolski – zebrane produkty zostaną przekazane do dzieci znajdujących się w 6 placówkach w Polsce: w Biłgoraju, Karlinie, Kraśniku, Siedlcach, Lublinie, Ustroniu i Brennej w ramach działań SOS Wioski Dziecięce oraz do świetlic w ramach Programu Umacniania Rodziny (dzieci z rodzin dysfunkcyjnych). Partnerem logistycznym inicjatywy jest DPD, które dostarczy do placówek SOS Wioski Dziecięce gotowe wyprawki od Empik i Capri-Sun oraz wszystkie przybory ze zbiórki w salonach. Akcja potrwa do 6 września 2022 r.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek! Biuro prasowe
2024-04-16 | 16:15

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20
Dziecko Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci
2024-04-15 | 16:00

Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci

NISKIE CENY DLA NAJMŁODSZYCH: Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci Primark nieustannie oferuje rodzinom najlepszy wybór produktów, obniżając ceny
Dziecko Do egzaminu ósmoklasisty i matury pozostał mniej niż miesiąc
2024-04-15 | 01:00

Do egzaminu ósmoklasisty i matury pozostał mniej niż miesiąc

Odpoczywaj i wysypiaj się Neurobiolodzy informują na temat korzyści płynących ze świadomego odpoczynku. Kiedy łączymy intensywną naukę z aktywnym odpoczynkiem, nasz mózg

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne

Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.